• In de tijd van ridders, magie en heksenjachten is er een school dat de millancio heet. Het is niet een allerdaagse school het staat verborgen in een groot woud zodat nieuwchierige burgers er nooit iets van zullen vernemen. De leerlingen van deze school zijn alles behalven standaart het wemeld er van de heksen, drakenrijders, dryaden, vampieren, weerwolven, nymfen, elfen, schimmen, dwaallichten en tovenaars en noem maar op. Vaak zijn de verschillen gewoon te groot en botst het. hierbij vallen vaak gewonden en soms zelfs enkelen doden. iedereen is zo bezig in zijn eigen wereldje en het gewoon overleven op school dat als er oppeens een barriare om de school heen verschijnt iedereen de schrik van zijn leven krijgt. Niemand kan er in en niemand kan er uit. Iedereen verdenkt elkaar ervan een spreuk uit de verboden boeken te hebben gebruik die niet helemaal gelukt is. Iedereen kan de stress om zich heen voelen. Wat gebeurt er als het eten begint op te raken? De drakenrijders zijn draakloos en de dryaden kunnen niet terug naar hun thuisboom. De vampieren hunkeren naar mensen bloed en alles begint uit de hand te lopen. Zal alles goed komen? Weten ze uitijndelijk allemaal met elkaar te kunnen samenwerken? Wie heeft de barriere gemaakt?

    de drakenrijders zijn vol anders zijn er te weing anderen studenten en teveel rijders.

    rollen:
    directrice van millancio: Caethes Mairwen Edwards Lyall
    onderdirricteur : jereon velios dracusum ik
    leraar : Dearwen Shadow ingmar118
    leraar :

    vampier
    vampier leider (m):Kendizzzzle
    vampier: Elizabeth Anna Howard BarnOwl
    vampier: Donn Jane Shepard, roepnaam Jane.Rawiyah

    elfen :
    de leider van de elfen: fellina wellea keamara fell ikzelf ;p
    elf: fleuri

    heksen;
    de populairste heks:
    heks: Aislin Luna Dorothy Windlesss

    de drakenrijders ;
    drakenrijderleider: Maerwynn Abigail Dacre BarnOwl
    drakenrijder; JamesPotter
    drakenrijder; Lyron Savior Phoenix LyraPhoenix

    dryaden:
    dryade;

    weerwolven:
    weerwolf

    tovenaars;
    tovenaar;

    niet alle mogelijk heden staan er op als je liever een weerwolf wil zijn maar alle weerwolf rollen zijn vol kan ik er altijd nog een bijmaken en als je ook nog een suggestie hebt ik sta altijd open voor mogelijk heden


    plz geef naamweizigingen en dingen waardoor je tijdelijk niet kan meedoen even vantevoren aangeven?
    alvast srry voor spelfouten ik ben dyslekt ;p

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 15:54 ]

    Donn Jane Shepard ~ Vampier

    Ik zie de angstige uitdrukking op Felinna's en Lyron's gezicht, en ik besef dat ze bang zijn geworden door ons. "nee shit, ik ben niet eng, godver. Ik... aaarg" Ik raakte alleen nog maar meer gefrustreerder, wat het er niet beter op maakte, net als mijn schelden. "sorry voor het vloeken, maar ik kan er gewoon niet tegen dat jullie me, ons, eng vinden. We eten jullie niet op!" Ik sta op en ga weer zitten. Ik voel tranen in mijn ogen opkomen. "shit. Sorry." Ik bijt in mijn tas, en hoop dat het leer sterk genoeg is. Ik begin te schokken, en huil geluiden te maken. Waarom moet ik nu gaan huilen! "Muracea Straat" klinkt er door een luidspreker. Een nieuwe halte. Waarschijnlijk vol mensen die bang voor me zijn. Heel fijn. Even overweeg ik om hier gewoon uit te stappen, en weg te gaan, maar door mijn negatieve emoties heb ik het idee dat ik waarschijnlijk perongeluk mensen aanval. Ik probeer te stoppen, en het lukt redelijk, dus ik laat mijn tas los, en bedek het snel met mijn hand, zodat ze niet kunnen zien dat ik het waarschijnlijk heb stukgebeten. "Sorry. Ik wil gewoon niet dat jullie me nu al zó negatief zien, alsof ik een soort monster ben. Jullie zijn toch ook niet menselijk?"


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Lyron Savior Phoenix
    'nee shit, ik ben niet eng, godver. Ik... aaarg" hoorde ik Donn Jane zeggen, waabij ik rustig ademhaal. 'sorry voor het vloeken, maar ik kan er gewoon niet tegen dat jullie me, ons, eng vinden. We eten jullie niet op!" Ik zag dat ze het moeilijk ik zag dat ze begon te huilen en daarbij in haar tas beet. Ze had het echt moeilijk zag ik, waarbij ik even medelijden kreeg. 'Muracae Straat' Klonk het door de bus en ik zag haar twijfelen. 'Sorry. Ik wil gewoon niet dat jullie me nu al zó negatief zien, alsof ik een soort monster ben. Jullie zijn toch ook niet menselijk?" Daar had ze een punt.
    'Ik denk dat je gelijk heb, het is ook niet echt aardig om vampiers en andere wezens te laten weten dat je ze eng vind, alleen ik had vroeger vele verhalen gehoord over vampiers en dat ging ik geloven, maar ik denk dat ik je wel mag,' zei ik met een lichte twijfel in mijn stem.
    'Misschien moet ik gewoon even wennen.'
    Lex kwetterde vrolijk, klom op Donn's schouder en probeerde haar te troosten.


    Vampire + Servant = Servamp

    Kendall Francis Jackson.

    "nee shit, ik ben niet eng, godver. Ik... aaarg" Reageerde Donn op de reacties van Lyron en Felinna. "sorry voor het vloeken, maar ik kan er gewoon niet tegen dat jullie me, ons, eng vinden. We eten jullie niet op!" Zei ze, en ze stond op en ging gelijk daarna weer zitten. Ik zag tranen in haar ogen opkomen. ."shit. Sorry." Zei ze, en ze beet in haar leren tas. Ze begon te schokken, en huil geluiden te maken, en waarschijnlijk was haar tas inmiddels al een beetje dood gebeten. "Muracea Straat" Klonk er door de luidspreker. Ja, lekker boeiend. Dacht ik. Ze stopte met huilen, en beet niet meer in haar tas. "Sorry. Ik wil gewoon niet dat jullie me nu al zó negatief zien, alsof ik een soort monster ben. Jullie zijn toch ook niet menselijk?" Fijn, moest ik haar nu gaan troosten? Maar ik kan helemaal geen mensen troosten, nou ja, wij waren technisch gezien geen mensen, maar daar had ik het nu niet over. Ik legde mijn hand op haar schouder en probeerde haar te troosten. 'Ik zie je niet als een soort monster, ik ben ook een vampier. Maar ik vind je echt heel aardig.' Zei ik om haar enigszins te troosten, ook al faalde ik daar hard in.


    How far is far

    [Ik weet niet wat ik moet schrijven :o ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    { komt ook omdat Rawiyah,Kendizzzzle,LyraPhoenix en ik ongeveer de enige zjin die schrijven. come on guys de rest ook }

    walkingfar schreef:
    { komt ook omdat Rawiyah,Kendizzzzle,LyraPhoenix en ik ongeveer de enige zjin die schrijven. come on guys de rest ook }


    [ uhu ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.