'Ze zijn nog daar.' Piept ze. 'Sam is bij Niall. Je hebt een opstand veroorzaakt.' Zeg ik met een glimlach. 'Maar ze leven nog en ze zijn in betere staat dan ik.' Zegt ze. Het is een opluchting om dat te horen. 'mag ik douchen? Ik voel me vrij vies.' Zegt ze. Ik knik. 'Vind je het erg als ik Sam dan even op ga halen? Ik ben gewoon in het ziekenhuis. Je belt me als er iets is.' Zeg ik, en ik trek mijn jas aan. Ik wil Sam ontzettend graag zien. Ik knuffel Daentje nog even stevig. 'Daentje, beloof me alsjeblieft dat je geen domme dingen doet.' Zeg ik, en ik loop de deur uit. Ik rij naar het ziekenhuis en loop naar de balie. 'Ik zoek de Horans. June Horan, Lysan Horan en Niall Horan.' Zeg ik. 'Uw naam?' Vraagt ze in een saaie stem. ik zucht. 'Zayn Malik.' En ik loop naar de kamer die ze net opgenoemd heeft. Binnen zie ik Lysan en Niall. 'Hey. Gaat het Lysan? Ik hoorde dat je met Daentje gevochten hebt? Waar is Sam?' Vraag ik. Ik kan niet wachten tot dat ik mijn zoontje eindelijk in het echt mag zien.