• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik snap mijn lichaam niet
    op school blijf ik amper wakker
    Maar thuis en in de avond, als ik moet gaan slapen, ben ik hyperactief en klaarwakker


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Loorea schreef:
    Ik snap mijn lichaam niet
    op school blijf ik amper wakker
    Maar thuis en in de avond, als ik moet gaan slapen, ben ik hyperactief en klaarwakker

    That's so..........true (:


    -

    Shion schreef:
    Fck school fck 3D fck maya!
    JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ffs vandaag echt zo'n kut opdracht gekregen voor Maya wat ver boven (de meeste) het niveau ligt.
    huilennnnnn.


    I live for the applause, you will die for it.

    His cross is hypnotizing.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Rivaille schreef:
    (...)JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ffs vandaag echt zo'n kut opdracht gekregen voor Maya wat ver boven (de meeste) het niveau ligt.
    huilennnnnn.


    Bij ons dachten ze even dat we in 4 weken een heel festival terrein in maya krijgen o-O -met daarnaast nog andere aardig grote opdrachten-
    Nu moeten we een kunstbeeldiets erin zien te krijgen.. Mijn maya werkt niet eens goed meer.. Aldoor problemen mee.. en dat kan hun niet schelen dan is het van; Ja je moet ook 2014... blabla er zijn iMacs blabla...
    Ik heb niet de tijd om daar te gaan zitten want heb om die tijd andere school shit -.- .... + 2014 krijg ik alleen de trial -.- ...
    Bovendien hebben die flut iMacs Maya er niet eens op staan, dus die mag jezelf er ook nog eens zelf op zetten wat ruim een uur duurt omdat het daar zo schijt traag gaat...


    Zo dat was mijn zeik iets ;D.. Tijd voor ice tea.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb toch zo'n verschrikkelijke hekel aan betweters. Oké, prima als je iemand verbetert, dat doe ik zelf ook vaak, maar je kunt er ook in doorslaan en dan wordt het gewoon gruwelijk irritant.

    Zo, zegje gedaan, nu ga ik slapen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ik ook van jou.
    heerlijk die humor ˆˆ alsof ik een progamma over mn eigenleven kijk xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Omg, ik heb totaal gemist dat ik de 19e van deze maand al precies 6 jaar hier op Quizlet zit! o.o


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    Omg, ik heb totaal gemist dat ik de 19e van deze maand al precies 6 jaar hier op Quizlet zit! o.o

    Foei! Dat is gewoon schaamtevol (N)

    Oef, eindellijk is me honger voorbij.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 0:23 ]


    -

    Gemela schreef:
    (...)
    Foei! Dat is gewoon schaamtevol (N)

    Oef, eindellijk is me honger voorbij.

    /shame. Ben jij niet een keer zoiets is vergeten? En de volgende keer voor 7 jaar vergeet ik zoiets echt niet hoor! Ten minste, als ik dan nog op Quizlet zit. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    /shame. Ben jij niet een keer zoiets is vergeten? En de volgende keer voor 7 jaar vergeet ik zoiets echt niet hoor! Ten minste, als ik dan nog op Quizlet zit. :')

    Ja, ik mis altijd me mooie aantal posts. Maar ik weet me Q-verjaardag uit me hoofd. 4 januari *O*


    -

    Okay, going to sleep. Good night people!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Deilia schreef:
    His cross is hypnotizing.


    Wauw.
    OT; Morgen wil ik dat niemand me stoort vóór twaalf uur, anders zullen er consequenties volgen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mep , mep ik moet mijn laptop afsluiten en opruimen, anders kom ik te laat op school
    Engels, Gym, Nederlands en omdat de Frans docent er niet is een uurtje begleidwerken en dan ben ik klaar
    helaas wel lesuren van 100 minuten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Eeeeeeen mijn rug zit weer eens vast. Geweldig dan. Ugh, het doet echt fucking veel pijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.