• Hier kunnen we over alles praten i.v.m. de RPG of gewoon over dingen die niet over de RPG zelf gaan.


    16 - 09 - '17

    Alpines schreef:
    (...)

    Haha, goed voor mij! Aw, wat gaat Alison Jace zijn hartje breken. Ik heb nu al medelijden met hem :') Oké, enig idee waarom de vriendschap 'verwaterd' zou kunnen zijn, dan kan Kleo daar een beetje rond dramatiseren? Ghehe, ik ben blij dat ik me nu ergens op kan richten want ik had serieus geen idee wat ik met Kleo aan moest x)


    Bitchfriend over a guy? Hoes before bros, dus dat bv. Ali een vriend kreeg en Kleo links liet liggen of andersom? OF dat ze dezelfde dude geweldig vonden of dat hij vreemd ging met hun en zij elkaar daarvan de schuld gaven?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Bitchfriend over a guy? Hoes before bros, dus dat bv. Ali een vriend kreeg en Kleo links liet liggen of andersom? OF dat ze dezelfde dude geweldig vonden of dat hij vreemd ging met hun en zij elkaar daarvan de schuld gaven?

    Hahaha, ohgod dat laatste is briljant. Het is hier het ene drama na het andere :Y)


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Dat vreemdgaan? Perfect, doen we wel dat het een hotte ouderejaars was toen zij nog 2e of 3e jaars waren :p Heeft hij een sexy naam?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Dat vreemdgaan? Perfect, doen we wel dat het een hotte ouderejaars was toen zij nog 2e of 3e jaars waren :p Heeft hij een sexy naam?

    Ghehe, uuuh namen. Ik ga hier even het één en ander opsommen:
    Nate // Evan // Callum // Logan // Matthew // Daniel // Jake // Andrew // Aidan // Stefan // …
    the possibilities are limitless :')


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Sigil schreef:
    Whoops.. nou VitaIncoluma ik zou volgende keer het rollentopic beter doorkijken :p dan gebeurt dit volgende keer niet meer.


    Welke van de twee, want da ga ik die aanpassen? Of bedoel je de foto? Want die had ik wel al gezien....


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    VitaIncoluma schreef:
    (...)

    Welke van de twee, want da ga ik die aanpassen? Of bedoel je de foto? Want die had ik wel al gezien....


    Het is ook niet de bedoeling dat je dezelfde persoon gebruikt als ik doe.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Het is ook niet de bedoeling dat je dezelfde persoon gebruikt als ik doe.


    Maar welke is het? Dan kan ik het veranderen!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Alpines schreef:
    (...)
    Ghehe, uuuh namen. Ik ga hier even het één en ander opsommen:
    Nate // Evan // Callum // Logan // Matthew // Daniel // Jake // Andrew // Aidan // Stefan // …
    the possibilities are limitless :')


    Ik vind Evan wel zo'n lekkere playernaam, doen we!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    VitaIncoluma schreef:
    (...)

    Maar welke is het? Dan kan ik het veranderen!


    Die van je lerares.


    Your make-up is terrible

    VitaIncoluma schreef:
    (...)

    Maar welke is het? Dan kan ik het veranderen!


    Als je zelf even had terug gekeken had je het vast wel gezien, maar het is ondertussen al gezegd


    16 - 09 - '17

    Maar even over dat bal he? wat was de bedoeling daarvan en wanneer zou dat dan plaatsvinden?

    want t is natuurlijk hartstikke leuk ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het leek mij leuk -dus niet dat het meteen zo is, want ik wil niet alles bepalen ofzo- als er een gemaskerd bal georganiseerd zou worden door Ali en die zou dan een ploeg bij elkaar kunnen schrapen voor de versieringen en andere dingen die geregeld moeten worden en dat het dan over een aantal dagen is en dat het bv. de bedoeling/traditie is dat de jongens de meiden vragen. Dan kan er wat drama en shizzle ontstaan. Wel moet er dan op een gegeven moment gewoon besloten worden dat het feest begint en over is, anders blijft het vaak doorgaan tot in de oneindigheid :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    wie organiseert dat dan? Want ik denk dat de leraren en schoolhoofd er een rol in moeten hebben such as toezicht etc.

    Oeh dat jongens vragen de meisjes ding lijkt me leuk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sure thing, ik denk dat het echt iets is waarvnan Ali blèrt: Jup, ja, dat regel ik wel!
    En dan een kliek verzamelt om haar te helpen en natuurlijk moeten de docenten alles in de gaten houden (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dan moet ze waarschijnlijk eerst naar de afdelingshoofd of naar het schoolhoofd om te vragen of het uberhaupt wel mag


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]