• Het idee is om iets in de titel van RPG's te zetten waaraan je kan zien of er een minimum aantal woorden is etc.
    [300] of whatever i.p.v. [RPG] it is. Zeg het voort :')

    De opties:
    A
    RPG l Titel (Geen minimum)
    RPG ll Titel (Minimum van ongeveer 300)
    RPG lll Titel (Minimum van 500 of meer)

    B
    Minimum aantal woorden tussen haakjes als volgt:
    [300] Titel
    [0] Titel
    [600] TItel

    C
    Minimum aantal woorden of regels tussen haakjes als volgt:
    [300 w] Titel
    Titel
    [100 w] Titel

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 14:20 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat is lang. Ik ben nog voor het streepjes systeem, maar ik maak morgen wel even een poll aan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bootin schreef:
    (...)

    Dat heb ik nog nooit opgemerkt....


    Onderaan je post staat hoeveel woorden je schrijft.


    Your make-up is terrible

    Bootin schreef:
    (...)

    Dat heb ik nog nooit opgemerkt....
    Dat is alleen bij RPG's :p. Niet bij andere als ik het goed heb.

    Lijkt me handig. Is het eerste waar ik naar kijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ubiquitous schreef:
    Dat is lang. Ik ben nog voor het streepjes systeem, maar ik maak morgen wel even een poll aan.

    Oh, als je dat echt graag wil, dan kan ik wel even nu een poll aanmaken. c;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    mismi schreef:
    (...)Dat is alleen bij RPG's :p. Niet bij andere als ik het goed heb.


    Jup, toen ik dat système voorstelde was er veel kritiek op het feit dat dat irritant is die teller bij gewone topics dus heeft rutger ze alleen bij RPG's gezet.


    Queer zijn is gewoon alles

    Nouja.. best logisch.. bij andere topic's heb je niet echt een woordenteller nodig.. alhoewel het niet ontzettend in de weg staat ofzo..

    Maar dat de woorden worden geteld scheelt weer.. anders typte ik het meestal eerst in word om het vervolgens te kopiëren :p

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 23:33 ]

    Ik heb een poll gemaakt over dat streepjes-haakjesgedoe.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 23:53 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind het persoonlijk nogal onnodig en zoveel moeite is het niet om op een topic te klikken, om te kijken of er staat wat het minimum woorden is, aangezien wanneer de titel je interesseert, je er toch wel op klikt. En het staat ook niet zo mooi, denk ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Voila, een poll :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    *zet haar poll op inactief* (no_chears)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh sorry, had er overheen gekeken! Moet ik die in beginpost gooien?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nee hoor, ik heb het al verwijderd. c;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Olicity schreef:
    Ik vind het persoonlijk nogal onnodig en zoveel moeite is het niet om op een topic te klikken, om te kijken of er staat wat het minimum woorden is, aangezien wanneer de titel je interesseert, je er toch wel op klikt. En het staat ook niet zo mooi, denk ik.


    Het is niet veel moeite nee, maar laatst zocht ik een nieuwe RPG om te joinen en ik bleef maar klikken en had er toen nog steeds geen gevonden. Het is dus een kleine moeite om te klikken, maar wel veel zoekwerk.

    Wie heeft er anders gestemd en geen reactie achtergelaten? :')

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 16:20 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Die "anders, namelijk" is van mij. Op mobiel is het kut en ik wilde op B stemmen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.