• Ik sta er altijd van te kijken hoe sommige mensen op Q sommige forumspelletjes kunnen uitmelken. Hier doel ik vooral bij de -boemen spelletjes. Het begon eerst heel leuk bij mod-boemen toen kwam er ook nog bemiddelaar- beta- en crew-boemen. En nu zijn er zoveel verschillende soorten dat ik het simpel weg irritant begin te vinden. De belachelijkste dingen zijn al voorbij mag komen en zelfs waar meer dan de helft van Q kan boemen waardoor mensen niet verder komen dan 2. Dan is het leuke toch weg? (cat)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 22:27 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Q'ers boemen!" :D

    [/sarcasm]
    Ik geef je helemaal gelijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Daarom ben ik daar ook niet te vinden ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dan maak je zelf een spelletje aan waarbij het moeilijk zal zijn om te mogen boemen. Hoewel ook dát saai is, in my opinion.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gewoon helemaal kappen met die boemen spelletjes. Of spelletjes überhaupt. Het is niet interessant om te lezen, vaak staat actieve topics helemaal vol met die bral.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Escapism schreef:
    Dan maak je zelf een spelletje aan waarbij het moeilijk zal zijn om te mogen boemen. Hoewel ook dát saai is, in my opinion.


    Nee want ik vind dat er te veel van die dingen bestaan...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    (...)

    Nee want ik vind dat er te veel van die dingen bestaan...


    Haha vind ik ook. Maar dan moet men er maar niet kijken. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind dingen als de mooiste signature van de zoveel boven je wel leuk, want dat is net iets nuttiger dan al die stomme boem-spelletjes, maar goed. Vaak vind ik het echt dom dat er bijvoorbeeld bij crew of bezet boemen een hele tijd maar één iemand is die constant zit te boemen. Eigenlijk ben ik het best wel met je eens dat die dingen zo nutteloos als wat zijn, maar ja, als ik me verveel reageer ik ook weleens omdat ik gewoon niks anders te doen heb. :v

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 21:53 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind die boem-dingen ook niet zo leuk, omdat het inderdaad zo uitgemolken is. De score komt inderdaad niet verder dan 2 of 3, meestal.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 21:56 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik heb niet echt problemen met spelletjes, maar de hoeveelheid 'boemen' vind ik wel erg vervelend. :')


    wat was dit ookalweer

    die boem spelletjes zijn toch useless.
    iedereen ''boemt'' al na 2 tellen ofzo. niks leuks aan.

    en dan komen ze met dingen zoals vwo boemen, zo van kijk mij vwo zijn.
    no one fucking cares


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    die boem spelletjes zijn toch useless.
    iedereen ''boemt'' al na 2 tellen ofzo. niks leuks aan.

    en dan komen ze met dingen zoals vwo boemen, zo van kijk mij vwo zijn.
    no one fucking cares

    En de rokers- beliebers- single- bezet- en nog meer van die shit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Novoselic schreef:
    Ik vind dingen als de mooiste signature van de zoveel boven je wel leuk, want dat is net iets nuttiger dan al die stomme boem-spelletjes, maar goed. Vaak vind ik het echt dom dat er bijvoorbeeld bij crew of bezet boemen een hele tijd maar één iemand is die constant zit te boemen. Eigenlijk ben ik het best wel met je eens dat die dingen zo nutteloos als wat zijn, maar ja, als ik me verveel reageer ik ook weleens omdat ik gewoon niks anders te doen heb. :v


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ach joh. Waar je je maar druk om kunt maken :)


    I still think of the guitar bible.

    Ik deed eerst mee aan sommige boem - spelletjes, maar nu vind ik 't irritant worden dat 't ermee volstaat. Veel let ik er niet op, want ik zit vooral bij de RPG's.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alayna schreef:
    Ach joh. Waar je je maar druk om kunt maken :)

    Dat ik me er aan irriteer betekend niet dat ik me gelijk er druk om maak?


    "Ignite, my love. Ignite."