• Het idee is om iets in de titel van RPG's te zetten waaraan je kan zien of er een minimum aantal woorden is etc.
    [300] of whatever i.p.v. [RPG] it is. Zeg het voort :')

    De opties:
    A
    RPG l Titel (Geen minimum)
    RPG ll Titel (Minimum van ongeveer 300)
    RPG lll Titel (Minimum van 500 of meer)

    B
    Minimum aantal woorden tussen haakjes als volgt:
    [300] Titel
    [0] Titel
    [600] TItel

    C
    Minimum aantal woorden of regels tussen haakjes als volgt:
    [300 w] Titel
    Titel
    [100 w] Titel

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 14:20 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    woordjeswoordjeswoordjes. ik stem voor c.


    GYSDFUWERSERSER. ~ Ik

    Dus, gaan we de haakjes proberen in te voeren? :Y) Dan ga ik mijn titels aan laten passen en eens kijken of we de rest meekrijgen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het goed. Doen we dat dan in plaats van RPG ervoor zetten?


    Your make-up is terrible

    Ja leek mij wel handig, haha, zal er wel ineens gek uitzien :p Maar ik vond RPG ook een beetje overbodig met het aparte forum na, maar aan de andere kant blijf je ze door die [ ... ] wel herkennen in actieve topics (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb al titel wijzigen aangevraagd, eens kijken of het aanslaat ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aan de ene kant lijkt het me erg handig, aan de andere kant vind ik het wel goed zo. Het zal namelijk een beetje verwarrend worden.
    Per ongeluk heb ik op de eerste mogenlijkheid gestemd. Maar eigenlijk bedoel ik Optie B of de laatste.


    Reality's overrated.

    -Laat-

    Kunnen jullie topics openen in het RPG nieuwsforum? Anders maak je daar een mededeling dat er voortaan [300]* in de titels van nieuwe RPG's moet. En dat als je graag hebt dat in jouw lopende RPG dat ook staat, je om een titelwijziging kan vragen door het te melden.

    * = afhankelijk van de RPG


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hmm, geen idee, maar dan voel ik me zo'n sukkel die alles wilt bepalen :'d Ik ben geen mod of niks, dus dan vind ik dat een beetje gek om te doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb niet het hele topic gevolgd.
    Maar het is toch gezamenlijk besproken?

    En anders zet je erbij dat je het geen verplichting is, alleen maar een handige richtlijn?

    Of bemoei ik me teveel. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha, de meesten waren het er wel mee eens ja, van diegene die hier gekeken hebben dan (: En nee hoor en dat zou wel kunnen, maar toch. Waarschijnlijk luisteren ze dan niet of krijg ik rare opmerkingen, ik zou het zelf ook gek vinden als een gewone Q-user zoiets zou openen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Is wel handig, maar dan moet er sws wel bij staan wat er anders ook in staat


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    Is wel handig, maar dan moet er sws wel bij staan wat er anders ook in staat



    Wat bedoel je?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zie het al steeds vaker (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Ik zie het al steeds vaker (:

    Ik doe het wel als ik een nieuw roleplay open.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Slim. het gebeurt inderdaad ook al vaak. Voortaan zal ik het ook doen -Als ik het niet vergeet - al heb ik in geen tijden meer een Roleplay geopend.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 15:14 ]


    Tijd voor koffie.