• Het idee is om iets in de titel van RPG's te zetten waaraan je kan zien of er een minimum aantal woorden is etc.
    [300] of whatever i.p.v. [RPG] it is. Zeg het voort :')

    De opties:
    A
    RPG l Titel (Geen minimum)
    RPG ll Titel (Minimum van ongeveer 300)
    RPG lll Titel (Minimum van 500 of meer)

    B
    Minimum aantal woorden tussen haakjes als volgt:
    [300] Titel
    [0] Titel
    [600] TItel

    C
    Minimum aantal woorden of regels tussen haakjes als volgt:
    [300 w] Titel
    Titel
    [100 w] Titel

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 14:20 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh haha, vandaar. Ja op je mobiel werken links die dicht op elkaar staan niet zo lekker, zo lukt het mij op mijn mobiel ook nooit goed om een bericht te wijzigen oid.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ga voor B, aangezien ik de aantal regels erg irritant vind. Gewoon woorden of anders niet.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Ik ga voor B, aangezien ik de aantal regels erg irritant vind. Gewoon woorden of anders niet.


    Ik ook, vind het ook mooier staan, zo'n mierenneuker ben ik dan ook weer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ik ook, vind het ook mooier staan, zo'n mierenneuker ben ik dan ook weer.


    Vind ik ook hoor, haha.
    Ik vind streepjes te onduidelijk, omdat het gelijk vanaf 300 geteld word, anders niet en sommige users zullen er nooit achter komen wat het nou betekend.


    Your make-up is terrible

    Wauw, ik ben de grootste kneus ooit. Ik wilde op B drukken, maar drukte op C :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ja.. daarnaast worden die streepjes vaak ook in de titel zelf gebruikt zonder dat het echt iets betekent

    Per ongeluk op A geklikt, terwijl ik op B wilde stemmen. (no_chears)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    PapiIlon schreef:
    Per ongeluk op A geklikt, terwijl ik op B wilde stemmen. (no_chears)


    Same here.. (flower)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Guys ik maak hem wel even opnieuw, iedereen drukt verkeerd namelijk :')

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 16:30 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb op A gestemd.


    26 - 02 - '16

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Het is niet veel moeite nee, maar laatst zocht ik een nieuwe RPG om te joinen en ik bleef maar klikken en had er toen nog steeds geen gevonden. Het is dus een kleine moeite om te klikken, maar wel veel zoekwerk.

    Wie heeft er anders gestemd en geen reactie achtergelaten? :')


    Jua, het kan ook wel handig zijn, maar lang niet alle RPGers lezen ook het gewone forum en dan komen er wel eerst weer weetikhoeveel vragen over "wat dat dan betekent" en de mensen die het niet gelezen hebben zullen het waarschijnlijk ook niet gaan gebruiken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ubiquitous schreef:
    Guys ik maak hem wel even opnieuw, iedereen drukt verkeerd namelijk :')


    Sorry (A)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Olicity schreef:
    (...)

    Jua, het kan ook wel handig zijn, maar lang niet alle RPGers lezen ook het gewone forum en dan komen er wel eerst weer weetikhoeveel vragen over "wat dat dan betekent" en de mensen die het niet gelezen hebben zullen het waarschijnlijk ook niet gaan gebruiken.


    Dan wordt er even een topic aangemaakt in het nieuws gedeelte oid waarin dat dan uitgelegd staat.
    Als RPG'ers het in hun RPG vermelden dat dat systeem er dan is, komt het wel goed. Daarbij zou je elkaar er ook op kunnen wijzen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Er is nu dus een nieuwe poll (: En misschien is het handig wat RPG freunden op de hoogte te stellen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, wel leuk om te zien wat mijn IP-adres is. :W


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it