Hay
Heb jij al eens gedroomd over Bill, Tom, Georg of Gustav?
Ik heb al 4 keer gedroomt over Bill
1> Ik heb toen gedroomd dat ik in de wachtrij stond van een van hun concerten, en een bitch zei tegen mij dat het nog niet begonnen was terwijl het al lang begonnen was dus heb ik alleen maar het laatste liedje kunnen zien
2> Ik mocht meespelen in de clip van Schrei En toen heb ik Bill zijn buik en rug kunnen aanraken en hij lachte super lief naar mij
3> Dat was in verband met de quiz van mo0nXlo0n, Nick en zijn vrienden pesten Bill en Nick wilt met mij, maar ik hou van Bill en ik heb dus gedroomd dat Ik en Bill aan kussen waren En dat opeens Nick en zijn vrienden te voorschijn kwamen, en de vrienden van Nick pakten Bill stevig vast en Nick snijdt mij met een mes ofso en ik roepte achter Bill, maar die kon zich niet bewegen
4> Ik droomde dat ik naar de cinema ging en Bill zat gewoon naast me Toen hebben ik en Bill lekker veel gebabbeld en het klikte echt ^^ Maar toen de film gedaan was, ben ik wakker geworden >.<
Nuja Wat hebben jullie al allemaal gedroomd?
-
25 mei 2008 - 13:1115 aug 2008 - 15:13
Ik heb al vaak gedroomd over TH. Maar ik vergeet ze altijd weer
Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3
15 aug 2008 - 15:1815 aug 2008 - 15:49ik heb een x gedroomd over bill dat ik op de kermis was, en toen ging ik in zo'n draai bank ding en toen zat bill ineens naast me! en toen was ie bang
Tears falling down because you break my heart...
15 aug 2008 - 16:15Teveel keer om op te noemen. :'DD
Serieus,-
15 aug 2008 - 16:15En dan nog het meest over Bill natuurlijk. 8DD
-
15 aug 2008 - 16:16ik droomde laatst dat ik naar een concert ging maar dat er maar 6 mensen waren.
en toen had Bill geen zin meer om op te treden toen ging hij met ons praten.
maar hij kon geen nederlands.
en het concert was in een kroeg en ze stonden op te treden achter de bar..AAP
15 aug 2008 - 16:23Oeehh,
Ik heb al vaak over ze gedroomd
Maar kherinner me niet meer wat allemaal..
De laatste tijd droom ik eigenlijk over The Idiots en Paramore en dan vooral over Zac Farro x'd15 aug 2008 - 16:31ik iets heel doms ik liep door een gang en opeens zag ik tom zijn benen scheren met een vinus scheermesje een roze !!
...
15 aug 2008 - 16:32ik iets heel doms ik liep door een gang en opeens zag ik tom zijn benen scheren met een vinus scheermesje een roze !!
Hahahahaaa16 aug 2008 - 8:46ik was in een grot, en het was daar donker [[klinkt logisch toch o_O?] Ik had zo'n zaklampje dat een beetje licht gaf en ik zag Bill en Tom daar staan. Komt Tom ineens naar mij: njááh, je mag niet meer met me broer omgaan! ik: uhm..waarom niet? Tom: omdat het niet mag! ben ik huilend weggelopen en kwam Bill achter me aan omdat hij me wilde vertellen dat Tom een grapje maakte. Vond het toch niet zo grappig hoor o_O!
20 dec 2008 - 19:58ik heb best vaak over Th gedroomt..
- over dat ik mee op tour mocht
- over dat ik bill's vriendin was
- dat bill elke keer werd gepest en ik er niks aan kon doen -_-' niet leuk(huil)Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield
20 dec 2008 - 20:10Ik droomde dat ik naar een concert ging maar ik zat achter een paal. En het had iets met dominosteentjes te maken.
If I were a boy, I swear I'd be a better man.
20 dec 2008 - 20:17ik droomde dat ik mee deed met een uitwisseling op school met duitskand en die uitwilsseling leerling van me was tom.
toen moesten we van m'n oude gym leraar een spuurtog doen door de stad om bij de jamin uitekomen.
daar kregen we een verrassing.
we moesten op de fiets, maar m'n zus had m'n fietse sleutel dus moes ik bij tom achter op. toen kwamen wij(ik tom en 2 vrienden van me) als eerste bij jamin aan en kregen we een ruzen zak met zuurstokken.
toen vroeg die vrouw uit de winkel of ze het in klijnere zakken moest doen, we zijde ja
en toen wert ik wakker
egt een wazige droom:SxD♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥
21 dec 2008 - 8:25Mijn dromen gaan altijd een stukje verder waar ze de vorige keer geëindigt zijn.. Net een Story
Tom and Georg could write a bad romance.
21 dec 2008 - 12:06