• 3BAK a kan maandag gezellig tot 6uur in de strafstudie zitten allemaal omdat we vrijdag met de hele klas hadden afgesproken dat we het laatste uur zouden weg gaan omdat we dan toch studie hadden, maar er is blijkbaar de stomme regel dat dat pas mag vanaf de 3de graad. Heeft het secretariaat naar al onze ouders gebeld: '3BAK a is spoorloos verdwenen!'
    Hadden we vrijdag wel een uurtje korter, maar nu hebben we maandag 2uur extra pff


    act, don't talk

    Hahahahhahahahaha ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat is balen ja ö


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    En trouwens, ge moet sowieso eerst toestemming vragen om weg te mogen en bij ons is da al van de tweede graad (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    daarom blijf ik altijd braaf op school x)


    Vampire Heart.

    Haha "is spoorloos verdwenen" dat is zo'n typische schoolzin.


    Tanya is de beste.

    Closure schreef:
    En trouwens, ge moet sowieso eerst toestemming vragen om weg te mogen en bij ons is da al van de tweede graad (:


    hadden we gevraagd en ze zeiden nee, maar we hebben dat dus perongeluk toch gedaan(:
    zelfs freya en dimitri haha


    act, don't talk

    Das dan wel zelf gezocht hé, vind ge ni?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat suckt.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Closure schreef:
    Das dan wel zelf gezocht hé, vind ge ni?


    jij zou da toch ook doen ni? ;p
    kbedoel komaan vrijdag, laatste uur en dan nog eens studie


    act, don't talk

    Maar wij mogen sowieso al naar huis dan, en eerlijk gezegt nee ik zou da ni doen.Ten eerste al voor mijn vader en ten tweede ik wil ni nablijven, en zeker ni op ne maandag


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    Maar wij mogen sowieso al naar huis dan, en eerlijk gezegt nee ik zou da ni doen.Ten eerste al voor mijn vader en ten tweede ik wil ni nablijven, en zeker ni op ne maandag


    das zo unfair ;d
    mha mijn pa was ni boos, want die zei da hij da vroeger ook had gedaan maar dat ze uiteindelijk maar met zijn vieren weg zijn gegaan haha,
    en we dachten ook dat ze er niets van gingen zeggen omdat we met de hele klas waren (:


    act, don't talk

    Doe je zelf.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dat is klote xd
    Ik spijbel sowieso niet xd.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Dat is klote xd
    Ik spijbel sowieso niet xd.


    was zelfs niet echt spijbelen want ik had mijn ouders laten weten dat ik een uur vroeger gedaan had (: x


    act, don't talk