• Hier kunnen we over alles praten i.v.m. de RPG of gewoon over dingen die niet over de RPG zelf gaan.

16 - 09 - '17

Coach zijn bij Zwerkbal mss? ;)

16 - 09 - '17

Ik wacht even met posten totdat ze vertrekken, anders wordt het zouitgerekt.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

@Ubiquitous: zo te merken kan dat wel even duren.
    maar het zou ook zonde zijn als het nu al zou dood gaan, daarom ben ik juist telkens nog aan t reageren en uit rekken, hij is echt leuk daarom.

[ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 20:50 ]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Ik zal kijken of ik zo niet even kan reageren.

16 - 09 - '17

Gylani schreef:
    Coach zijn bij Zwerkbal mss? ;)

Jup, dat kan ook natuurlijk!

~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

Dan moeten ze maar opschieten haha, nu kunnen we niet zoveel meer dan praten namelijk.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ubiquitous schreef:
    Dan moeten ze maar opschieten haha, nu kunnen we niet zoveel meer dan praten namelijk.

agreed, maar ze hebben het blijkbaar druk, kan gebeuren, dan moeten we gewoon wat verzinnen :p komt heus wel goed tot ze er klaar voor zijn. Om te stoppen met reageren tot ze vertrekken, is juist de reden waardoor t snel kan doodlopen en wat bij de meeste rpgs dus ook gebeurt.

En de sommige mensen hebben volgens mij nog niet gereageerd ^^

~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

Duusss

Mss moeten sommige is geduld hebben, ik heb van sommige doorgekregen dat ze druk zijn en mijn dagen worden ook drukker omdat de examens eraan komen. Volgens mij dan wel begrijpelijk waarom er sommige niet reageren en dit is niet om onbeleefd of bot over te komen, maar ik deel het even mee.

16 - 09 - '17

Nogmaals mijn excuses, maar ik zit tot over mijn oren in het werk. Morgen post ik.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Sorry, sorry, sorry - ik probeer steeds te schrijven, maar er komen gewoon geen woorden uit.

Edit: Ik heb nog een reservering staan voor een jongen uit het vierde jaar, en die wil ik eigenlijk eerst maken, maar het schiet gewoon niet op. Ik laat het even rusten, denk ik... Iemand voor Anastasia, misschien?

[ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 18:50 ]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Dooddoenervo schreef:
    Nogmaals mijn excuses, maar ik zit tot over mijn oren in het werk. Morgen post ik.

Is oke, maar moet je dan niet aan je werk zitten ipv Q :p - no offence hoor, ik bedoel er niks mee-

Ja, dat snap ik. Maar er zijn ook mensen die volgens mij een rol hebben ingevuld, maar nog niet in het speeltopic hebben gereageerd. Misschien dat zij het ook druk hebben. Maar ik vroeg het me gewoon af.

als je je verveelt heb ik wel een topic voor je xD
    Topic xD tis trouwens een RPG

[ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 21:50 ]

{ do you call yourself a freaking hurricane like me? }