• Oh, ik voel me gewoon zo kut,
    klik hier maar om te lezen

    Gezeik overal over,
    wat is er erg aan biseksueel zijn.
    Alsof je ineens verliefd word op je vriendinnen, ze zijn al lang vriendinnen, dan veranderd dat beeld toch niet.

    In ieder geval, dat is een van de redenen, ik wil er gewoon over kunnen praten, maar weet niet echt hoe.
    Daarom houd ik van quizlet, daar kan je met mensen praten, zonder dat ze je eigenlijk kennen,

    dus als iemand zou willen praten, graag

    ik hoop niet dat ik reacties krijg als; "vervelend voor je" :$


    I'm in love with you and all your little things

    Doen je vriendinnen "raar, stom" tegen je omdat je bi bent?:8

    uitzondering

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 22:50 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Yousef schreef:
    Doen je vriendinnen "raar, stom" tegen je omdat je bi bent?:8

    uitzondering

    een beetje, ik merk het wel.
    Ze zeggen niks, maar ik voel het gewoon ofzo... heel raar weet ik


    I'm in love with you and all your little things

    Stom , als een vam mijn vriendinnen zou zeggen dat ze bi zou zijn zou ik niet anders doen.
    wat maakt het uit of de ene bi is of lesbi of homo of hetero, ze kunnen allemaal net zo goed aardig zijn


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik wil best met je praten als je dat wilt?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Ik wil best met je praten als je dat wilt?


    Okee (: dankje


    I'm in love with you and all your little things

    Heb je het pas tegen hen vertelt?
    Want meestal is dit op het begin gewoon even een schok om daarachter te komen, na een tijdje zullen ze wel doorhebben dat je niet verandert ben en wel terug normaal tegen je doen :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Persoonlijk vind ik dat echt onzin. Ik bedoel, dat je bi bent wil niet zeggen dat je persoonlijkheid verandert.
    Je bent nog steeds de vriendin, met wie zij bevriend werden, alleen je geaardheid is anders dan die van hen, so what. En het beeld zou vanuit jou kunnen veranderen tegenover hen, maar dat het kan wil niet zeggen dat het ook gebeurt.
    Nee, ik vind het echt onzin, men moet je nemen zoals je bent en niet plots dom gaan doen, omdat je toegeeft bi te zijn. Stiekem vind ik dat best triest.. ;x


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    ik vind dat homo's, lesbie's, bi's altijd lief zijn. ;3
    maar als je me nodig hebt, stuur gerust een pb. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Oke,je kan er ook met mij over praten. Sommige meiden die misschien niet bi zijn zijn denk ik bang dat je personlijkheid veranderd en niks meer word, en ik vind het onzin sld ze zulke vragen zeggen als van'ben je op mij verliefd' what the hell maakt dat nou uit het gaat er toch om dat je het gezellig hebt eb veilig en geacepteerd voelt bij hun? ~voordat ik misschien haatreacties krijg wil ik zeggen dit is mijn mening~

    Er is niks mis mee. Ik heb ook een vriendin die bi is maar die ga ik daarom echt niet lozen .


    #WWED - What Would Emma Do?

    Als vrienden / vriendinnen je niet waarderen gewoon omdat je Bi/Homo of lesbisch bent zijn ze je niet waard , maar misschien hebben je vrienden gewoon wat tijd nodig of weten ze dit al lang ?. Een meisje bij ons op school is ook Bisexueel en ik samen met mijn vriendinnen komen heel goed met haar overeen vanaf dag 1 al en toen wisten we ook al dat ze bi was dus wat is het probleem er mee ? Ik vind dat je respect voor mensen moet hebben als is die nu Bi/ Homo of lesbi . - Dit is mijn mening -


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Daar is toch niks mis mee? Ik heb ook een vriendin die bi is en dit blijft zij maar zeggen: 'Ik ben gewoon hetzelfde, waarom zou ik plots op mijn beste vriendinnen verliefd worden. Dat ik bi ben zegt niet dat ik plots op ieder meisje verliefd wordt.'

    Yousef schreef:
    Stom , als een vam mijn vriendinnen zou zeggen dat ze bi zou zijn zou ik niet anders doen.
    wat maakt het uit of de ene bi is of lesbi of homo of hetero, ze kunnen allemaal net zo goed aardig zijn


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Een vriendin van mij en ik zijn er deze week achter gekomen dat een vriendin van ons bi is. Mij maakt het echt totaaaal niet uit.
    Ik heb respect voor haar.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik vind dat er niets mis is met bi zijn. Je blijft altijd hetzelfde persoon, alleen dat moeten je vriendinnen nog inzien. Misschien komt het nog?
    Als je wilt praten mag je altijd een pb sturen als je daar behoefte aan hebt.


    Don't dream your life, but live your dream!