• Bloodstream.
    • Praattopic.
    • Speeltopic.


    In het landschap van Arkansas, ligt het zomerstadje Rosefield. De stad heeft zijn naam te danken aan de velden vol rozen waarop de stad oorspronkelijk gebouwd is. Naast het feit dat de zon er altijd schijnt, zijn de inwoners van Rosefield de meest gastvrije en vriendelijke mensen die je - je maar kunt indenken.
    Hun gastvrijheid wordt enkel erg op de proef gesteld, door onaangekondigde 'nieuwe' bewoners. Mensen die hun ogen hebben laten vallen op de prachtige, door zon omhulde, stad. Deze gasten lijken enkel niet te vertrekken, zoals de meeste toeristen doen zodra het zomerse genieten wordt ingeruild voor werk en school.
    Langzaam maar zeker raken mensen vermist, vermoord en niet meer teruggevonden. De zonnige stad wordt opgeslokt in tijden van schandalen en schaduw.
    Veel mensen nemen het - het bosrijke gebied kwalijk; daar zit immers een scala aan wilde dieren.
    Toch zijn er maar een paar die de ware identiteit van de monsters te pakken krijgen. Vampiers.


    - Uitleg.
    Rosefield is een stad waarin het gehele jaar de zon schijnt. Het heeft de nodige voorzieningen, en de meeste mensen zijn erg voor de kerk. Ook is er een universiteit in de nabije omgeving en is er voor de jeugd het minimale aan uitgaansleven gebouwd.
    Je kunt een mens spelen, een inwoner van het stadje. Of natuurlijk een vampier. De vampiers leven in één clan met één leider. Ze kunnen tegen zonlicht en hun leven draait op mensenbloed. Je hebt kwaadaardige vormen, zachtere. Toch blijven het allen gevaarlijke wezens.
    Hun ogen hebben een normale kleur, tot ze dorst krijgen - dan kleuren ze rood. Ze hebben een stel scherpe vampiertanden en zijn zo koud als ijs.
    Vampiers worden niet zo geboren. Ze worden gebeten. Dat is op zich nog een aardig proces ook - een proces dat niet iedereen zomaar overleeft.
    Eerst moet een vampier de desbetreffende persoon bijten, en vervolgens moet de mens vampierbloed in zijn systeem hebben en sterven. Als hij/zij gestorven is wordt duidelijk of het lichaam kan veranderen. Als dat niet het geval is, sterft het gewoon en als het wel is gelukt wordt hij/zij wakker als vampier.
    Vampiers kunnen slapen. Ze eten overigens niets tot weinig. Hun lichaam kan er tegen, maar ze prefereren bloed boven alles. Nog iets speciaals is een gave. Sommige vampiers hebben er één, en anderen niet. Ook zijn er een paar mensen die een gave aangeboren krijgen. Vaak wijst dit op 'geboren vampier', maar ook dit is niet altijd even waar.

    - Regels.
    - Minimaal aantal woorden is 300. Dat is, in vergelijking, echt heel weinig.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - 16+ is toegestaan.
    - Conversaties die buiten de rpg om gaan, worden in het daarvoor bestemde praattopic gepost.
    - Topic wordt pas geopend bij voldoende animo en correct ingevulde personages.

    - Meedoen.

    Rol:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    - Rollen.
    Vampiers:
    (Begaafden zitten vol.)
    - Leider: Liam Philip Monroe Cas || Electrokinesis.
    - Dahlia Jhosanna Vienna Kapur Guinness || Telekinese.
    - Chase Damon Harper Sigil || Visioenen.
    - Ivy Roseanne Harvelle Olicity || Controle over zintuigen.
    - Marlus Oakden Reaves Naerys

    Mensen:
    (Voor nu even 3 begaafden.)
    - Alaska Roselind Winslow Goldwing || Pyrokinese.
    - Jamilla Tara Robbinson koena || Manipulatie.
    - Callum Matheus Oliviera Olicity
    - Gracelynn Amity Bell Naerys
    - Oliver Rhys Hall Cas

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 18:06 ]


    They can't steal the love you're born to find

    Mag ik een mens? (vrouwelijk)

    Ik hou van realistische en uitgewerkte vampier-RPG's. :3 Ik wil wel graag een rol, maar ik twijfel nog of ik de leider van de vampiers op me neem.


    Your make-up is terrible

    graag een vrouwelijke vampier met een gave


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dit is de minimale versie van uitleg over de verhaallijn, though. Als er genoeg animo is zullen de regels, de verhaallijn en eigenlijk alles in het speeltopic openbaart worden. Denk er gerust over na.


    They can't steal the love you're born to find

    Doe maar de leider dan. :3


    Your make-up is terrible

    Heeft de leider een gave?


    They can't steal the love you're born to find

    koena schreef:
    Mag ik een mens? (vrouwelijk)


    Denk je dat je een uitgebreide post haalt? :]


    They can't steal the love you're born to find

    zijn er nog gaves waar je uit kan kiezen?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Doe maar een keer een vampier voor me, jongen alsjeblieft

    Kun je ook trouwens net vampier zijn? Iemand die nog 'in het proces' zit?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Goldwing schreef:
    Heeft de leider een gave?


    Ja, doe maar. Lijkt me wel handig.


    Your make-up is terrible

    Sigil schreef:
    Doe maar een keer een vampier voor me, jongen alsjeblieft

    Kun je ook trouwens net vampier zijn? Iemand die nog 'in het proces' zit?


    Dat is heel goed mogelijk.

    - guinness: Ik heb geen kant-en-klaar lijstje, maar wellicht kun je aan dingen als gedachten lezen, telekinese, telepathie, transporteren, de elementen en dergelijke denken?


    They can't steal the love you're born to find

    Goldwing schreef:
    (...)

    Dat is heel goed mogelijk.

    - guinness: Ik heb geen kant-en-klaar lijstje, maar wellicht kun je aan dingen als gedachten lezen, telekinese, telepathie, transporteren, de elementen en dergelijke denken?


    Doe maar een vampier die nog in het proces zit :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Goldwing schreef:
    (...)

    Dat is heel goed mogelijk.

    - guinness: Ik heb geen kant-en-klaar lijstje, maar wellicht kun je aan dingen als gedachten lezen, telekinese, telepathie, transporteren, de elementen en dergelijke denken?
    doe maar telekinese dan ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dat wilde ik nog vragen! Zijn er nog regels verbonden aan deze RPG? (Bijna alle RPG's hebben regels over hoeveel woorden je posts moeten hebben en hoeveel personages je max. mag enzo)


    Your make-up is terrible

    Oké.

    Cas: Ja, dat bedenk ik me net. Ik zit nog niet belachelijk lang op quizlet, dus dat gedeelte is me even ontschoten. Ik ben al bezig aan een basis lijstje regels.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 19:49 ]


    They can't steal the love you're born to find