• ik ben zo onzeker over mijn verhalen al schrijf ik wel erg graag

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Je mag niet alleen het woordje 'help' als titel.


    26 - 02 - '16

    Titel aangepast


    Life is hard and then we die

    Hoe kunnen we je helpen? In je post staat alleen een mededeling...


    There is nothing more badass than being yourself

    Heb ik ook wel als ik schrijf. Ken je dat ook dat je eerst iets schrijft en dan ben je er trots op en even later begin je het slecht te vinden en je verwijderd het...


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Oh, het is al aangepast. :')

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 20:48 ]


    Take me to wonderland

    WhiteFire schreef:
    Heb ik ook wel als ik schrijf. Ken je dat ook dat je eerst iets schrijft en dan ben je er trots op en even later begin je het slecht te vinden en je verwijderd het...


    Herkenbaar en daarna verwijder je je hele verhaal en krijg je later spijt dat je het hebt verwijderd, omdat je verder wil schrijven...


    There is nothing more badass than being yourself

    Oh, oké.
    Dat heb ik ook.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Stop. Niet onzeker zijn, echt niet doen. Altijd blijven schrijven, vooral als het je passie is. Op een dag zal de onzekerheid verdwijnen en kun je trots zijn op wat je hebt bereikt door, door te zetten. Geloof me, ik spreek uit eigen ervaring. Schrijven is een proces, iets waar je alleen maar beter in kunt worden. En dat doe je door het te doen. (;


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    HarrysBum schreef:
    (...)

    Herkenbaar en daarna verwijder je je hele verhaal en krijg je later spijt dat je het hebt verwijderd, omdat je verder wil schrijven...


    take me back to the basics and the simple life

    Als je van schrijven houdt, moet je doorgaan. Schrijven doe je omdat je het leuk vindt en het een uitlaatklep is. Onzekerheid is nergens voor nodig.


    We need a bigger boat.

    Ik herken het gevoel. Misschien kun je mensen vragen of ze objectieve commentaar kunnen geven op je verhaal? Dat is soms hard, maar dan weet je ook echt dat ze eerlijk zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hm, ik ken het.

    Dit vind ik een hele mooie reactie:

    Parachutes schreef:
    Stop. Niet onzeker zijn, echt niet doen. Altijd blijven schrijven, vooral als het je passie is. Op een dag zal de onzekerheid verdwijnen en kun je trots zijn op wat je hebt bereikt door, door te zetten. Geloof me, ik spreek uit eigen ervaring. Schrijven is een proces, iets waar je alleen maar beter in kunt worden. En dat doe je door het te doen. (;


    Tijd voor koffie.

    WhiteFire schreef:
    Heb ik ook wel als ik schrijf. Ken je dat ook dat je eerst iets schrijft en dan ben je er trots op en even later begin je het slecht te vinden en je verwijderd het...


    ik vind het niet slecht dan maar ik heb gewoon bang dat ze het niet goed genoeg gaan vinden

    Peeling schreef:
    (...)

    ik vind het niet slecht dan maar ik heb gewoon bang dat ze het niet goed genoeg gaan vinden


    Stop met schrijven voor anderen en begin met schrijven voor jezelf.


    We need a bigger boat.

    Parachutes schreef:
    Stop. Niet onzeker zijn, echt niet doen. Altijd blijven schrijven, vooral als het je passie is. Op een dag zal de onzekerheid verdwijnen en kun je trots zijn op wat je hebt bereikt door, door te zetten. Geloof me, ik spreek uit eigen ervaring. Schrijven is een proces, iets waar je alleen maar beter in kunt worden. En dat doe je door het te doen. (;



    Ik hoop het echt
    ik doe het zo graag het kalmeert me
    wat heb je geschreven ? :)