• Hier kunnen we over alles praten i.v.m. de RPG of gewoon over dingen die niet over de RPG zelf gaan.


    16 - 09 - '17

    Ik wacht tot de eerste op school aankom en post dan. Voor degene die posten voor mij: ik zit aan de oppertafel.:)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ga nu denk ik posten. De zesde en zevende jaar van Codoradi kunnen naar Skylar komen,


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb gepost, voor de leerlingen van zesde en zevende jaars codoradi, wees niet bang dat ik 'te snel' ging. ik heb het in grote lijnen alvast uitgestippeld hoe hun reis naar het kasteel gaat, Jullie kunnen gewoon rustig aan doen.
    Zelfde geld voor Cas met het reageren met Amelia voor Skylar.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik ga nu denk ik posten. De zesde en zevende jaar van Codoradi kunnen naar Skylar komen,


    Top, ik schrijf dit weekend! (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Top, ik schrijf dit weekend! (:


    Okiedo, ik ben er (hoogst) waarschijnlijk t weekend niet, alleen zondag, misschien zaterdagmiddag maar dat is niet zeker


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ali is btw klassenoudste, moet ze dan ook die kindertjes bij elkaar roepen? :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Ali is btw klassenoudste, moet ze dan ook die kindertjes bij elkaar roepen? :p


    Ja, ik weet niet meer wat ik precies bij die update geschreven heb.


    16 - 09 - '17

    Ubiquitous schreef:
    Ali is btw klassenoudste, moet ze dan ook die kindertjes bij elkaar roepen? :p



    Als goed is moet ze zorgen dat de jaren bij elkaar gaan staan


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Gylani schreef:
    (...)

    Ja, ik weet niet meer wat ik precies bij die update geschreven heb.


    Oh had je er een stukje over geschreven? Even kijken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gaan er nog meer reageren vandaag xD kinda bored and stuff


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Gylani > Wintermagic


    16 - 09 - '17

    Niemand die de naam Sia ergens mee associeert? Zij heeft immers She Wolf gezongen xD


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    @dooddoenervo, Skylar was al bij de eetzaal aangekomen hoor, weet niet of je dat gelezen had?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Auch, daar heb ik overgelezen. Ik zoek het op en pas het aan.:)


    Queer zijn is gewoon alles

    Zal vandaag proberen te reageren. Komt er nog wat leven in van de anderen? :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]