• Hier kunnen we over alles praten i.v.m. de RPG of gewoon over dingen die niet over de RPG zelf gaan.


    16 - 09 - '17

    Ubiquitous schreef:
    Ik lees nooit alle posts :') en moeten ze nog met de trein oid en kimt die dan aan? En is het misschien leuk als er een gemaskerd bal aankomt, waarvoor ze alles moeten versieren en dergelijke?


    Nee, ze gaan naar school met de leraren en leraressen die Duistere Wezens besturen.


    16 - 09 - '17

    (Iemand voor Tia of Gina?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Gylani schreef:
    (...)

    Nee, ze gaan naar school met de leraren en leraressen die Duistere Wezens besturen.


    Lopend dus?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Lopend dus?


    Wat lopend? Die wezens kunnen vast wel vliegen xp
    En dat van dat gemaskerd bal is best een leuk idee (:


    16 - 09 - '17

    VitaIncoluma wie heb jij voor jou personage? Want ze lijkt erg veel op degene die Cas gebruikt voor der personage


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het is ook dezelfde zie ik net.


    Your make-up is terrible

    Whoops.. nou VitaIncoluma ik zou volgende keer het rollentopic beter doorkijken :p dan gebeurt dit volgende keer niet meer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    waren mijn Duistere Wezens bruikbaar?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Gylani schreef:
    (...)

    Wat lopend? Die wezens kunnen vast wel vliegen xp
    En dat van dat gemaskerd bal is best een leuk idee (:


    Oooh, haha sorry, ja ik begreep het niet zo goed. En moeten de klassenoudsten nog wat speciaals doen?
    Laatste vraag (: En nice, ik dacht dan kan iedereen lekker mingelen en dan zorg ik wel dat mijn personage
    verantwoordelijk is en dan kan ze anderen vragen te helpen enzo, hehe.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh een gemaskerd bal lijkt me echt heel leuk!!
    Heeft Skylar een kans om met zijn Crush te dansen :D (staat toch in de rollen beschrijving dattie een crush heeft)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 18:18 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    En stiekem betere feestjes houden met drank -wbw-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Oooh, haha sorry, ja ik begreep het niet zo goed. En moeten de klassenoudsten nog wat speciaals doen?
    Laatste vraag (: En nice, ik dacht dan kan iedereen lekker mingelen en dan zorg ik wel dat mijn personage
    verantwoordelijk is en dan kan ze anderen vragen te helpen enzo, hehe.


    Nee, gewoon als de eerstejaars naar hun kamer brengen fzo als ze in school zijn, iedereen gegeten heeft enz.


    16 - 09 - '17

    Hallo daar! Enorm sorry dat ik nog niet gereageerd heb. Vanavond zal ook niet meer lukken, maar ik schrijf morgen zeker een post (:

    @ ubiquitous; je wou een kromme relatie? How about een leerkracht - leerling verhouding? :') Haha, of dat Kleo & Alison vroeger goede vriendinnen waren en nu elkaar niet kunnen uitstaan ofzo? Idk.


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Alpines schreef:
    Hallo daar! Enorm sorry dat ik nog niet gereageerd heb. Vanavond zal ook niet meer lukken, maar ik schrijf morgen zeker een post (:

    @ ubiquitous; je wou een kromme relatie? How about een leerkracht - leerling verhouding? :') Haha, of dat Kleo & Alison vroeger goede vriendinnen waren en nu elkaar niet kunnen uitstaan ofzo? Idk.


    Hahaha, sounds awesome. Vijanden zijn sowieso altijd hilarisch een RPG, lekker bitchen en je frustraties uiten via je personage :Y) Klinkt allebei erg goed, maar dan ga ik niet die relatie 'plannen', daar houd ik nooit van. Het moet ene beetje vanzelf gaan en als ze eerst een andere dude claimt dan is dat zo :p (Waarschijnlijk is dat ook zo weer uit, maar ach, drama! #YOLO)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Hahaha, sounds awesome. Vijanden zijn sowieso altijd hilarisch een RPG, lekker bitchen en je frustraties uiten via je personage :Y) Klinkt allebei erg goed, maar dan ga ik niet die relatie 'plannen', daar houd ik nooit van. Het moet ene beetje vanzelf gaan en als ze eerst een andere dude claimt dan is dat zo :p (Waarschijnlijk is dat ook zo weer uit, maar ach, drama! #YOLO)


    Haha, goed voor mij! Aw, wat gaat Alison Jace zijn hartje breken. Ik heb nu al medelijden met hem :') Oké, enig idee waarom de vriendschap 'verwaterd' zou kunnen zijn, dan kan Kleo daar een beetje rond dramatiseren? Ghehe, ik ben blij dat ik me nu ergens op kan richten want ik had serieus geen idee wat ik met Kleo aan moest x)


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming