• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Cas schreef:
    (...)

    Hiatus betekent pauze lieverd.
    Hiatus
    Spleet, breuk, opening, gaping, gat, leemte. Voorbeeld: hiatus hernia = middenrif-breuk.
    Gevonden op http://www.encyco.nl/nol.php


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ben echt zo zwaar chagrijnig dat de hele wereld voor me mag oppassen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik word echt chagrijnig van mensen die bij stellingen van de week een simpele "(on)eens" posten.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    jezus ik moet naar bed but tumblr


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Facts schreef:
    (...)


    A bigger one?


    -

    @ Gail, sorry, op mijn gsm gaat dat niet, maar beeld je even in dat ik met een reusachtige hijskraan een enorme teddybeer, even groot als je kamer, voor je huisdeur zet. Desnoods zal-ie je in opdracht van mij doodknuffelen.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 23:02 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Fck school fck 3D fck maya!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eigenlijk mag de hele wereld wel weten dat ik zoveel van mijn allerbeste vriendinnetje Nikki houd, gewoon omdat ze er altijd voor me is en me altijd weet op te beuren. Zelfs als ik zo chagrijnig ben als nu helpt een herinnering met haar me altijd weer aan het lachen. Voor haar ga ik echt door het vuur.
    Maar het is wel tijd om te slapen nu.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oh, fucking hell. En wat moet ik hier nou weer op zeggen? D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Guinness schreef:
    (...)Hiatus
    Spleet, breuk, opening, gaping, gat, leemte. Voorbeeld: hiatus hernia = middenrif-breuk.
    Gevonden op http://www.encyco.nl/nol.php


    "In television scheduling, a hiatus refers to a break of at least several weeks in the normal schedule of broadcast programming." Dat dus.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Hiatus_(television)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je bent de liefste.


    You are beautiful, you are love.

    O gosh, weer geen economie gemaakt
    Ik heb nu al 3 weken er niks aan gedaan

    Maar ik heb het gewoon heel druk gehad deze week
    met 2 verjaardagen waarvoor ik moet voorbereiden, 2 belangrijke proefwerken(die uiteindelijk allebei niet doorgingen)
    En ik ben zo hard toe aan vakantie
    ik voel me echt niet fijn in de klas, dus thuis wil ik eerst ontspannen
    En volgende week wordt nog drukker, want dan wordt mama geopereerd en moet ik veel meer thuis doen

    Aaarg, het is zoveel

    Gelukkig ga ik dit weekend dingen doen waar ik al heel lang naar uitkijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Olicity schreef:
    (...)

    "In television scheduling, a hiatus refers to a break of at least several weeks in the normal schedule of broadcast programming." Dat dus.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Hiatus_(television)
    ˆˆ een woord meerdere betekenissen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Facts schreef:
    @ Gail, sorry, op mijn gsm gaat dat niet, maar beeld je even in dat ik met een reusachtige hijskraan een enorme teddybeer, even groot als je kamer, voor je huisdeur zet. Desnoods zal-ie je in opdracht van mij doodknuffelen.

    *pak teddybeer en prop hem me huis in. Pak ook meteen wat kettingen zodat die niet wegloopt. :Y) *

    OT: shit. I am hungryyyy. Waar blijft me patat en frikandel nou? Oh ik weet t al. Little miss turtle rijd in een slak en duurt een eeuw over die weg heen. (cat)

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 23:27 ]


    -

    Okay...ik heb je verteld dat ik iemand leuk vind. Nu moet hij er nog achter komen dat hij die ene persoon is...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.