• Het idee is om iets in de titel van RPG's te zetten waaraan je kan zien of er een minimum aantal woorden is etc.
    [300] of whatever i.p.v. [RPG] it is. Zeg het voort :')

    De opties:
    A
    RPG l Titel (Geen minimum)
    RPG ll Titel (Minimum van ongeveer 300)
    RPG lll Titel (Minimum van 500 of meer)

    B
    Minimum aantal woorden tussen haakjes als volgt:
    [300] Titel
    [0] Titel
    [600] TItel

    C
    Minimum aantal woorden of regels tussen haakjes als volgt:
    [300 w] Titel
    Titel
    [100 w] Titel

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 14:20 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het op zich een goed idee, het is altijd het eerste waar ik naar kijk voor ik me aanmeld. Sommige duiden dit echter aan in regels en niet in woorden, dat is wel onhandig.


    Your make-up is terrible

    Regels werkt sowieso onhandig, omdat het altijd anders uitkomt als je heb hebt gepost dan wanneer je hem typt heb ik gemerkt. Plus we hebben een super handige woordenteller :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Cas schreef:
    Ik vind het op zich een goed idee, het is altijd het eerste waar ik naar kijk voor ik me aanmeld. Sommige duiden dit echter aan in regels en niet in woorden, dat is wel onhandig.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cas schreef:
    Ik vind het op zich een goed idee, het is altijd het eerste waar ik naar kijk voor ik me aanmeld. Sommige duiden dit echter aan in regels en niet in woorden, dat is wel onhandig.

    Cas schreef:
    Ik vind het op zich een goed idee, het is altijd het eerste waar ik naar kijk voor ik me aanmeld. Sommige duiden dit echter aan in regels en niet in woorden, dat is wel onhandig.


    Queer zijn is gewoon alles

    Hoe dan ook, iemand ook enig idee wat voor aanduiding in de titel dat dan zal kunnen zijn? :Y)
    Pakt de titel trouwens ook alt-codes?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Hoe dan ook, iemand ook enig idee wat voor aanduiding in de titel dat dan zal kunnen zijn? :Y)
    Pakt de titel trouwens ook alt-codes?


    Volgens mij niet.
    Maar misschien kunnen we levels maken?


    Your make-up is terrible

    Haha, dat had ik ook in mijn hoofd, maar ik dacht dat dat nogal overdreven zou zijn. Meestal heb je namelijk ook geen minimum en 300+, veel meer ben ik eigenlijk niet tegen gekomen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Haha, dat had ik ook in mijn hoofd, maar ik dacht dat dat nogal overdreven zou zijn. Meestal heb je namelijk ook geen minimum en 300+, veel meer ben ik eigenlijk niet tegen gekomen.


    Ik heb dingen gezien als 150, 175, 200 en 250.


    Your make-up is terrible

    Echt waar? Haha wauw. Zou zeggen dat 200-300 niet zo'n groot verschil is, maar blijkbaar wel :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kan er geen lijstje komen in een algemeen topic zodat iedereen het wel kan zien?
    En een rondje (die in mijn signature staat), kan ook in de titel staan. Of misschien dat je kunt zien aan de hoeveelheid || ofzoiets?
    Het is eigenlijk wel een goed voorstel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    Kan er geen lijstje komen in een algemeen topic zodat iedereen het wel kan zien?
    En een rondje (die in mijn signature staat), kan ook in de titel staan. Of misschien dat je kunt zien aan de hoeveelheid || ofzoiets?
    Het is eigenlijk wel een goed voorstel.


    Zo een algemeen topic is erg veel werk helaas en zo'n rondje of die streepjes is wel erg slim! Ik gooi morgen wel wat ideeën in de beginpost en dan kijken wat het makkelijkst is.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, wel een goed idee. Ben zelf eigenlijk ook opzoek naar RPG's waar je wat meer woorden moet typen, gewoon om te oefenen (alhoewel ik de laatste tijd niet echt actief ben geweest vanwege tentamens en omdat ik niet echt een RPG ben tegengekomen die me aanspreekt en het jammer vind dat ze de laatste tijd zo snel doodlopen of amper van de grond af komen..)

    Misschien dat er iets van een topic aangemaakt kan worden hiervoor waarin je gewoon kopjes maakt met aantal woorden en dan daaronder de titels van de RPG's met dat aantal woorden..

    Aan de anderen kant, waarschijnlijk leest niet iedereen dit en zal dus ook niet iedereen zijn topic doorgeven of het in de titel zetten..

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Zo een algemeen topic is erg veel werk helaas en zo'n rondje of die streepjes is wel erg slim! Ik gooi morgen wel wat ideeën in de beginpost en dan kijken wat het makkelijkst is.


    Die rondjes werken geloof ik niet, dan krijg je die cijfers te zien, of Q flipt hem.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)
    Die rondjes werken geloof ik niet, dan krijg je die cijfers te zien, of Q flipt hem.

    Dat kan wel, hoor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.