16 - 09 - '17
Ik probeer vanmiddag te reageren.
~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||
Iedereen die nog wil of moet reageren, kan het ten laatste morgen? Want dan ga ik updaten zodat iedereen naar de school kan.
heb ik gedaan ben erg trots op mijn post (met wolfjes )))))))
[ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 21:57 ]
{ do you call yourself a freaking hurricane like me? }
Mag Skylar de duistere hyena gebruiken? Die ziet er wel awesome uit.
[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]
jazeker mag dat! daar zijn ze voor!
well i kinda asked Gylani, weet namelijk niet zo goed wat nou de bedoeling is van die duistere wezens, en wie wat heeft.
o sorry, ik hou mijn mond wel
Mag, daar moei ik me niet mee. Het is gewoon dat iedere leerkracht voor even een Duistere Wezen bestuurt om leerlingen in de school te krijgen enz.
Hoe bestuurd? Rijden/vliegen ze er een met bepaalde jaar leerlingen er op of wat? (Ze moeten dan wel erg groot zijn though)
[ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 22:18 ]
Sigil schreef: Hoe bestuurd? Rijden/vliegen ze er een met bepaalde jaar leerlingen er op of wat? (Ze moeten dan wel erg groot zijn though)
[ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 22:19 ]
Oke, word er dan ook een lijstje gemaakt, welke leraar welke leerlingen meeneemt? of welk jaar? van welke afdeling of?
Sigil schreef: Oke, word er dan ook een lijstje gemaakt, welke leraar welke leerlingen meeneemt? of welk jaar? van welke afdeling of?
Lunalovesit schreef: jazeker mag dat! daar zijn ze voor!
Tuurlijk!
De update staat er, iedereen kan naar de school vertrekken.