• Eragon is nu op RTL5.

    Wanneer Eragon een glimmende blauwe steen vindt, denkt hij het geluk op zijn hand te hebben; misschien kan hij hiermee eten voor zijn familie kopen. Maar wanneer de steen een draak laat verschijnen, realiseert hij zich dat hij een schat heeft gevonden, die wel eens net zo oud kan zijn als het Koninkrijk. Van de een op de andere dag is zijn leven compleet veranderd en wordt hem een eeuwenoud geheim toevertrouwd. Met een zwaard en de raadgeving van Brom die hem moet beschermen, moeten Eragon en de draak een koning met duistere krachten zien te stoppen voordat hij het Koninkrijk in gevaar brengt. Kan Eragon de kracht van de legendarische Drakenridders op zich nemen? Het lot van het gehele koninkrijk ligt in zijn handen...

    Zéker een aanrader. Ik heb hem in de bios gezien in 2006 en vind het nog steeds een fantastische film en het hoort zeker bij m'n favorieten.


    I live for the applause, you will die for it.

    Die film lijkt me echt gááf!


    your eyes are like stars in the night.

    Het is een schitterende film, jammer dat het tweede deel zolang op zich laat wachten.

    ik zag het ook in de ciné^^

    [ bericht aangepast op 4 feb 2010 - 20:35 ]


    The soul needs autumn.

    ik eb de dvd. helaas is hij vet slecht verfilmt vergeleken bij het boek. en ik denk dat er geen 2e deel komt om dat 1e zo slecht verfilmt is.


    Love is the movement <3

    Die heb ik in de bioscoop gezien (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben in het boek bezig :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oh, ik moest zo hard wenen bij die film.Hehe, en uiteindelijk bleek het dat ik voor niets weende ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb 'm op dvd, dat is echt een mooie film.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb hem ook in de cinema gezien. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    De duitse is leuker, want daar spreekt Nena een stem van een van de draken in (nerd)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Kvind het één van de beste films. _O_


    Some people make the world special just by being in it

    muah, hij was wel heel erg cliche O_o


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    Ik heb hem gezien, en vond hem echt cool.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Saviour schreef:
    Ik heb 'm op dvd, dat is echt een mooie film.

    ik heb het boek gelezen echt awesome


    Art is the only way to run away without leaving home.

    WorkOfArt schreef:
    ik eb de dvd. helaas is hij vet slecht verfilmt vergeleken bij het boek. en ik denk dat er geen 2e deel komt om dat 1e zo slecht verfilmt is.


    They fell in love, didn't they?