• "Ze is een Pretty Little Lieverd"

    Complimentjes
    TPose
    Allerliefste Gailybell

    Jaren geleden begonnen we tegen elkaar te praten door mijn story. Ik had nooit verwacht dat mijn fanfiction zou zorgen voor echte vriendschap. Je was een trouwe lezer en zo raakten we aan de praat. En kijk nu eens, jaren later zijn we beste vriendinnen. We leven allebei dan wel aan de andere kant van de wereld voor elkaar, dat neemt niet weg dat het lijkt alsof je dichterbij bent. Je bent als een zusje voor mij die ik nooit heb gehad. Ik ben je voor zoveel dankbaar, want je bent er altijd al voor mij geweest. Altijd sta je aan mijn zijde, wanneer dan ook. Ik heb al zoveel steun, vriendschap en liefde van je gekregen. Je hebt me doorheen moeilijke tijden geholpen en je maakte me steeds weer aan het lachen. Elke dag kijk ik dan ook met een glimlach naar jouw berichtjes op Facebook. En weet, lieve Gail, dat ik er ook altijd voor jou zal zijn! We hebben elkaar nog niet ontmoet, maar we blijven elkaar beloven dat het snel zal gebeuren. En als het eindelijk zover is, dan knuffel ik je plat!

    I love you, sista! <3

    xx Sylvie


    GiIderoy_
    Lieve Gail,
    We hebben al een tijdje niet bijster veel meer gesproken, maar toch beschouw ik je als een vriendin. En jij, lieve vriendin, gefeliciteerd met dit topic! Hopelijk maakt het je vrolijk of nog vrolijker! ^^
    Je bent echt mijn SAB maatje en het is stom dat ie pas weer in 2017 verder gaat. :c Maar goed, we hadden het over jou. Je bent een geweldig lieve meid en als er wat is weet jij wel raad te geven. Oh en weet je de Tinychat tijden nog? Echt geweldig leuk was dat! c:
    Gailerd, je bent geweldig, en hopelijk mogen we nog lang contact houden!

    Liefs,
    Yolanda




    Charbonneau
    Lieve Gail,

    Wat superleuk dat jij vandaag in het zonnetje wordt gezet. Dat gun ik je ook zo ongelofelijk veel. Your very own spotlight. (wbw) Ik wil graag tegen je zeggen dat de vriendschap die wij hebben heel veel voor mij betekent. Het is fijn hoe wij altijd met elkaar over de chat kunnen lachen met elkaar, maar ook dat we wat mindere dingetjes met elkaar kunnen delen. Wat wel super leuk is en wat ook echt wel voor een klik heeft gezorgd, is dat we haast dezelfde denkwijze hebben. Ik ben heel blij met een vriendin zoals jij en ik kan niet wachten tot je naar Nederland komt en we eindelijk kunnen meeten! <3

    Heel veel liefde,

    Annemarije

    Creatie(s) in de kijker
    Als je nieuwe gerechten wil ontdekken, dan heeft deze Curaçaose wel wat aanraders!
    Mijn favoriete Curaçaosche gerechten.
    De meeste van jullie weten al dat ik uit Curaçao komt. En natuurlijk hebben we hier andere soort eten dan daar, in jullie koude kikkerland. Curaçao heeft niet alleen een mooi weer en prachtige stranden aan te bieden. Onze keuken is ook rijk aan lekkernijen.

    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!


    Ik wil een tuin vol egels

    Aah Gail! Heb een geweldige week!!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ah lieve Gail ik hoop echt dat je een topweek krijgt deze week speciaal voor jou c: We hebben dan misschien niet heel lang samengewerkt, maar je bent toch zeker wel één van mijn voorbeelden als oorspronkelijk oude mod en ik vind het heel leuk toch nog even met je in de crew te hebben gezeten. Je bent een top meid en een top user. (flower)

    Oh en je username is nog steeds geweldig (fish)


    Happy Birthday my Potter!

    Fijne week gewenst! (:


    I wanna be a wizard!

    Ik dacht even dat dit over de film ging die morgen uitkomt (in Amerika dan)

    Have a nice week ^^

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 20:33 ]

    Je verdient het! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat leuk!

    Fijne week! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fijne week! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Oh Gail, ik onthoud nooit dat jij het bent met deze username, haha. Ik hoop dat je een hele fijne week hebt! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jeeeeej! Geniet van je topic, Gail!


    16 - 09 - '17

    Oh mijn Gooooooooooooooooooood! Ik zit hier breed te glimlachen. Van harte bedankt, guys!! *BIGGEST HUG EVER*


    -

    Gaaaail <3 Geniet van je weekje in de aandacht!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik blijf deze usernaam geweldig vinden (:
    Fijne week teogewenst!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GrandR schreef:
    Ik blijf deze usernaam geweldig vinden (:
    Fijne week teogewenst!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Je profielfoto past ook zo ontzettend goed bij de reactie die je in het topic postte ;3
    Een hele fijne week toegewenst!


    26 - 02 - '16