• Hier kunnen we over alles praten i.v.m. de RPG of gewoon over dingen die niet over de RPG zelf gaan.


    16 - 09 - '17

    Bij mij niet. :') waarschijnlijk pas volgend weekend als ik klaar ben met examens.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dan wacht ik ook tot dan met reageren want voor mij heeft t dan geen zin. Plus de rest mpet maar weer eens schrijven.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Is goed.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik wil wel schrijven, maar als geen enkele leerkracht vertrekt met iemand van de jaren waar mijn rollen zitten kan ik ook niet vertrekken.


    16 - 09 - '17

    De andere leraren moeten ook vertrekken lijkt mij?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ^^Ik zal een reactie met Gina schrijven dat ze op school aankomt.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Komop nou mensen, schop eens een beetje leven in de tent. Dit ding staat echt op uit sterven en dat zou zonde zijn.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik schrijf morgen


    16 - 09 - '17

    *fluit een deuntje*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hahaha, je kunt ook op Gina reageren als je niks te doen hebt, maar ik denk dat het niet zo heel veel zin heeft. Ze heeft Skylar alleen maar goedenavond gezegd en is toen tegen het schoolhoofd gaan praten. Dus als je je echt kei knetter verveeld. Alsjeblieft. Hahaha, sorry.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Het gaat er niet om dat ik me verveel, het gaat erom dat het topic uitsterft en dat vind ik zonde.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ow. Hahaha, dat kan ook. Ja, het zou echt zonde zijn als het zou uitsterven

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 20:31 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    In het weekend post ik, het zou idd jammer zijn als het uitsterft.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Nou bereid je er maar op voor, want volgens mij gebeurt t al. Bijna niemand reageert meer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (huil)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||