• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    whuutt of je wordt ineens gebeld door je broertje, ga zometeen naar de subway eten met s mam en hem *¬* *droolll*
    omnomnom


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ugh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dit vind ik echt bijzonder lullig van je.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Shit, ik heb nog drie minuten. Dat ga ik nooit halen, dus dat wordt een half uur in de kou wachten op de volgende trein. T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hongerrrr


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik krijg honger van die heerlijke geur :9~


    -

    Serieus, ik ga er niet mee blijven lachen.


    16 - 09 - '17

    wat heb ik er nou aan als je dat zegt als ik toch al weet dat je binnen een maand weer alcohol drinkt... en je zei dat je niet meer tegen me wilde praten en je niet meer wilde dat ik tegen jou begon met praten... kap dan..


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Dafuq? Wil je nu al die resultaten gaan veranderen, gewoon omdat jij denkt dat we anders niet alles juist gaan hebben? Het moet toch helemaal niet perfect zijn, jezus. Strever.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Achterwerk-werk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je frustreert mensen enorm. Ugh.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Het is FUCKING koud op mijn kamer. Mijn kachel is stuk volgens mij en ik heb enkel glas.. oh en mijn ramen zijn constant beslagen. Dus dat is niet echt goed voor het hout en mijn behang. IK WIL HIER WEG.


    -

    bijna alle hoofdstukken hebben nu 1000 woorden. ik ben trots op mijzelf!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Soms zou ik toch echt willen dat ik de eerste en de enige was. Ik weet niet of ik dat idee ooit uit mijn hoofd kan zetten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb zo verdomde last van mijn botten en ik heb geen idee waarom >.<