• Hier kunnen we over alles praten i.v.m. de RPG of gewoon over dingen die niet over de RPG zelf gaan.


    16 - 09 - '17

    Ben echt een beetje geïrriteerd aan het raken hierdoor. Had me er zo op verheugd. Kan de topic maakster de rest niet een berichtje sturen of zo?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ja, dat is best een goed idee. @Doodoenervo: Jij bent toch mede-oprichter, misschien kun jij dat doen?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik heb helaas geen tijd om iedereen te gaan pb'en of iets in hun gb te zetten ... ik heb nu momenteel genoeg aan mijn hoofd door school en de examens die eraan komen. Ik kijk of ik het in het weekend kan doen.

    Maar los daarvan, zijn er al leerkrachten vertrokken met de eerstejaars of zesdejaars?


    16 - 09 - '17

    Skylar is met de zesde en zevendejaars van Codoradi naar de school

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 20:58 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oki, maar daar zit Bryan niet bij ..


    16 - 09 - '17

    Tsjah daar kan ik dan niks aan doen. Dan moet de rest maar gaan reageren. Wat ik overigens ten zeerste betwijfel anders hadden ze t wel gedaan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Gina is met de eerstjejaars al naar school


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik ga dat zaterdag doen, ik heb nog tot overmorgen examens.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Sigil schreef:
    Tsjah daar kan ik dan niks aan doen. Dan moet de rest maar gaan reageren. Wat ik overigens ten zeerste betwijfel anders hadden ze t wel gedaan.


    Misschien kan je ook rustig doen? Ik steek het op niemand en neem niemand iets kwalijk, ik zei het gewoon.


    16 - 09 - '17

    VitaIncoluma schreef:
    Gina is met de eerstjejaars al naar school


    En ok, dan probeer ik met mijn andere perso te reageren straks of anders morgen.


    16 - 09 - '17

    Ik ben geïrriteerd omdat mijn voorspelling uit lijkt te komen en het jouw niks lijkt te doen. Persoonlijk als zo'n leuke rpg als dit van mij was geweest zou ik mijn best doen om het levendig te houden.
    Wat betreft de examens: als je dit weet waarom of doe je er dan aan mee als je weet dat je geen tijd hebt, of start je t dan?

    Dit is slechts mijn mening.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 21:24 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik ben geïrriteerd omdat mijn voorspelling uit lijkt te komen en het jouw niks lijkt te doen. Persoonlijk als zo'n leuke rpg als dit van mij was geweest zou ik mijn best doen om het levendig te houden.
    Wat betreft de examens: als je dit weet waarom of doe je er dan aan mee als je weet dat je geen tijd hebt, of start je t dan?

    Dit is slechts mijn mening.


    Ten eerste hoef je met niet zo aan te vallen, ten tweede doet het mij wel wat, maar toevallig heb ik nu andere dingen aan mijn hoofd. En ik wist dit heus wel, ik probeer tijd te zoeken al lukt dat niet echt en het gaat nu niet alleen om school, maar ook om persoonlijke redenen. Ik heb iemand als mede-owner gevraagd om me te helpen, maar die heeft het ook druk en daar kan ik niks aan doen. Ik heb respect voor mensen die het even drukker hebben, ik verwacht dus ook dat andere wat geduld hebben en jij hebt dat duidelijk niet. Als andere niet reageren kan ik daar ook niks aan te doen. Dus deal with it.


    16 - 09 - '17

    Daarnaast snap ik de druk van de examens wel. Ik heb ook op de middelbare school gezeten. Overigens weet je dit van te voren en kun je best nadenken of het verstandig is om dan mee te doen of niet. Ik had niks aan mijn examens gedaan op de middelbare school...en heb toch alleen voldoendes gehaald.

    Ik heb dit jaar ook examens vanwege me laatste jaar op mbo niveau 4, maar die heb ik allang gehad,


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb wel geduld, maar dit duurt lang dat kun je niet ontkennen.
    Ik geef het nog een, maximaal twee weken en dan ben ik het wel echt zat en ga ik me uitschrijven. Dan is dit topic gewoon dood.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Niet iedereen is hetzelfde en mijn examens moeten nog komen, dus gaat het niet perse om de examens. Ik had vrij om actief aan deze rpg te werken, maar wij hebben een mini-onderneming met echt geld en door de feestdagen heb ik het daar enorm druk mee. Helaas gaat dus dit voor in plaats van een rpg.


    16 - 09 - '17