• In de tijd van ridders, magie en heksenjachten is er een school dat de millancio heet. Het is niet een allerdaagse school het staat verborgen in een groot woud zodat nieuwchierige burgers er nooit iets van zullen vernemen. De leerlingen van deze school zijn alles behalven standaart het wemeld er van de heksen, drakenrijders, dryaden, vampieren, weerwolven, nymfen, elfen, schimmen, dwaallichten en tovenaars en noem maar op. Vaak zijn de verschillen gewoon te groot en botst het. hierbij vallen vaak gewonden en soms zelfs enkelen doden. iedereen is zo bezig in zijn eigen wereldje en het gewoon overleven op school dat als er oppeens een barriare om de school heen verschijnt iedereen de schrik van zijn leven krijgt. Niemand kan er in en niemand kan er uit. Iedereen verdenkt elkaar ervan een spreuk uit de verboden boeken te hebben gebruik die niet helemaal gelukt is. Iedereen kan de stress om zich heen voelen. Wat gebeurt er als het eten begint op te raken? De drakenrijders zijn draakloos en de dryaden kunnen niet terug naar hun thuisboom. De vampieren hunkeren naar mensen bloed en alles begint uit de hand te lopen. Zal alles goed komen? Weten ze uitijndelijk allemaal met elkaar te kunnen samenwerken? Wie heeft de barriere gemaakt?

    de drakenrijders zijn vol anders zijn er te weing anderen studenten en teveel rijders.

    rollen:
    directrice van millancio: Caethes Mairwen Edwards Lyall
    onderdirricteur : jereon velios dracusum ik
    leraar : Dearwen Shadow ingmar118
    leraar :

    vampier
    vampier leider (m):Kendizzzzle
    vampier: Elizabeth Anna Howard BarnOwl
    vampier: Donn Jane Shepard, roepnaam Jane.Rawiyah

    elfen :
    de leider van de elfen: fellina wellea keamara fell ikzelf ;p
    elf: fleuri

    heksen;
    de populairste heks:
    heks: Aislin Luna Dorothy Windlesss

    de drakenrijders ;
    drakenrijderleider: Maerwynn Abigail Dacre BarnOwl
    drakenrijder; JamesPotter
    drakenrijder; Lyron Savior Phoenix LyraPhoenix

    dryaden:
    dryade;

    weerwolven:
    weerwolf

    tovenaars;
    tovenaar;

    niet alle mogelijk heden staan er op als je liever een weerwolf wil zijn maar alle weerwolf rollen zijn vol kan ik er altijd nog een bijmaken en als je ook nog een suggestie hebt ik sta altijd open voor mogelijk heden


    plz geef naamweizigingen en dingen waardoor je tijdelijk niet kan meedoen even vantevoren aangeven?
    alvast srry voor spelfouten ik ben dyslekt ;p

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 15:54 ]

    Kendall Francis Jackson:

    Ik werd wakker door dat een van die irritante jochies uit de slaapzaal waar ik dus moest slapen, de gordijnen zonder pardon open deed. Ik haat dat licht, en vooral zo vroeg in de morgen. "Doe die gordijnen dicht!" Schreeuwde ik met mijn handen voor mijn ogen om het licht er niet in te laten schijnen. Tevergeefs want die snot jochies waren natuurlijk allang weg. Nog steeds met mijn handen voor mijn ogen, liep ik al mopperend naar het raam, en ik trok de gordijnen weer dicht. Hier wisten ze niet dat ik een vampier was, en dat was maar beter ook, anders gingen ze bij voorbaat al op de loop als ik mensenbloed nodig had. Mijn ouders hadden me het huis uit gezet toen ze merkte dat ik een vampier was, heel erg vond ik dit niet, ik had toch niks met mijn ouders, ik heb altijd al een hekel aan ze gehad. Ze hebben me dus in dit achterlijke weeshuis gedumpt. Ik heb een hekel aan school, maar ik ben toch blij dat ik er vandaag weer heen kan, alles was beter dan hier! Ik trok de deur van mijn kast open, en pakte mijn zwarte koffer er uit, en begon hem in te pakken. Na een tijdje was ik klaar met inpakken, en ging me aankleden, mijn tanden poetsen enz. toen ik daar mee klaar was liep ik de trap af, en liep de deur uit om naar de eerste de beste bushalte te lopen, om vervolgens te wachten op de schoolbus.


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    Kendall Francis Jackson:

    Ik werd wakker door dat een van die irritante jochies uit de slaapzaal waar ik dus moest slapen, de gordijnen zonder pardon open deed. Ik haat dat licht, en vooral zo vroeg in de morgen. "Doe die gordijnen dicht!" Schreeuwde ik met mijn handen voor mijn ogen om het licht er niet in te laten schijnen. Tevergeefs want die snot jochies waren natuurlijk allang weg. Nog steeds met mijn handen voor mijn ogen, liep ik al mopperend naar het raam, en ik trok de gordijnen weer dicht. Hier wisten ze niet dat ik een vampier was, en dat was maar beter ook, anders gingen ze bij voorbaat al op de loop als ik mensenbloed nodig had. Mijn ouders hadden me het huis uit gezet toen ze merkte dat ik een vampier was, heel erg vond ik dit niet, ik had toch niks met mijn ouders, ik heb altijd al een hekel aan ze gehad. Ze hebben me dus in dit achterlijke weeshuis gedumpt. Ik heb een hekel aan school, maar ik ben toch blij dat ik er vandaag weer heen kan, alles was beter dan hier! Ik trok de deur van mijn kast open, en pakte mijn zwarte koffer er uit, en begon hem in te pakken. Na een tijdje was ik klaar met inpakken, en ging me aankleden, mijn tanden poetsen enz. toen ik daar mee klaar was liep ik de trap af, en liep de deur uit om naar de eerste de beste bushalte te lopen, om vervolgens te wachten op de schoolbus.


    Ik hoop dat de post goed is.


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    (...)

    Ik hoop dat de post goed is.


    ik snap em niet :o waar is hij nu?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Elizabeth Anna Howard
    ik staar uit het raam en zie de zon al verschijnen, ik was al vroeg wakker vandaag was namelijk weer de eerste schooldag en ik wilde niet te laat komen, na ja oke aan de ene kant maakt het mij niet echt uit of ik te laat kom of niet, ik verwissel mijn joggingbroek en mijn t-shirt voor een gewone spijkerbroek en een rode t-shirt ik trek mijn schoenen aan en loop naar beneden waar ik een broodje voor me zelf maak, als ik klaar ben pak ik mijn zonnebril en mijn vest met een capuchon als ik buiten ben en zie dat de zon schijnt doe ik mijn zonnebril op mijn vest aan en de capuchon diep over mijn hoofd zodat ik geen last van de zon hebt en dan loop ik richting de bushalte om op de schoolbus te wachten.

    Maerwynn Abigail Dacre
    Ik wordt gewekt door de zon die door raam schijnt, ik was gister vergeten om de gordijnen dicht te doen maar ja voor mij maakt het verder niks uit, ik wissel mijn pyjama om voor een spijkerbroek en een t-shirt ik kwam mijn rode haren die ik in een vlecht doe en poets dan mijn tanden. 'Vandaag weer de eerste schooldag,' zeg ik zachtjes en ik loop naar beneden, waar ik een broodje snij en een plakje kaas op doe waarna ik dan een glas met melk vol en op de bank ga zitten.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 20:48 ]

    Rawiyah schreef:
    (...)

    ik snap em niet :o waar is hij nu?

    Bij een bushalte, hij wacht op de schoolbus, hij zou toch ergens mee naar school moeten haha xd


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    (...)
    Bij een bushalte, hij wacht op de schoolbus, hij zou toch ergens mee naar school moeten haha xd


    jamaar waar hij opstaat....
    waar die jongens zijn gordijnen open trekken zegmaar

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 20:52 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    kunnen er eigenlijk vriendschappen ontstaan tussen verschillende soorten?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    jamaar waar hij opstaat....
    waar die jongens zijn gordijnen open trekken zegmaar

    O, hij woont in de vakanties in een weeshuis.


    How far is far

    Rawiyah schreef:
    kunnen er eigenlijk vriendschappen ontstaan tussen verschillende soorten?



    Denk het wel gewoon.

    Kendizzzzle schreef:
    (...)
    O, hij woont in de vakanties in een weeshuis.


    oh zo, oke :)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Lyron Savior Phoenix
    Ik open langzaam mijn ogen als er een bom van licht mijn ogen doet knipperen, besef ik dat het weer een vermoeide schooldag zou worden. Met een arm over mijn ogen geslagen, liet ik me rustig overeind komen. Voorzichtig ging ik met beide voeten op de koude grond staan, waarbij een korte rilling door mijn lichaam heen raasde. Ik keek geschrokken naast me toen ik mijn deken zag bewegen. Een klein goud snuitje kwam onder het bed vandaan kruipen. Ik liet een glimlach ove mijn gezicht rollen en schoof de deken wat opzij, zodat de voledige draak zichtbaar was. Ik stak mijn hand uit en het gouden draakje kroop via mijn arm omhoog naar mijn schouder en liep naar de kast, trok de meest simpelste linnen shirt aan en begon de houten trap af te lopen naar de kleine woonkamer.
    De tas had ik de gister al helemaal ingepakt. Even had ik niet in de gaten dat het al tijd was, en ik rende met brood in mijn mond en mijn vest half aangetrokken, de deur uit naar het dichtsbijzijnde bushalte. Mensen keken me raar aan, vanwege de gouden draak, maar soms zeg ik gewoon dat het een salamander is. Ik liep met rustige passen de weg over waar het bushokje al stond, voor de schoolbus.


    Vampire + Servant = Servamp

    fellina wellea keamara fell// elf
    vol ergenis smijt ik het papier door de kamer.hoe durven mijn ouders me voor zoon random school op te geven zonder te overleggen. ik duw een van de voorbij gaande mensen die toevallig daar liep aan de kant wat me een boos gemompel op leverd. ik zucht en loop richting de binnen tuin die mijn vader nog had aangelecht toen hij nog tijd vor me had. boos dacht ik weer aan de woorden op dat perkament die ik vanmorgen tussen de post vond.

    geachtefellina wellea keamara fell,

    wij mogen hierbij met trots medendelen dat u met succes bent aangenomen op onze academie.
    millancio heet u welkom en verheugd zich al op uw bezoek.
    ondertekent door,

    Caethes Mairwen Edwards
    directrice van millancio


    de sierlijke handtekening en een rood zegel onder de brief maakte het document compleet. mijn ouders hadden mij opgegeven voor een school en er was niks wat ik daar nog aan kon doen. ik trok mokkend mijn pjama uit en schoot snel in mijn kleren wat bestond uit: een witte haltertop, met daar overheen een bruin wollen vest, en een donker groene broek. ik maakte de outfit compleet met een smarachtgroene diamante ketting en mijn stoere leren laarsjes. ik rende het slot van mijn vader uit en wachte voor de poort. een groot voertuig wachte al op mij en de deuren gingen open. een chagarijnige man bleek de chaufeur. 'ga toch zitten en schrik niet van de snelheid'. ik was net binnen toen de deuren achter me al sloten. ik keek rond in de bus. blijbaar was ik de eerste dus liep ik snel helemaal achterin en maakte het me daar convortabel. ik zat net toen ik al achterover werd gedrukt in mijn stoel en oppeens was er een fel wit licht en moest ik mijn ogen dicht knijpen. toen ik ze opende zag ik een bushalte met daarvoor iemand staan.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 11:39 ]

    [Maar in welke tijd speelt dit nou?]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (Iemand voor Kendall?)


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    (Iemand voor Kendall?)


    (Ik heb Lyron)


    Vampire + Servant = Servamp