• Oh mijn Dalek dat was echt geweldig. Wie heeft er nog meer gekeken en wat vonden jullie ervan?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik wil hem later kijken. Ik ben niet zo'n fan van Dr. Who en heb maar een tiental afleveringen gezien, maar is het leuk om die dan toch te kijken?


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Ik wil hem later kijken. Ik ben niet zo'n fan van Dr. Who en heb maar een tiental afleveringen gezien, maar is het leuk om die dan toch te kijken?

    Ik weet niet of je er veel van zal begrijpen want ik weet niet welke afleveringen je hebt gezien. Maar het is zeker waard om te kijken, oh man it is.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    O mijn god ik ben echt helemaal kapot dit was echt the best thing ever. Like o mijn god


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik ben net een week bezig met Doctor Who kijken, dus ik zit pas net ergens achteraan in seizoen één, dus ik heb dit niet gekeken.
    Maar ik vind het tot nu toe echt helemaal geweldig. ^^ Maar ik zag ergens op internet dat de eerste Doctor van de nieuwe serie maar één seizoen blijft en dat vind ik nu al niet leuk, want ik ben echt ongelofelijk fan van hem. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik ben net een week bezig met Doctor Who kijken, dus ik zit pas net ergens achteraan in seizoen één, dus ik heb dit niet gekeken.
    Maar ik vind het tot nu toe echt helemaal geweldig. ^^ Maar ik zag ergens op internet dat de eerste Doctor van de nieuwe serie maar één seizoen blijft en dat vind ik nu al niet leuk, want ik ben echt ongelofelijk fan van hem. D:

    Jup dat is waar. Het was iets met dat Christopher niet kon opschieten met de producers dacht ik en dat ze daarom besloten hebben hem na een seizoen weg te sturen. 9 is tot nu toe nog steeds mijn favoriet ^^


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Nope, maar ik zat ondertussen op Tumblr, dus ik ben bij, haha. Het is echt bizar hoe snel dat gaat. Er zaten wel echt toffe stukken in! Maar ik ben zelf nog bezig met Ten, dus ik heb gewoon (nog) niet zoveel met Eleven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Samifer schreef:
    Nope, maar ik zat ondertussen op Tumblr, dus ik ben bij, haha. Het is echt bizar hoe snel dat gaat. Er zaten wel echt toffe stukken in! Maar ik ben zelf nog bezig met Ten, dus ik heb gewoon (nog) niet zoveel met Eleven.

    Jaa het ging echt onswijs snel!! Ik kwam echt 5 minuten na de aflevering op Tumblr en toen stond het al helemaal vol met gifs en edits enzo


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ik wil het steeds gana kijekn, maar het komt er niet van... ooit (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    NO LOOK YOU DONT UNDERSTAND.
    I WENT TO THE CINEMA.
    I WATCHED IT IN 3D.
    I WATCHED IT WITH A ROOM FULL OF WHOVIANS. WE WERE WEARING FEZES AND BOWTIES AND WE HAD JELLYBABIES.
    IT WAS AMAZING. I LOVED IT. BEST THING EVER.
    TEN AND ELEVEN AND WAR-DOCTOR AND ALL THE SAS AND FEZES AND BADWOLF AND UNIT AND TOM FUCKING BAKER AND ALL THIRTEEN DOCTORS AND GALLIFREY FALLS NO MORE OMG IM DEAD. DEAD. I CANT EVEN. EVERYONE LIVED BUT I DIED.
    I CAN'T EVEN RIGHT NOW.


    The above message accurately displays my feelings and includes some spoilers.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    HET WAS GEWELDIG IK BEN NOG STEEDS NIET OKÉ.

    Ik ben geen fan van Moffat en het laatste seizoen keek ik eigenlijk meer omdat ik DW niet wilde opgeven dan omdat ik het echt leuk vond, maar OH MY SONIC SCREWDRIVER, dit was goed. Dit was heel goed, zelfs, veel beter dan ik had verwacht. Het stoort me nog steeds dat Moffat het nodig vond er een extra Doctor tussen te schuiven terwijl McGann dat stuk ook geweldig had kunnen spelen, maar John Hurt was absoluut goed genoeg om me mijn irritatie daarover tijdens het kijken te laten vergeten. Dat Rose niet Rose was vind ik eveneens heel erg jammer, maar om eerlijk te zijn had ik dat al zien aankomen, en God, mijn verwachtingen waren erg laag, maar ze gelukkig zijn ver, ver overtroffen. Asdfghjkl. Dit is voor het eerst in een lange tijd dat ik iets nieuws van DW echt heel erg goed vind, en dat maakt me zo enorm blij. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En oh, oh, oh!

    De Time Lords leven nog! *O* Ik riep dat halverwege de aflevering al, en toen bleek het nog waar te zijn ook. Van alle veranderingen die Moffat tot nu toe aan DW canon heeft toegebracht is dit waarschijnlijk de eerste waar ik honderd procent achter sta. Shit, ik hoop echt dat ze met die verhaallijn verder gaan. Ik zou zo graag meer van ze zien. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Escritura schreef:
    NO LOOK YOU DONT UNDERSTAND.
    I WENT TO THE CINEMA.
    I WATCHED IT IN 3D.
    I WATCHED IT WITH A ROOM FULL OF WHOVIANS. WE WERE WEARING FEZES AND BOWTIES AND WE HAD JELLYBABIES.
    IT WAS AMAZING. I LOVED IT. BEST THING EVER.
    TEN AND ELEVEN AND WAR-DOCTOR AND ALL THE SAS AND FEZES AND BADWOLF AND UNIT AND TOM FUCKING BAKER AND ALL THIRTEEN DOCTORS AND GALLIFREY FALLS NO MORE OMG IM DEAD. DEAD. I CANT EVEN. EVERYONE LIVED BUT I DIED.
    I CAN'T EVEN RIGHT NOW.


    The above message accurately displays my feelings and includes some spoilers.

    Nu ben ik echt jaloers (joehoe)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."