• Hier kunnen we over alles praten i.v.m. de RPG of gewoon over dingen die niet over de RPG zelf gaan.


    16 - 09 - '17

    Zijn we eigenlijk al op school want dan weet ik misschien wel iets leuks met Damianne die stiekem weggaat van de rest en in de school ronddwaalt? ;p

    Dat hangt ervanaf welke leerkracht jou begeleid.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Maar als dit zo doorgaat dat niemand reageert komt ook nooit iedereen aan in school .. -.-


    16 - 09 - '17

    Wingardium leviosa.:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ha-ha Jarne xp


    16 - 09 - '17

    UPDATE! Anders blijft deze rpg stil liggen ...
    Alle leerlingen en leerkrachten zijn aangekomen op school. Iedereen moet verzamelen in de eetzaal. Zorg dat je aan de tafels van je juiste afdeling zit, alle leerkrachten aan de oppertafel en eerstejaars op een rij achter elkaar om ingedeeld te worden. Eén van de leerkrachten of het schoolhoofd neemt de leiding en roept de eerstejaars op alfabet en om de beurt naar voren om ingedeeld te worden. Na de indeling zitten de eerstejaars ook bij hun juiste afdeling, het schoolhoofd doet zijn speech, het feestmaal gaat door en uiteindelijk gaat iedereen zijn eigen weg. De hutkoffers van iedereen zullen zich al in de juiste leerlingenkamers bevinden. De dag hierna vinden de eerste lessen plaats.


    16 - 09 - '17

    (Ik kan helaas tot maandag/dinsdag niet reageren)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    VitaIncoluma schreef:
    (Ik kan helaas tot maandag/dinsdag niet reageren)


    Ok


    16 - 09 - '17

    Ik ben er weer!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    YAY!!! En ik probeer vanavond nog te posten.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Mag Gina de lijst doen met eerstejaars enz.?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    VitaIncoluma schreef:
    Mag Gina de lijst doen met eerstejaars enz.?


    Van mij mag t


    16 - 09 - '17

    Is het heel erg dat Damianne niet naar de eetzaal komt maar stiekem door de gangen dwaalt ;p en misschien stiekem eten steelt uit de keuken om het in de leerlingenkamer op te eten. ;p

    BarnOwl schreef:
    Is het heel erg dat Damianne niet naar de eetzaal komt maar stiekem door de gangen dwaalt ;p en misschien stiekem eten steelt uit de keuken om het in de leerlingenkamer op te eten. ;p


    Doe maar wat je zelf wil


    16 - 09 - '17

    Off topics... het is gwn dood geworden.. soz.