• EDIT:

    zo worden die piercings gezet

    part 1:


    part 2:

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 22:52 ]


    <3

    Ziek, gestoord, lelijk, dom.

    Do I need to say more?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Echt iehh.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Creepy.
    Maarja, ieders zijn eigen ding.

    Wat heb je eraan XD?


    Life is hard and then we die

    Gatver, ik klikte meteen weg..


    -

    I think I just vomited in my mouth

    Awesome, zou et alleen niet nemen en snap nut niet,.. lijk me lastig om et erin te doen.. en lijkt me kut met kleren ;P

    & met brede lint is het wel mooier

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 22:28 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb op zich niets tegen piercings, maar dit vind ik een beetje te veel. Maar goed, zij moeten dat natuurlijk zelf weten. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha! Als die scheurt kun je je rugwervels gaan zoeken :'D


    Caution first, always.

    Square schreef:
    Ik heb op zich niets tegen piercings, maar dit vind ik een beetje te veel. Maar goed, zij moeten dat natuurlijk zelf weten. :x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Vreselijk en je hebt er niets aan


    As travars

    dit is gewoon gestoord


    You can't not look cool with a crossbow.

    Zoals al gezegd was is met breder lint wel mooier. Ik kan me niet voorstellen waarom mensen zoiets zouden willen. Het heeft iets, voor een avondje stappen op een goth of industrial feestje, maar dan loop je er ook mee rond voor een behoorlijke tijd, of je moet ze gewoon weer eruit halen. En hoe ik dat zie -en als het gewoon als normale pierc kosten gerekent wordt- dan kosten die piercings bij elkaar toch wel minimaal een kleine €550,- dus kan me voorstellen dat mensen het er niet na een paar dagen al uit willen halen :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Die zijn wel echt awesome. MAar ik heb liever echt zo'n kleed aan, weet je wel, hoe ze vroeger droegen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zit vast niet lekker met een rugzak...