• HEY!. Ik ben al een tijdje aan het sparen voor een longboard, maar ik wil graag een goedkope en die zijn er haast niet. Ze zijn meestal tegen de 100 of 200 euro en dat vind ik een beetje veel. Ik wil er wel heel graag een. Ik denk dat ik het heel erg leuk ga vinden. Vooral omdat ik surfen en skateboarden een leuke sport vind. P.s ik mag niet van marktplaats, mijn ouders vertrouwen dat niet zo.



    Wat vinden jullie van longboarden?.
    Waar kan ik goedkope longboards vinden?.
    Wie heeft een longboard?.



    HELP!.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 19:29 ]


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    Mijn vriend heeft twee longboards, maar die kostten idd rond de 200/300 euro. Hij had zijn eerste via marktplaats gekocht, compleet, dus misschien kan je daar gaan kijken? Ik vind longboarden zelf wel leuk, maar omdat ik het bijna nooit doe kan ik er niks van. :')

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 19:01 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eerlijk gezegd heb ik nog nooit van een 'longboard' gehoord. :$


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Ik had een longboard. Weg moeten doen omdat ik een knieblessure had, als de winter voorbij is ga ik weer een nieuwe kopen (als het gaat met mijn knie).

    Wat vinden jullie van longboarden?. Het is awesome. Vooral als je meerdere vrienden hebt die ook een longboard hebben. Gezellig.
    Waar kan ik goedkope longboards vinden?. Ik zou doorsparen en een duurdere kopen :') Goedkope longboards zijn echt flut en daar heb je helemaal niets aan (ervaring, ervaring, ik had ook niet zo veel geld). Maar als je een goedkope wilt, dan zou ik op marktplaats kijken. Geen nieuwe kopen.
    Wie heeft een longboard?. Ik had er twee :') Mijn allerliefste liefje en eentje van Gravity. Weet niet meer welke precies.

    Oh ja, een tip: kijk uit dat je niet alleen een deck koopt (dus zonder wieltjes etc), een vriend van mij had per ongeluk een deck gekocht voor 400 euro :'D Hij dacht dus dat 'ie compleet was. Teruggestuurd en zo, verder geen probleem, maar let daar wel op. ;]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik wil ook een Longboard. :3

    Ik weet dat je longboards in de "sakte" winkels kan vinden. Die zijn inderdaad rond de 200 euro. Goedkopere ga je niet vinden. Misschien in het buitenland maar zeker niet in Nederland. Al zou je er wel een onder die prijs vinden dan zou het geen goede kwaliteit zijn. Ik heb zelf een pennyboard en ga als ik klaar ben met sparen voor een nieuwe mobiel ook sparen voor een longboard. Ik denk dat je het beste voor een betere kwaliteit kan gaan die dan wat duurder is, aangezien je ook om jezelf moet denken. Stel jij valt er honderd keer af omdat de wieltjes van dat goedkope longboard slecht zijn, dan had het dus helemaal geen zin om die te kopen. Bij een wat duurdere heb je dat minder. Die zijn vaak stabieler.

    Good Luck, met het vinden van je longboard.

    Btw, this is just some advice.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Imagines schreef:
    Ik wil ook een Longboard. :3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wat vinden jullie van longboarden? Ik heb zelf een longboard, dus ik vind het erg leuk!
    Waar kan ik goedkope longboards vinden? Globe is over het algemeen wel het meest goedkope merk, maar ik vind het zelf niet zo goed. Zelf zou ik wat meer investeren en dan een Riviera kopen, daar ben ik zelf namelijk zeer tevreden mee!
    Wie heeft een longboard? Ik, dus!


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ik heb een paar vriendinnen die longboarden, en volgensmij is 100 euro voor een longboard het goedkoopst :X


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Imagines schreef:
    Ik wil ook een Longboard. :3


    + Maar ik ben er super slecht in :') (huil)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Wat vinden jullie van longboarden? Ik vind het een makkelijk skateboard voor luie mensen die niet kunnen skateboarden (sorry not sorry)
    Waar kan ik goedkope longboards vinden? kleine prijs = kleine kwaliteit, hou daar rekening mee
    Wie heeft een longboard? was een hele rage op school vorig jaar. Alle mensen die te stoned en onhandig waren om echt te skaten hadden er eentje.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    Wat vinden jullie van longboarden? Ik vind het een makkelijk skateboard voor luie mensen die niet kunnen skateboarden (sorry not sorry)
    Waar kan ik goedkope longboards vinden? kleine prijs = kleine kwaliteit, hou daar rekening mee
    Wie heeft een longboard? was een hele rage op school vorig jaar. Alle mensen die te stoned en onhandig waren om echt te skaten hadden er eentje.


    Longboarden is helemáál niet skaten voor luie mensen. Echt niet. Het is véél anders. Ik vind skaten niets. Ik vind het vreselijk maar ik hou van longboarden en ik ben niet 'lui' of 'onhandig' en het is misschien wel makkelijker dan op een skateboard dingen doen maar dat betekent niet dat je mensen die een longboard hebben zomaar lui kan noemen.