• Als zij 1000 redenen kunnen verzinnen waarom HP beter is, waarom wij dan niet waarom Twilight beter is?

    Nu voel ik me echt zo'n overloper, maar ik vind allebei leuk.

    Mensen: dit is geen ruzietopic. Maak daarvoor maar je eigen topic aan. Dit is alleen grappig, om te kijken of het ook via deze lukt.

    Edit MOD: alle reacties die niet aansluiten bij dit topic ga ik verwijderen.
    Nogmaals een edit van een MOD: richt je hier aub alleen op de boeken zelf en de schrijvers zelf, niet op de fans! Beledig elkaar op die manier niet.

    1. Twilight heeft een hechte familie, in HP maken ze heel vaak ruzie.

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2011 - 10:39 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    2. Mensjes hoeven in Twilight niet te wachten voor een Brief van Zweinstijn omdat die er toch niet is:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Whahaha, nummer 2 is grappig x)

    3. Twilight is ontstaan uit een droom, HP maar uit een stom fantasietje.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    4. Je hoeft niet zo veel namen te onthouden.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    5: als ze zeggen dat de vampiers niet bloedlustig zijn, nouja, enkel de cullens zijn dat niet.. de rest zijn gevaarlijk! en bloeddorstig! :D


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    6: SPARKELS!!!!!! wat zou de wereld zijn zonder een beetje sparkels! Taylor Swift fan... sorry voor mijn voorliefde voor sparkels :Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    7. De boeken zijn niet zo saai
    8. In twilight zie je spieren, die zijn niet te zien in HP


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    9. Wij hebben jacob's six-pack :9~


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    10. Twilight eindigd goed, lief en best wel schattig , HP niet. (films)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 19:38 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    11. In Twilight hebben de vampiers en weerwolven zelf gaven, zonder dat ze een toverstokje nodig hebben.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 19:41 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    12. Twilight speelt zich tenminste op normale plaatsten af, en is makkelijk te volgen. HP niet


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    13. Alle vampiers van de familie Cullen hebben een speciale achtergrond en zijn niet zomaar vampiers geworden, de tovenaars daarentegen, hadden hun lot al als tovenaars. Dus minder spannender.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    14. In de Twilight films komt de schrijfster af en toe voor, dat is niet zo in de HP films
    15. De Twilight films zijn, ( integenstelling tot vele zeggen) wel goed, en niet zo langdradig


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    16. Bella heeft menselijke emoties, zoals verdrietig (maak er maar ontzettend onmenselijk eng depressief van) zijn als Edward haar achter laat en dat is een logische reactie. Ginny vind het (niet van wat ik weet) niet eens erg dat Harry haar achter laat voor Voldemort. Een beetje onmenselijk, vind je ook niet?

    Wauw die was lang =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    17: we hebben de meest awesome soundtracks ooit.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    18. In Twilight zit meer gedreven liefde, vooral tussen mens en vampier. Dat is gewoon heel mooi en in HP zie je dat gewoon veels te weinig.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."