• Okee. Ik verveelde me en zocht toen op internet naar easter eggs. Voor de mensen die geen idee hebben wat dat is en denken dat het paaseieren zijn: een easter egg is een verborgen grap in een computerprogramma, compurterspelletje, film, website, ...

    Nou, ik heb er een paar hele leuke gevonden! Ik heb het er al over gehad in het Kletscafé, maar nu wil ik het graag met de rest van Quizlet delen. c:

    - Zoek dit eens even op met Google:
    Anagram
    Tilt
    Askew
    Binary (kijk bovenaan naar het aantal zoekresultaten)
    Do a barrel roll
    Zerg rush
    What is the answer to life the universe and everything? (kijk bij de rekenmachine)
    Atari breakout (met Google Afbeeldingen) (steek je oortjes in, want dit maakt geluid)
    Do the Harlem Shake (met YouTube) (steek je oortjes in, want dit maakt geluid)

    - Typ dit in de url-balk indien je Mozilla Firefox hebt: about:robots (screenshot voor mensen die geen Firefox hebben)
    - Open een Word-documentje en typ dit: =rand() (je moet daarna wel even enteren)

    Have fun. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    "What is the answer to life the universe and everything?" Die had ik je ook zonder Google's rekenmachine kunnen geven. Een Hitchhiker's Guide to the Galaxy reference. :9~

    Maar dit soort dingen zijn inderdaad erg gaaf. Over de barrel roll heb ik volgens mij ooit ook al eens een topic geopend, lang geleden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nice!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Leuk dit haha :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Hé, leuk! (: die laatste werkt wel niet bij mij, want ik heb geen Word D:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik schrok bij do a barrel roll. En dankzij tilt denk ik nu dat alles scheef staat wat ik geopend qua tabbladen.


    Physics is awesome

    ^ Daar schrok ik ook even van, haha.
    Stiekem vraag ik me af of Quizlet een easter egg heeft.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh ja, dat vind ik ook echt awesome. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik eh... krijg steeds hetzelfde?


    Life is hard and then we die

    Ik ken ze allemaal :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    Ik ken ze allemaal :Y)


    Dit dus.
    Behalve die =rand(), ik wilde het net gaan proberen maar ik heb per ongeluk Word verwijderd van mijn computer. Ik heb het met andere tekstprogramma's geprobeerd, WordPad en Notepad, maar daarop lukt het niet.
    Misschien een screenshot? Ik ben nieuwsgierig namelijk. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Ik kende vroeger ook iets dat google op z'n kop stond.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ga naar youtube, klik een video aan, doe de video op pauze, klik buiten de video, maar wel op de pagina, en typ 1980 in :)


    'Sharon was here!'

    Orichan schreef:
    Ga naar youtube, klik een video aan, doe de video op pauze, klik buiten de video, maar wel op de pagina, en typ 1980 in :)

    Die kende ik nog niet o.o Ge-wel-dig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Osaki schreef:
    Oh ja, dat vind ik ook echt awesome. :'D


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Orichan schreef:
    Ga naar youtube, klik een video aan, doe de video op pauze, klik buiten de video, maar wel op de pagina, en typ 1980 in :)

    Oh geweldig. Die kende ik echt nog niet.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.