• Hay =)
    Heb jij al eens gedroomd over Bill, Tom, Georg of Gustav?
    Ik heb al 4 keer gedroomt over Bill xD


    1> Ik heb toen gedroomd dat ik in de wachtrij stond van een van hun concerten, en een bitch zei tegen mij dat het nog niet begonnen was terwijl het al lang begonnen was dus heb ik alleen maar het laatste liedje kunnen zien =(

    2> Ik mocht meespelen in de clip van Schrei =D En toen heb ik Bill zijn buik en rug kunnen aanraken en hij lachte super lief naar mij =D

    3> Dat was in verband met de quiz van mo0nXlo0n, Nick en zijn vrienden pesten Bill en Nick wilt met mij, maar ik hou van Bill en ik heb dus gedroomd dat Ik en Bill aan kussen waren xD En dat opeens Nick en zijn vrienden te voorschijn kwamen, en de vrienden van Nick pakten Bill stevig vast en Nick snijdt mij met een mes ofso en ik roepte achter Bill, maar die kon zich niet bewegen =(

    4> Ik droomde dat ik naar de cinema ging en Bill zat gewoon naast me xD Toen hebben ik en Bill lekker veel gebabbeld en het klikte echt ^^ Maar toen de film gedaan was, ben ik wakker geworden >.<


    Nuja =D Wat hebben jullie al allemaal gedroomd?

    Mijn droom was té raar.
    Ik droomde dat ik, m'n zus, en m'n mama op de snelweg aan het rijden waren, en opeens reed er een fiets langs. Dat was dus Tom Kaulitz o.0
    Wierd, ik zeg het je. x'D

    een keertje dat ze bij mij in de straat kwamen wonen, alleen van de manager mochten ze niet naar buiten ofzo. en toen ging ik natuurlijk ff kijken hoe ze hun troep naar binnen sleepten. die manager werd boos en veranderde in een of andere vampier. alleen die kunnen niet tegen daglicht dus hij verschrompelde. en daarna ging th met een matras(:S) bij mij thee drinken...
    echt een van de meeste weirde dromen die ik ooit heb gehad:S


    I am an idiot, I move.

    Een paar keer over TH gedroomd, vannacht over Georg ^o), ik weet dat ik hem schattig vond in mijn droom en meer weet ik niet meer x'D.

    ~1 Ik sta ineens in een trein, ik stap uit en daar staat Tokio Hotel, ik zei hey ofzo tegen ze en toen ging mijn wekker -.-
    ~2 Ik was op kamp en we stonden bij de spoorbomen ;O. Ineens komt er zo'n mens aangerend die gilt dat ze achtervolgd wordt door iemand die d'r wil vermoorden. We kijken elkaar dom aan en ze rent gillend verder. Even later komt er inderdaad zo'n man aan. "IK GA JULLIE ALLEMAAL VERMOORDEN, blablabla" Dus ik en een vriendin van me rennen weg naar de kerk (vraag me neit waarom naar de kerk want we zijn niet gelovig ;O). We kloppen aan bij de kerk en iemand die ik dominee vindt doet open, hij laat ons binnen en we vertellen wat er is gebeurd. Hij zegt dat we boven kunnen blijven logeren. Dus wij lopen naar boven, zien daar 4 andere matrassen liggen en horen gegiechel (GEORG:D). Wij lopen zo die kamer binnen en zien Georg op de grond liggen van het lachen terwijl Bill, Tom en Gustav weet ik veel wat aan het doen waren. En zo ging het nog een tijdje door, op een gegeven moment igngen we met z'n zessen naar buiten en waaide Tom z'n pet in de sloot xD. Zo lief als Gustav is, springt ie in de sloot om de pet van Tom te halen. En toen werd ik wakker xD
    ~3 VERGETEN, maar weet zeker dat die over TH ging

    EDIT-- weet hem weer:D

    Ik was naar een Tokio Hotel concert, en zat vooraan (we zaten op stoelen, die stoelen hebben ze bij ons op school ind e kantine ;O) en na het concert schreeuwde ik zo hysterisch als ik ben xD GUSTAV, ICH LIEBE DICH, toen pakte Gustav mijn hand en veranderde ie in Bill (huil)


    Sweet dreams will come true.

    IK he b er slects een keer of zo over gedroomd.
    Was echt raar.
    Ik zat met TH aan de tafel en nog mijn tweelingzus ofzo, maar bill zat nog niet wat die was eerst naar de xc xD
    IK was nogal met tom aant praten en ineens komt bill terug, en die heeft geen stoel om te zitten xD Dus zeg ik ineens heel dom, 'zet u maar op mijn schoot ofzo' xD Nja hij is eigenlijk blijven rechtstaan :'P
    En ineens waren die weg ofzo, dus wi lopen naar buiten, zien we die daar ineens met een draaideur aan het spelen o.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb al heel vaak gedroomt over TH, maar 1tje blijf me altijd bij, maar die leek ok heel echt;;
    Ik ging in mijn uppie bivakeren voor de deur van een concert. Ik zat helemaal vooraan. Toen we naar binnen mochten stond ik samen met wat meisjes die ik net had ontmoed helemaal vooraan precies op de plek van Bill. Tijdens het concert mocht ik op het podium en werd daarna backstage gebracht. Na het concert kwamen Tom, Bill, Gustav & Georg naar mij toe en toen gingen we heel gezellig kletsen. Bill zei dat hij mij een leuk meisje vond en ik mocht mee naar het hotel als ik wilde. Ik ging dus mee, en mocht een T-shirt van Tom lenen om in te slapen. Toen lagen we dus allemaal op 1 klein kamertje. De volgende dag maakte Bill me om 3 uur wakker ('s nachts) En toen zijn we naar het strand gegaan in onze pyjama(x'D) en keken naar de zonsopgang. Toen rond 6 uur gingen Bill en ik nog wat wandelen. Toen op een heel mooi plekje pakte Bill me vast en zoende hij mij. Het voelde heel echt, wand toen ik wakker werd hielt mijn moeder de hond voor mijn hoofd en die was me dus aan het likken ¬¬! Mijn moeder zei zelfs dat ik praat in me slaap wand ik zei zo iets dergelijks;; Oo Bill, je bent lief...
    Najha, ik hb nog vele dromen gehad, maar die herriner ik me niet meer zo goed x'D!


    Tears are crashing out of my eyes

    ikke heb is gedroomd da er zoo een wetsrijd was om samen me de jongensop tour te mogen en je moest me een vriendin en ik heb elien mijn meisjj waar ik mee dit proviel doe wy waren belgie en de restwaren andere europeese landen ern belgie heeft gewonnen wy dus en zo komd er een grote liefde ikke me tom en elien me billxD

    ik heb al gedroomd van th maar weetkveel hoe :')

    een herrinner ik me nog :') het is nogal ingewikkeld

    in mijn droom had ik gedroomd dat th kwam aanbellen, en nog steeds in mijn droom stond ik op, en ik ging naar beneden . en net toen mn moeder om boodschappe was ging de Bel, doe ik ope staat daar th. ik zie Bill, spring in zn arme en word dan wakker -_-"

    en toen had ik er een serie van gemaakt die ik verwijderd had :')

    Ik heb al heel vaak gedroomt over TH, maar 1tje blijf me altijd bij, maar die leek ok heel echt;;
    Ik ging in mijn uppie bivakeren voor de deur van een concert. Ik zat helemaal vooraan. Toen we naar binnen mochten stond ik samen met wat meisjes die ik net had ontmoed helemaal vooraan precies op de plek van Bill. Tijdens het concert mocht ik op het podium en werd daarna backstage gebracht. Na het concert kwamen Tom, Bill, Gustav & Georg naar mij toe en toen gingen we heel gezellig kletsen. Bill zei dat hij mij een leuk meisje vond en ik mocht mee naar het hotel als ik wilde. Ik ging dus mee, en mocht een T-shirt van Tom lenen om in te slapen. Toen lagen we dus allemaal op 1 klein kamertje. De volgende dag maakte Bill me om 3 uur wakker ('s nachts) En toen zijn we naar het strand gegaan in onze pyjama(x'D) en keken naar de zonsopgang. Toen rond 6 uur gingen Bill en ik nog wat wandelen. Toen op een heel mooi plekje pakte Bill me vast en zoende hij mij. Het voelde heel echt, wand toen ik wakker werd hielt mijn moeder de hond voor mijn hoofd en die was me dus aan het likken ¬¬! Mijn moeder zei zelfs dat ik praat in me slaap wand ik zei zo iets dergelijks;; Oo Bill, je bent lief...
    Najha, ik hb nog vele dromen gehad, maar die herriner ik me niet meer zo goed x'D!



    aha dus die hond was jou aan 't zoenen

    Ik heb ook gedroom ovr die quis Met die Nick ;O

    Ik droomde een keer dat ik aan het schrijven was aan mn verhaal, terwijl ik echt net wakker was (dus haren in de war, veel te groot shirt van TH aan en trainingsbroek met het kruis op mn knieën..) toen er werd aangebeld door: Bill en Tom. En ik was alleen maar druk bezig met het verbergen van het scherm, zodat ze niet zagen wat voor verhaal ik schreef, in plaats van met ze te praten enzoo xD Maar toen de pc afgesloten was kon ik dus wel met ze praten in het Duits (ja ik droom dus in het Duits...) En toen zeiden ze dat ze mijn kamer wilden zien, maar ik viel van de trap en ik werd wakker xD

    Jaa wel us =P
    maar weet niet meer wat..

    1)Ging over dat ik tokio hotel haatte , ik was in een soort bende die allerlei misdaden deed.Uiteindelijk heb ik Bill vermoord.
    de volgende nacht wou ik niet meer slapen , omdat ik dacht nog eens zoiets te dromen :(

    2)ik werd geslagen van mn moeder thuis , plots ging de deurbel.Het was Tom die me de weg vroeg.Ik zei dat ik dat niet kon omdat ik nooit met vreemden mocht praten, toen heeft mn moeder me vermoord omdat ik de deur had opengedaan.

    3)Ik ging naar een fanmeeting , waar allemaal mensen van quizlet enzo waren.Later bleek dat het allemaal haters waren en hebben ze me allemaal in elkaar geslagen.

    4)Ik werkte in de supermarkt en botste op een jongen.Hij was helemaal vermomd , dus kon ik niet goed zien hoe hij eruit zag.Ik kon niet tot aan het bovenste rekje , de jongen zag het en nam wat ik nodig had (hij was nogal groot) Hij vond me leuk en vroeg me uit.
    zijn naam was Bill en 1 jaar later werd ik zwanger van hem.

    5) In mijn droom was ik Tom die Bill betrapt heeft met een meisje ö


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Droomt ni iedreen vn Th ?! (:


    Spirits move me, every time I'm near you.

    kheb soms 3dromen in 1n8 xD
    en het gaat meestal over Bill!
    x

    Jup, ik heb al gedroomd.
    Mijn verhaal die hier op Quizlet staat is de droom,
    tuurlek met meer details, maar de grote lijnen kloppen wel!
    En ooit nog es, die was wel zielug. Twas tijdens de schoolweek fzo, n kad gedroomd da Bill gestorven was. N 's ochtends wordek zo wakker en kzie zo met licht vn mn wekker zn poster enk begin te wenen. kweet ng dak 'Arme arme Bill.' gefluisterd eb.
    En dan beseffen daket gedroomd eb, de rest van den dag op school wasek konstant aant lache!!
    :)
    xxx SFII (doeg)