• Wat moet ik weten:

    Trailer
    Korte inhoud van je verhaal:
    Titel:
    Tekst die in de trailer moet: (dat kan ik eventueel zelf, maar dan duurt het langer)
    Personages: (liefst bekende acteurs/actrices, zo is het makkelijker beelden terug te vinden)
    Muziek: (die kan ik ook wel zelf)
    Eventueel film/serie: (waar de beelden uit moeten komen)
    Special effect: (als jullie iets speciaals in jullie trailer willen, zal ik dat binnen het mogelijke proberen verwezenlijken.
    bv. beelden die in elkaar over lopen.)

    Tekst op een achtergrond of gewoon op het beeld: (en als je een achtergrond wilt, welke?)
    Story geschreven door:
    Extra: (is er iets wat je echt graag wilt en niet onder een van de vorige dingen valt, zet het hier)

    Enkele voorbeeldjes:









    Aanvragen:

    SergeantCalhoun ~~~~~ Vana isil -- |1|
    PeterParker ~~~~~ I am the normal boy of Forks || Seth Clearwater -- |1|
    SergeantCalhoun ~~~~~ Blood, tears, feelings -- |1|
    Falkor ~~~~~ A hero's return -- |1|
    SergeantCalhoun ~~~~~ Stille wouden || OP -- |1|
    Natuurix ~~~~~ Where is one direction? -- |1|
    Justforfun1D ~~~~~ Boy Next Window | Janoskians | -- |1|
    TeenWolfTwi ~~~~~ My Family Are Vampires? -- |1|
    SergeantCalhoun ~~~~~ Dark moon -- |1|
    TeenWolfTwi ~~~~~ The Killer Inside Of Me || Harry Styles as werewolf -- |1|
    IMrsMoran ~~~~~ The Chase ~ One Direction || MI6 -- |1|
    WenseKronik ~~~~~ Long Life the King -- |1|
    Scrubb ~~~~~ Queen of the seasons -- |1|
    Adamlicious ~~~~~ Are you ready for me? ll Adam Lambert -- |1|
    SergeantCalhoun ~~~~~ Though poppies grow -- |1|
    Canoodle ~~~~~ Little mermaid -- |1|
    niniwa1 ~~~~~ The Ultimate Guide To Finding Love in a Bouncy Castle -- |1|
    DAWSONS ~~~~~ Nerdy Perfection |1|
    mysterieus ~~~~~ Our heart beat as one |1|
    Blitzen ~~~~~ Teen Wolf: New Pack |1|
    Rikiah ~~~~~ Courage || Klaine |1|
    Tylan ~~~~~ Inception
    Diaval ~~~~~ Dancing on the edge [Divergent]
    Mrs_Hemmings ~~~~~ Don't Leave Me Alone ~HP story
    Blitzen ~~~~~ De sleutel tot mijn ware ik
    mysterieus ~~~~~ A lost love
    mysterieus ~~~~~ It wasn't my fault
    SMASHDOTCOM ~~~~~ Amnesia |5SOS
    Blitzen ~~~~~ Death game
    CaptianHook ~~~~~ Je komt niet weg met moord
    mysterieus ~~~~~ The dragon master
    NoStranger ~~~~~ Like fire and water, like Weasley and Malfoy ~ Rose Weasley and Scorpius Malfoy
    1drocker ~~~~~ Fireproof • Liam J. Payne
    fearles ~~~~~ is it true love - Harry Styles




    Wat moet ik weten:

    Cover
    Titel:
    Korte Samenvatting:
    Plaatjes die je er in wilt:
    Sfeer die het weer moet geven:
    Horizontaal of verticaal:
    Username erop of niet:
    Eventuele Exta's:

    Enkele voorbeeldjes:




    Aanvragen:
    EminemSlim ~~~~~ Liefde door de tralies- narry -- |1| |2| |3|
    EminemSlim ~~~~~ |1|
    Blitzen ~~~~~ |1|
    Danika ~~~~~ |1| |2|
    Nevergirl ~~~~~ |1|
    Nevergirl
    Roheryn
    Pulchre
    Artanis
    RoseXxX



    Wat moet ik weten:

    Gif
    Naam Story/tekst die erop moet:
    Username: (als die erop moet)
    Korte beschrijving: (als je verhaal wilt)
    Gifs die erin moeten:

    Enkele voorbeeldjes:







    Aanvragen:
    Robin_Hood ~~~~~ |1|
    Blitzen ~~~~~ |1|
    Mrs_Hemmings ~~~~~ |1|
    Blitzen ~~~~~ |1| |2|
    Stylinsexual ~~~~~ |1|
    Scribe ~~~~~ |1| |2| |3| |4| |5|
    Stylinsexual ~~~~~ |1| |2|
    Blitzen ~~~~~ |1|
    Nevergirl ~~~~~ |1| |2|
    Stylinsexual ~~~~~ |1|
    Cliffaconda


    Let op:
    Gelieve usernameveranderingen door te geven.
    Als je geen cover/trailer meer nodig hebt, zeg dat dan alsjeblieft. Dan kan ik alvast iemand anders verder helpen.
    Ik werk een cover/trailer af wanneer ik er inspiratie voor heb. Het kan dus de ene keer langer duren dan de andere.
    Zet bovenaan je lijst of je een trailer, cover of gif wilt alsjeblieft
    Je gifs moeten ongeveer dezelfde vorm hebben. Vierkante gifs bij rechthoekige werkt niet zo goed.
    Geen horror! Dit is omdat ikzelf daar niet naar kan kijken en beelden mooi samen zetten zonder ernaar te kijken, lukt niet goed. (; (--> alleen voor trailer)

    Topic 1

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 16:54 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    MT!

    Ik zal met Sylvie overleggen. We zullen rekening met je houden.
    De aanvraag komt vandaag/ vannacht


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ^Oki, bedankt!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    mt


    16 - 09 - '17

    Korte inhoud van je verhaal: Lynn Heller krijgt de kans om promotie te krijgen om een normale moordzaak op te lossen. Als er een tweede moord is gepleegd, ziet zij een hint wat iedereen over het hoofd ziet. Het werk van een serie moordenaar. Zal ze de seriemoordenaar kunnen ontmaskeren en voorgoed achter de trailies kunnen krijgen?

    Titel: Death game

    Tekst die in de trailer moet:

    This is Lynn Heller

    Her boss wanted to give her a chance for promotion

    Just a normal murder investigation

    That’s what they all thought

    A second murder

    And Lynn notices that they all miss something important

    It’s the work of a serial killer

    Death game

    Written by Sylvie and Sharon


    Personages: Calleigh Duquesne van CSI Miami, Emily Procter

    Muziek: http://www.youtube.com/watch?v=0spJmIm8hlo

    Eventueel film/serie:
    https://www.youtube.com/watch?v=IkOke0iXekU 1.09 - 1.12 en 1.13 - 1.20 zijn de betere stukken introducing Lynn Heller
    https://www.youtube.com/watch?v=R5VhMx9sbV8 gesprek met baas
    https://www.youtube.com/watch?v=jS8zj0ICgrA first murder
    https://www.youtube.com/watch?v=4x2qxOF_f-M second murder
    https://www.youtube.com/watch?v=LSKmXBEf_mg 0.20 - 0.23 de latijnse woorden in bloed
    http://nd06.jxs.cz/021/953/6e0cbb58ab_91724200_o2.jpg dit plaatje laten zien en dan de schreeuw en de lach laten horen
    http://www.youtube.com/watch?v=DM1Ylv7-DA8 scream woman
    http://www.youtube.com/watch?v=f3BPx2lt6E0 evil laugh





    Special effect: zo duister mogelijk als het kan

    Tekst op een achtergrond of gewoon op het beeld: de achtergrond mag je ons mee verrassen. Maar kan het dat het laatste woord van elke zin iets langer blijft staan en bloed doorlopende word? De laatste twee zinnen compleet bloeddoorlopend. Dat zou echt vet zijn :D

    Extra: Er staat een plaatje dat we graag willen laten zien en dan de schreeuw en lach laten horen als het gaat. Verder laten we ons verrassen


    Ik hoop dat het niet te erg is though


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hier ben ik weer voor een gif. c:

    Zou je er een kunnen maken Liam Payne, Justin Bieber, Michael Clifford, Louis Tomlinson en Jack Dawson? (Al snap ik dat Jack moeilijk is omdat hij een filmkarater is, dus die hoeft niet perse)

    Je hebt deze/url] al een keer voor me gebruikt, dus daar kun je dan Louis en Jack gewoon achter zetten, als je wilt. (:


    wat was dit ookalweer

    Dat heb ik snel even geregeld dan (;


    Klik voor groter!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gwyn schreef:
    Dat heb ik snel even geregeld dan (;


    Klik voor groter!


    Dankjewel (:


    wat was dit ookalweer

    Ben ik weer!

    Cover
    Titel: Unpredictable || 5 Seconds Of Summer
    Korte Samenvatting: Iedereen kent de band 5 Seconds of Summer wel. Zo ook Sunset. Zij is een grote fan van de 4 jongens, en gaat dan ook door het lint als ze een meet en greet wint. Na de M&G houd ze contact met de jongens, en worden ze closer en closer. Wat als ze verliefd wordt op een van de jongens? Kan dat wel? Wordt ze dan niet gehaat door een heleboel fans? Maar Luke, waar Sunset op is, blijkt ook op haar te zijn. Alles lijkt even een droom. Een droom die dan veranderd in een nachtmerrie, want er zijn inderdaad fans die niet blij zijn met het feit dat Luke een vriendinnetje heeft.
    Plaatjes die je er in wilt:http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/65/5b/c0/655bc024adb8c17950e70c4f774d2b12.jpg Voor Sunset
    En graag een plaatje van 5sos. Ik denk dat je zelf het beste kan kijken welke het best past.
    Sfeer die het weer moet geven: Beetje vrolijk, maar niet té
    Horizontaal of verticaal: Maakt niet uit
    Username erop of niet: Ja graag
    Eventuele Exta's: Als je een leuke gif van 5sos eraan kan plakken vind ik dat ook leuk :)


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Trailer.

    Korte inhoud van je verhaal: Dit is het logboek van mij. Vraag me dus ook niet waar dit eindigt omdat ik hier in schrijf over mijn belevenissen op het CBI.
    Voordat je dit hoort of leest moet je weten wie ‘ik’ is. Nou oké dan. Ik ben Sadie Beckett. Officieel Sadie Amalia Beckett. Afijn. Ik ben een 20 jarige student die een studie volgt tot recherche. En op dit moment ben ik in de leer bij het CBI.
    Voor de nieuwe zaak ben ik degene die in dossiers mag kijken. Zoekend naar een verband met een oudere zaak. Ze denken dat een copycat bezig is die moorden kopieert van 30 of 40 jaar geleden. Samen met rechercheur Lewis. Een 23 jarige man die sinds anderhalf jaar klaar is met zijn studie, en nu al bij een van de beste CBI teams zit. Ondertussen werken Reed en Green in het lab terwijl Anderson en Thomson de verdachten verhoren en opzoek gaat naar andere eventuele sporen.
    Ik word mee gesleept in een moordend geschiedenis verhaal. Terwijl het echte leven mij ook problemen bezorgt.
    Titel: Je komt niet weg met moord.
    Tekst die in de trailer moet: X
    Personages: Ashley Benson as Sadie Beckett.
    Jake Abel as Jaylion Lewis
    Megan Fox as Gemma Green
    Matthew Gray Gubler as Alex Reed
    Stana Katic as Lia Anderson
    Lee Thompson Young as Jack Thomson
    Muziek: The Game van Elske DeWall
    Eventueel film/serie: Het liefst uit Rizzolli and Isles, Castle en Criminal Minds. De laatste drie personen spelen in deze series. Ook zou ik gewoon van ieder karakter iets willen erin.
    Special effect: Dit is niet nodig.
    Tekst op een achtergrond of gewoon op het beeld: De story naam in het begin gewoon op een zwarte achtergrond. En op het einde; A story by Lucia North.
    Extra: X


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik wil mijnaanvraag voor een trailer graag afzeggen,
    X Pien


    ~My Mind Is Free~

    Gwilwileth --> Mau


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Trailer
    Korte inhoud van je verhaal:

    De drakenmeester Eon is plotseling overleden, de stad Versales zit nu zonder meester. Draken rouwen en mensen hebben immense verdriet. Karl, een van de dienaars van Eon, wilt de macht voor zichzelf opeisen. Maar Eon had ooit een dochter, die door omstandigheden van hem verwijdert is geraakt. Verschillende mensen worden aangenomen om haar te zoeken, maar wie vind haar het eerst?

    Titel: The dragon master (nog niet geactiveerd)
    Tekst die in de trailer moet: Different men
    From different places
    Lookin' for the same person
    To find the one and ony true ruler
    But what happens
    If there's someone who wants the power
    Wants to rule all the dragons
    And take over every world
    Personages: de dertien dwergen, Bilbo en Gandalf uit "The hobbit", Rumpelstiltskin en Killian Jones (aka Hook) van Once upon a time, veel draken, Loki uit Asgard, Aurora (niet de schone slaapster haarzelf natuurlijk :p), Jack Sparrow van Pirates of the Carribean
    Muziek: Pirates of the Carribean thema lied, once upon a time thema lied, Lord of the rings thema lied (deze drie vind ik leuk, je mag kiezen welke je erin zet ^^
    Eventueel film/serie: Once upon a time (Hook & Rumpelstiltskin), The hobbit (de dwergen, hobbit en tovenaar), Thor/Avengers/Thor 2 (Loki), Your Highness (voor Natalie Portman als Aurora)
    Special effect: kies maar
    Tekst op een achtergrond of gewoon op het beeld: hier ben je vrij in, kies maar
    Extra: Graag zou ik het volgende willen weergeven in de trailer: Aurora die als eerste de dwergen, Gandalf en Bilbo ontmoet, zelf mag je er een schurk tussen gooien die doorgaat als Karl (de dienaar van de drakenmeester en diegene die het meisje wilt vermoorden). Samen met hun reist ze verder, waarna ze Jack Sparrow en Loki op hun pad tegen komen (elk apart natuurlijk). Tijdens het bevechten van de trollen, schiet Rumpelstiltskin hun te hulp, maar dat niet zonder een deal te sluiten natuurlijk. Samen gaan ze doorheen Demsterwoud (ontmoeten dus Legolas en Thranduil, maar dit zonder Gandalf). Als ze ontsnappen ontmoeten ze Killian Jones, die hun naar Versales zal brengen het land van de draken (zie bv Eragon voor een deel draken). Karl ontvoert Aurora, maar kunnen de mannen haar nog op tijd redden of zal ze vermoord worden?


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Titel: Vogelvrij. (Maar dit weet ik nog niet zeker, dus mag ik er ook één zonder titel?)
    Korte beschrijving story: Ben ik nog niet helemaal overuit.. Ik begin er net aan, maar..

    Rosalie is al sinds ze kan herinneren wees en leeft alleen met haar trouwe paard. Als ze op een dag een man vastgebonden aan een boom vind, veranderd haar leven. De man beloofd voor haar te zorgen, als zij hem bevrijd. Ze twijfelt, maar doet het toch en gaat met de man mee. Ze komt te wonen in een prachtig kasteel van de Sheriff van Nottingham, die niet altijd even vriendelijk voor haar is. Bij toeval komt ze erachter dat haar beste vriend van vroeger nog leeft. Ze had jaren gedacht dat deze dood was. Maar de man wiens leven ze heeft gered, verbied haar met hem om te gaan. Hij is vogelvrij. Rosalie staat voor een lastige keuze.. Zoiets.

    Sfeer: Het speelt zich af in de tijd van boogschutters en zwaardvechters, dus een beetje een "oude" / middeleeuwse sfeer. En een beetje spannend/mysterieus.
    Username: Mag, bij die met de titel.
    Foto's:
    1.
    2.
    3.
    En op de achtergrond graag pijl en boog of zo..
    Misschien: Dees. of Die.
    Of deze. Of als een ander beter werkt x].
    Formaat: Wat beter uitkomt.
    Extra: -

    Alvast heel erg bedankt! :]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.


    https://www.youtube.com/watch?v=sWOWguN8sfU&feature=youtube_gdata


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik zet dit even in mijn topic's. :Y)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.