• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik weet niet zo goed hoe ik me nu moet voelen...


    Your make-up is terrible

    Je doet verwarrend. Stop daarmee.


    :)

    Echt géén zin in het weekend. Het begint al slecht en veel beter wordt het vast niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tired. Wanna sleep. Yes. I should.


    No growth of the heart is ever a waste

    Waarom is alles nou altijd zo dubbelop? Ik wil gewoon dat het een keer simpel is zodat ik echt kan weten wat wil en niet zo verward ben er over


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh, ik kan mijn GIP niet neerleggen. I love working on it. :')


    Take me to wonderland

    Pff.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik haat school, en vooral mijn medeleerlingen. :c


    El Diablo.

    Precies 00:00.
    Great. Gonna turn in for night.


    Mijn hoooofd... Buh.


    Your make-up is terrible

    I got some new hope. Please don't destroy it right away ;-;


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ugh, altijd fijn als je bovenburen ruzie aan het maken zijn...
    Ik weet niet wat ik vervelender vind. Neukende mensen of ruzie makende/ schreeuwende mensen. Beide werken niet als je wilt slapen.


    Stenenlikker

    Ik haat wachten op niets


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Omg, omg, omg... #fangirling


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat liedje gaat grijsgedraaid zijn voor ik de ganse cd heb...
    *gaat in een hoekje giechelen en meezingen*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.