• Hier kunnen we over alles praten i.v.m. de RPG of gewoon over dingen die niet over de RPG zelf gaan.


    16 - 09 - '17

    Sigil schreef:
    (...)

    Is oke, maar moet je dan niet aan je werk zitten ipv Q :p - no offence hoor, ik bedoel er niks mee-


    Ik zat gisteren welgeteld een kwartier op Q.:P


    Queer zijn is gewoon alles

    Uhm, ik had een ideetje, maar ik weet niet of het leuk is. Just thought I'd throw it out there.
    Ik vroeg me dus af of de afdelingen onderling veel spanning hadden, een beetje zoals Griffoendor en Zwadderich, zeg maar. Als dat zo is, dan zou dat ook door kunnen stralen naar de afdelingshoofden en andere leraren, dat die ook iets te doen hebben.

    ...dit klonk beter in mijn hoofd, maar oké.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cesaria schreef:
    Uhm, ik had een ideetje, maar ik weet niet of het leuk is. Just thought I'd throw it out there.
    Ik vroeg me dus af of de afdelingen onderling veel spanning hadden, een beetje zoals Griffoendor en Zwadderich, zeg maar. Als dat zo is, dan zou dat ook door kunnen stralen naar de afdelingshoofden en andere leraren, dat die ook iets te doen hebben.

    ...dit klonk beter in mijn hoofd, maar oké.


    Daar had ik eerlijk gezegd niet echt over nagedacht, de spanning mag er best zijn, maar misschien is het ook leuk dat sommige onderling wel gewoon goed met elkaar om kunnen.


    16 - 09 - '17

    Gylani schreef:
    (...)

    Daar had ik eerlijk gezegd niet echt over nagedacht, de spanning mag er best zijn, maar misschien is het ook leuk dat sommige onderling wel gewoon goed met elkaar om kunnen.


    Dit


    Queer zijn is gewoon alles

    Ja, ik bedoelde ook niet dat ze elkaar constant de hersens inslaan, maar een beetje wantrouwen of af en toe een gevechtje, en misschien dat leraren dan partijdig zijn of iets dergelijks. Ik weet niet, het was maar een idee xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cesaria schreef:
    Ja, ik bedoelde ook niet dat ze elkaar constant de hersens inslaan, maar een beetje wantrouwen of af en toe een gevechtje, en misschien dat leraren dan partijdig zijn of iets dergelijks. Ik weet niet, het was maar een idee xd


    Ik vind het ook leuk dat je met ideeën komt, want die zijn zeker welkom, maar het is ook niet de bedoeling dat we alles precies zo gaan laten lopen als in Harry Potter. Dus zoals ik zei mag dit af en toe wel is gebeuren, daar heb ik geen problemen mee en de andere denk ik ook niet?


    16 - 09 - '17

    Ik reageer nu weinig omdat ik woensdag mijn theorie examen heb en ik daar dus heel goed voor aan het leren ben ;p
    maar ik zou zo weer eens wat posten.

    BarnOwl schreef:
    Ik reageer nu weinig omdat ik woensdag mijn theorie examen heb en ik daar dus heel goed voor aan het leren ben ;p
    maar ik zou zo weer eens wat posten.


    Ok, geen probleem. Veel succes!


    16 - 09 - '17

    Kan Bryan naar iemand, of iemand naar Bryan?


    16 - 09 - '17

    Gylani schreef:
    Kan Bryan naar iemand, of iemand naar Bryan?



    Je mag hem bij Adriana en Tia bij komen laten staan?

    BarnOwl schreef:
    (...)


    Je mag hem bij Adriana en Tia bij komen laten staan?


    Ok, ik zal een stukje proberen schrijven


    16 - 09 - '17

    Is er nog een leerkracht op school? Zo Ja, meet the headmaster at the great hall


    Queer zijn is gewoon alles

    Volgens mij zijn alle leerkrachten in het bos. Waarom gaat het schoolhoofd daar niet heen dan? If i may ask.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik had dat eerst ook gevraagd aan Sylvie maar die zei dat het schoolhoofd niet naar het bos moest. Maar ik ga daar denk ik toch wel naar toe. Kan ik daar bij leerkrachten aanschuiven?


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Ik had dat eerst ook gevraagd aan Sylvie maar die zei dat het schoolhoofd niet naar het bos moest. Maar ik ga daar denk ik toch wel naar toe. Kan ik daar bij leerkrachten aanschuiven?

    Oke apart. Ja hoor tuurlijk, waarom niet.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]