• Het idee is om iets in de titel van RPG's te zetten waaraan je kan zien of er een minimum aantal woorden is etc.
    [300] of whatever i.p.v. [RPG] it is. Zeg het voort :')

    De opties:
    A
    RPG l Titel (Geen minimum)
    RPG ll Titel (Minimum van ongeveer 300)
    RPG lll Titel (Minimum van 500 of meer)

    B
    Minimum aantal woorden tussen haakjes als volgt:
    [300] Titel
    [0] Titel
    [600] TItel

    C
    Minimum aantal woorden of regels tussen haakjes als volgt:
    [300 w] Titel
    Titel
    [100 w] Titel

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 14:20 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    mismi schreef:
    Ja, wel een goed idee. Ben zelf eigenlijk ook opzoek naar RPG's waar je wat meer woorden moet typen, gewoon om te oefenen (alhoewel ik de laatste tijd niet echt actief ben geweest vanwege tentamens en omdat ik niet echt een RPG ben tegengekomen die me aanspreekt en het jammer vind dat ze de laatste tijd zo snel doodlopen of amper van de grond af komen..)

    Misschien dat er iets van een topic aangemaakt kan worden hiervoor waarin je gewoon kopjes maakt met aantal woorden en dan daaronder de titels van de RPG's met dat aantal woorden..

    Aan de anderen kant, waarschijnlijk leest niet iedereen dit en zal dus ook niet iedereen zijn topic doorgeven of het in de titel zetten..


    Misschien heb ik wat RPG's voor je?

    En ik denk dat dit het beste is om in de titel te doen:
    RPG l titel (geen minimum)
    RPG ll (300(?))
    RPG lll (minimum van >300)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nikolaevna schreef:
    (...)
    Dat kan wel, hoor.


    Eerst nooit, misschien nu wel met de nieuwe lay-out.


    Your make-up is terrible

    Misschien kun je in de titel wel gewoon het min aantal woorden zetten tussen bijvoorbeeld haakjes zoals: (300w), (300+w) etc.. ipv met tekentjes te gaan werken.. Cijfers pakt de titel sowieso wel..

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Misschien heb ik wat RPG's voor je?


    RPG's zijn welkom =).

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 22:56 ]

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Misschien heb ik wat RPG's voor je?

    En ik denk dat dit het beste is om in de titel te doen:
    RPG l titel (geen minimum)
    RPG ll (300(?))
    RPG lll (minimum van >300)


    Dat gaan nieuwe leden direct begrijpen.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Ubiquitous schreef:
    (...)
    Misschien heb ik wat RPG's voor je?

    En ik denk dat dit het beste is om in de titel te doen:
    RPG l titel (geen minimum)
    RPG ll (300(?))
    RPG lll (minimum van >300)

    Maar dan moeten de mensen er wel eerst weet van hebben, anders denken ze waarschijnlijk dat die streepjes nergens voor staan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Dat gaan nieuwe leden direct begrijpen.:')


    Er komt een algemeen gedeelte op het rpg forum waar het neer gezet kan worden en het is een vrij simpel en overzichtelijk systeem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja.. maar aan de andere kant.. Zoals Cas net al zei.. Zijn er wel meerdere verschillende aantal woorden mogelijk.. sommige hebben een minimum van 250 ofzo.. dan krijg je wel heel veel categorieën..

    Het was een voorbeeld en 250/300 is geen groot verschil (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    *mengt zich ook in de discussie*

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Dat gaan nieuwe leden direct begrijpen.:')

    Dat dus. Bovendien denk ik niet dat iedereen zich eraan zal houden, of dat ze die | tussen "RPG" en de titel zullen zetten om dat van elkaar af te scheiden (en dus niet om een woordenaantal aan te geven), wat verwarrend is. Mij lijkt het eigenlijk het handigst om tussen rechte haakjes het voorgeschreven aantal woorden te zetten, en helemaal niets als er geen minima zijn.
    Dus zoiets:
    RPG || Titel van de RPG [>300]
    RPG || Titel van de RPG [300-400]

    Dat is al iets duidelijker.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 23:06 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    PapiIlon schreef:
    *mengt zich ook in de discussie*
    (...)
    Dat dus. Bovendien denk ik niet dat iedereen zich eraan zal houden, of dat ze die | tussen "RPG" en de titel zullen zetten, wat verwarrend is.. Mij lijkt het eigenlijk het handigst om tussen rechte haakjes het minimum aantal woorden te zetten, en helemaal niets als er geen minima zijn.
    Dus zoiets:
    RPG || Titel van de RPG [>300]
    RPG || Titel van de RPG [300-400]

    Dat is al iets duidelijker.
    .. ja.. zoiets dacht ik ook aan..

    Maar je hebt ook mensen die het aangeven in regels, wat ik wel gek.vind trouwens, maar dan zit je daar weer mee. Zie je ineens [5] staan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja.. regels is ook raar.. woorden is makkelijker.. ook omdat ze automatisch geteld worden haha

    Dan schrijf je bijvoorbeeld [>300 w] als het om woorden en [>5 r] als het om regels gaat.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind regels overigens ook erg onhandig en onlogisch, maar ja. :W


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    mismi schreef:
    Ja.. regels is ook raar.. woorden is makkelijker.. ook omdat ze automatisch geteld worden haha


    Dat heb ik nog nooit opgemerkt....


    Everything is illuminated by the light of our past.