• Het verhaal draait om de leden uit de Glee club, na een tweede nederlaag probeert de Glee club opnieuw op te staan. Het nieuwe schooljaar gaat beginnen, voor sommigen is dit het laatste schooljaar op McKinley high. Gaat het lukken om hoger te belanden op de sociale ladder? Gaat de Glee club eindelijk Nationals winnen? Wellicht ontstaan er nieuwe relaties of ontstaat er nog meer drama. Kruip in de rol van je favoriete Glee clubber of verzin een eigen personage!

    Elke week is er ook een nieuwe opdracht/thema voor de Glee club, de bedoeling is dat jouw personage(‘s) zo dicht mogelijk bij de opdracht blijven door te zingen. Deze opdracht of thema wordt vet gedrukt aangegeven en bepaald door mij. Ideeën zijn altijd welkom per PB!

    Regels:
    - Het verhaal begint vanaf het einde van seizoen 2 (Er hoeft zeker niet gekeken te worden naar de verhaallijn uit seizoen 3 t/m 5)
    - Minstens 4 regels
    - Maximaal 3 personages
    - Verhaallijn en originele karakters mogen iets afwijken, maar niet te veel
    - 16+ is toegestaan
    - Naamsveranderingen en lange afwezigheid doorgeven a.u.b.
    - Inspringen mag altijd
    - Have fun!

    Originele personages:

    Blaine Anderson door RoseCandle
    Sam Evans door LittleIiar
    Kurt Hummel door Schuld
    Rachel Berry door RoseCandle

    Zelfverzonnen personages:

    Meisjes:
    Brandy Kyra Romano door Kayal
    Sarah Megan Clarisse door koena
    Luna Jessie smith door JustLoveGood
    Gereserveerd door Aevitas
    Gereserveerd door Inermis

    Jongens:
    Tyler Jay DiRomano door Kayal
    Deaglan [Decklan] O'Callaghan door Dorchadais
    Lars Julesed door TheDarkKing
    Sean Emile Hambrey door LittleLiar

    Lesroosters:



    Lesrooster juniors:

    08.30 uur – 09.30 uur
    Spaans

    09.30 uur – 10.30 uur
    Aardrijkskunde

    10.30 – 10.45
    Kleine pauze

    10.45 – 11.45
    Engels

    11.45 – 12.45
    Grote pauze

    12.45 uur – 13.45 uur
    Wiskunde

    13.45 - 14.45
    gym

    14.45 uur
    Glee club

    15.45 uur
    Andere buitenschoolse activiteiten (cheerleaden/football team etc)




    Lesrooster seniors:

    08.30 uur – 09.30 uur
    Wiskunde

    09.30 uur – 10.30 uur
    Engels

    10.30 – 10.45
    Kleine pauze

    10.45 – 11.45
    Spaans

    11.45 – 12.45
    Grote pauze

    12.45 uur – 13.45 uur
    Gym

    13.45 - 14.45
    Aardrijkskunde

    14.45 uur
    Glee club

    15.45 uur
    Andere buitenschoolse activiteiten (cheerleaden/football team etc)


    Inspringen kan altijd! >> Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 22:33 ]


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Sarah Megan Clarisse - Senior.

    Verveeld tikt Sarah wat met haar pen tegen de tafel terwijl de leraar wat onzin verteld. Het gaan het ene oor er in en het andere eruit. Sarah heeft laten we zeggen het geheugen van een pinda, en kan zich niet langer dan zes seconden concentreren. Dit heeft al voor meerdere problemen gezorgd. Leraren noemden haar in het verleden wel eens ''dom'' of ''nutteloos.'' Veel doet dit Sarah niet, zodra ze achttien is verlaat ze school voor eens en altijd. Dan hoeft ze nooit meer na te denken over wiskunde, of over geschiedenis. Nooit meer luisteren naar leraren die saaie dingen vertellen. Er verschijnt en klein maar ondeugend glimlachje op Sarah's gezicht bij die gedachte terwijl ze een lok haar uit haar gezicht blaast.

    (Mijn topics^^ Hoe kan ik nu inspringen met Gwendolyn?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Inermis schreef:
    (Mijn topics^^ Hoe kan ik nu inspringen met Gwendolyn?)


    Nou je kan doen dat ze te laat op school komt door... en je gaat naar de les toe, als je kjezelf niet in wilt schrijven voor clubs.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Gwendolyn (Gwen) Sapphire Thomas. |Junior|
    Met een hak aan pakte ik mijn jas van de kapstok. Ik deed het jack aan en pakte mijn ontbijt aan van Mabel. "Dank je Mab," zei ik glimlachend en gaf haar een knuffel. Ik pakte mijn andere hak en klemde mijn broodje tussen mijn tanden. Ik deed me best om in evenwicht te blijven terwijl ik mijn hak aandeed. "Ze begrijpen vast wel dat je net terug bent uit Europa. Daar zullen ze niet moeilijk over doen," suste Mabel me. Ik was gestressed. Ik was net een dag terug uit europa, ik had niet goed geslapen en ik kwam te laat voor de eerste schooldag. Go Gwen. Ik pakte mijn sleutels van het kastje naast de deur en rende naar buiten, nadat ik bijna mijn tas vergeten was. Mijn auto werkte niet heel erg mee en na een niet al te lange tijd kreeg ik het voor elkaar om weg te rijden. Na een half uur rijden was ik er eindelijk. Zo snel als ik kon stapte ik uit de auto en gooide ik mijn tas over mijn schouder. Ik liep zo snel als ik kon de school in, om even te melden waarom ik zo laat was. Dit was niet de eerste keer dat ik te laat was vanwege Europa. Het jaar hiervoor was mijn eerste jaar op deze school en ik was vrij veel afgemeld door deze geweldige tripjes. Ik liep rustig door de gang naar mijn Spaanse les. Ik stuurde mijn vader nog een berichtje dat ik 'op tijd op school was', voordat ik iets sneller ging lopen. Ik had net aangegeven dat ik dit jaar weer bij de cheerleaders wilde. Dat had ik vorig jaar het leukst van de hele school gevonden. Dat was wanneer ik vanuit mijn ooghoek een poster zag, voor de glee club. Zingen was een hobby van me, maar ik had er nooit in verdiept, Ik bleef staan, me realiserend dat niemand me in de les zou missen en ik och al te laat was. Misschien zou het wel iets voor me zijn, die glee club, maar geheel zeker was ik nou ook weer niet.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Bill Elliot Adams l Senior
    De eerste schooldag begint meteen al met wiskunde. Ik zucht. Ik heb het lesrooster al vaak genoeg doorgenomen, maar ik snap niet waarom wiskunde als eerste les van de dag gekozen is. Maar goed. Ik pak m'n tas en loop naar de gang, dan kom ik erachter dat ik iets niet bij me heb. Stik, m'n voedsel voor de pauzes. Snel ren ik naar de keuken, pak het voedsel en ren terug om het in m'n tas te proppen. Oké, nu heb ik alles en ik kan naar school. Ik kijk op m'n horloge. Ook dat nog, ik kom nog eens te laat. Zo snel als ik kan, ga ik naar m'n auto. Ik ontgrendel de deur, smijt m'n tas op de passagiersstoel en rijd naar school. Eenmaal op school aangekomen, gris ik m'n tas van de stoel, doe de auto op slot en loop naar binnen. Ik kijk om me heen. Grote school, probeer daar maar eens je weg doorheen te vinden. Ik vind een plattegrond van de school op de grond, die heeft iemand laten liggen. Die kan ik nu wel even mooi gebruiken. Ik kijk op m'n lesrooster voor het lokaal en volg het plattegrond naar het lokaal. Ik klop op de deur van het wiskunde lokaal en doe de deur open. 'Hoi, en wie ben jij?' vraagt de docent. 'Ik ben Bill Adams en ik neem aan dat ik te laat ben.' zeg ik. 'Nou, niet onwijs te laat hoor. Kom maar binnen en ga daar maar zitten.' zegt de docent en wijst een lege tafel aan. In m'n gedachten denk ik aan de Glee-club, waarmee kun je daar terecht?


    Are you happy? Huh?

    Sarah Megan Clarisse - Senior.
    Sarah is diep in gedachten als ze een jongen binnen ziet komen. Hij is te laat. Sarah weet daar wel wat van. Ze is bijna altijd te laat maar dit schooljaar heeft ze zich voorgenomen om op tijd te komen. Al is die belofte aan haar zelf best moeilijk na te komen, merkt ze nu. Op dat moment schiet de gedachten van de cheerleaders weer door haar hoofd. ''Sjitt'' mompelt ze net iets te hard. Ze is de cheerleaders helemaal vergeten. Sarah vindt de cheerleaders nog niet eens leuk, maar ze doet het om haar moeder blij te maken. Sarah heeft zo het gevoel dat haar moeder door haar leeft, ze vindt het niet erg, maar ergens is het ook wel irritant aangezien haar moeder haar altijd op de hielen zit.

    Gwendolyn (Gwen) Sapphire Thomas. |Junior|
    Mijn hakken maakte vrij veel geluid iedere keer dat ze op de grond terecht kwamen. Mijn blonde lokken vielen over mijn gezicht en terwijl ik ze goed probeerde te doen pakte ik een pen. Ik keek nog even om me heen voor ik me inschreef voor de audities voor de Glee club. Daarna ging ik rechtstaan. Ik keek even naar het blaadje en deed de pen weer terug. Ik had les. Met niet al te veel moeite vond ik het lokaal en liep naar binnen. Ik bleef heel even in de opening staan en schuifelde wat ongemakkelijk heen en weer. "Goedemorgen Mr. Schuester. Er waren wat problemen met mijn vlucht," zei ik zacht en kortaf. Hij knikte en schonk me een waterig lachje. Hij was een van de weinige leraren die wist wie mijn vader was en dat hield ik het liefst zo. Ik ging zitten en zette mijn tas naast mij neer voor ik me boeken eruit haalde. Ik haalde nog een hand door mijn haar voordat ik zachtjes zuchtte. Ik begreep niks van Spaans. Helemaal niks, ik kwam niet veel verder dan me voorstellen. Talen waren nooit mijn sterkste kant geweest. Dat wist ik al lang. Spaans vond ik echter wel een van de leukste talen, dus was ik berijd om me best ervoor te doen. Toch zaten mijn gedachte heel ergens anders. Ik vroeg me toch af wat ik voor mijn auditie moest gaan zingen, aangezien ik nog niet helemaal zeker was. Ik beet even zacht op me lip. If these sheets were the states was Eem erg mooi nummer naar mijn mening. Ik knikte even licht voordat ik mijn oortjes, verborgen achter me haar omdeed en mee neuriede. Ja, dit werd mijn auditie nummer.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Bill Elliot Adams l Senior
    Ik heb m'n hoofd niet bij wiskunde. Ik had gehoord van die Glee-club, en dat je daar auditie voor kunt doen. Maar ik weet nog steeds niet welk nummer ik wil gaan doen. Zo stiekem mogelijk, pak ik m'n boekje waar ik allerlei liedjes in heb overgeschreven. Gelukkig zit ik achterin, dus de docent merkt het niet zo snel. Ik blader door het boekje heen en plotseling stop ik met bladeren en valt m'n oog op een liedje wat 'Hallelujah' heette. Er waren ook wel nog andere liedjes die ik kon doen, maar ik wilde per se een langzaam nummer doen. Dus ik besloot Hallelujah te doen. Zodra wiskunde was afgelopen, haastte ik me naar het bord waar je je kon inschrijven voor de Glee-club. Ik pakte een pen uit m'n etui, schreef m'n naam op het bord, deed m'n pen terug in m'n etui en rende naar het lokaal van Engels. Ik was er immers al goed in, maar het was ook nog altijd leuk om wat erbij te leren. Toch kreeg ik de zenuwen voor de auditie, wat nou als ik het zou verknallen?


    Are you happy? Huh?

    Sarah Megan Clarisse - Senior.

    Zodra de wiskunde les is afgelopen snelt Sarah zich uit het hell-lokaal. De jongen die te laat was ziet ze in haar ooghoek zich inschrijven voor de glee-club. Dat was ze bijna vergeten. Ook Sarah rent naar het gele inschrijfbriefje. Met sierlijke letters schrijft ze ''No Digity'' op. No Digity is een lied wat Sarah geweldig vindt. Ze is misschien niet het typische meisje om dat lied te zingen maar ze kan aardig laag met haar stem gaan dus het is voor Sarah het ideale lied. Ze twijfelde wel tussen een wat hoger lied en No Digity. Maar met haar lage stem valt ze wel op en dat kan je het beste uiten met een laag nummer: ''No Digity.''

    (Kunnen jullie even rekening houden met tragere mensen?)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Ik post morgen of zaterdag: ) )


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    JustLovegood schreef:
    (Ik post morgen of zaterdag: ) )


    (Ik post wanneer het lukt, dus wanneer andere reageren op me inmiddels 2/3 dagen oude post ;))


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    (wat is er tot nu toe gebeurt?)


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Aevitas schreef:
    (wat is er tot nu toe gebeurt?)


    (Weinig bijzonders, inschrijvingen is tot nu toe echt het enige, verder weinig, maar ik zou beginnen met dat je naar school gaat ;), dat lijkt me wel her slimst)


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Alix Isobel Carver
    Een van de freshmans schreeuwde iets naar me toen ik hem bijna aanreed met mijn oude chevrolet. Ik had mijn boeken zoals gewoonlijk niet meegenomen dus mijn rugzak was erg licht toen ik hem over mijn schouder slingerde en de auto verliet. Een blik op mijn rooster vertelde me dat mijn eerste les wiskunde was dus in plaats van zo snel mogelijk door de school heen rennen om nog net op tijd te zijn liet ik me op een muurtje zakken en stak een sigaret op.
    Ik had mijn sigaret pas net opgerookt toen een klein persoon naar buiten kwam. 'Alix Carver, mijn kantoor.'
    Ik liet me zuchtend van het muurtje afglijden en volgde een gefrustreerde Figgins naar zijn kantoor waar ik me op de ongemakkelijke stoel liet vallen. 'Laat me raden: twee weken nablijven?' vroeg ik nonchalant.
    'Ik weet heel goed dat voor jou niet meer werkt rebelse Alix Carver.'
    'Wat ga je dan doen? Je kan me hier maximaal een paar uur vasthouden.'
    'Jij gaat dit jaar vijftien bijeenkomsten van de glee club bijwonen en als je dit niet doet blijf jij zitten.'
    'Dit kan je niet doen!' riep ik verontwaardigd uit. 'Mijn ouders vermoorden me als ik blijf zitten.'
    'Dan lijkt het er dus op dat jij die vijftien bijeenkomsten moet gaan volgen. Ga nu naar je klas.'
    Ik kwam kwaad overeind en stormde zijn kantoor uit.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow