• Hier kunnen we over alles praten i.v.m. de RPG of gewoon over dingen die niet over de RPG zelf gaan.


    16 - 09 - '17

    Dooddoenervo schreef:
    Ik had dat eerst ook gevraagd aan Sylvie maar die zei dat het schoolhoofd niet naar het bos moest. Maar ik ga daar denk ik toch wel naar toe. Kan ik daar bij leerkrachten aanschuiven?


    Ja omdat toch niet iedereen daar hoeft te zijn en jij hoofd bent? Maar goed, ga maar (:

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 21:35 ]


    16 - 09 - '17

    Perkamentus gaat toch ook niet naar het station van hogsmeade.:'D maar dan ga ik naar jullie, ik post straks iets.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dooddoenervo schreef:
    Perkamentus gaat toch ook niet naar het station van hogsmeade.:'D maar dan ga ik naar jullie, ik post straks iets.


    Ja idd dit xp


    16 - 09 - '17

    Dat is ook wel zo, maar wat moet je dan doen? zitten wachten tot de rest eindelijk eens naar het kasteel komt, dat is toch zonde of ligt dat dan weer aan mij?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nee, vandaar dat ik toch naar het bos kom, wachten is geen optie.X)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Van mij mogen de leerlingen best naarhet kasteel, dan kan je meee.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Van mij mogen de leerlingen best naarhet kasteel, dan kan je meee.


    Er zijn er wel veel die nog altijd niet geschreven hebben, maar ik kan zelf ook niks blijven verzinnen om in dat bos te blijven rondhangen, dus ik denk dat het binnenkort idd wel een goed idee om naar het kasteel te gaan ..


    16 - 09 - '17

    Mij maakt het niks uit. Zolang ik maar vandaag/morgen kan reageren.:')


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Gylani schreef:
    (...)

    Er zijn er wel veel die nog altijd niet geschreven hebben, maar ik kan zelf ook niks blijven verzinnen om in dat bos te blijven rondhangen, dus ik denk dat het binnenkort idd wel een goed idee om naar het kasteel te gaan ..


    Waarschijnlijk is het makkelijkee schrijven voor ze als de leerlingen aankomen (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Leeft het nog een beetje hier?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik leef, jawel


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik bedoelde vooral in het rpg eigenlijk..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zijn er mensen die deze week nog willen schrijven? Anders gaan we in de loop van de dagen gewoon naar de school gaan. Ik ga wel nog een keer met Bryan reageren.


    16 - 09 - '17

    Ik wil graag verder schrijven, want in de loop van de week ga ik steeds minder tijd krijgen, als alles loopt zoals het moet tenminste, maar zolang er niet met degene voor Mikhail word gereageerd, kan er ook niks met Amy geschreven worden en kan ik dus ook niet met Skylar schrijven... Zo blijft het namelijk wel stil..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil ook wel graag verder schrijven, maar ik wacht nog tot jij met Bryan hebt gereageerd en volgens mij moet ik ook nog wachten tot dat ik weer met mijn mannelijke personage verder kan^^