• Hello,
    Ik zou graag een fanficion met iemand willen schrijven over Justin Bieber of One Direction. Laat een reactie hieronder achter als je interesse hebt en vaak kunt schrijven (1x in de 2 dagen of vaker) xoxo

    Hier is een stukje hoe ik schrijf:
    'Hey, is deze plek nog vrij?' Ik keek omhoog van mijn schoolwerk en zag hem daar staan. Groene ogen, getinte huid en bruin krullend haar.' Eh, ja. ga maar zitten.' Vanuit mijn ogenhoeken zag ik hem me aankijken en ik staarde terug. Na een tijdje trilde zijn mobiel. Hij pakte het uit ze broekzak en las het berichtje. 'Sorry, ik moet gaan.' zei hij gehaast en liep snel de bibliotheek uit. Waarom moest hij zo snel weg?

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 21:05 ]


    Imperfectly perfect

    Hey ik zou wel willen meeschrijven!
    Ik heb best veel tijd :)

    Mijn schrijfstijl:

    Daar staat hij dan, recht voor m'n neus. Zijn ogen vol afschuw en haat doorboren zich diep in mij. Ik voel het gewoon branden. Ik voel zijn woeste, ijskoude adem in mijn gezicht blazen. Ik slik van angst, bang voor wat er komen gaat.Wat zal hij dit keer doen? Zal hij mij uitschelden, naar me schreeuwen wat voor slechte zus ik ben. Dat mijn ouders me nooit hebben gewilt. Voor het feit dat ik lelijk ben, ik geen enkele jongen kan krijgen.
    Of zal hij me bruut op de grond duwen, zonder ook maar een klein beetje medelijden, een klein beetje respect.
    Zal hij recht in mijn gezicht spugen, dat walgelijke spuug, wat in monden van honderden meisjes heeft gezeten. Mannelijke slet die hij is. Als ik zou zeggen dat ik niet bang ben voor wat er komen gaat, zou ik glashard liegen. Ja, ik ben bang, bang voor de mentale of fysieke pijn die hij me zal aandoen. Ik ben bang voor mijn bloedeigen broer, Justin Bieber.
    Zijn gezicht loopt rood aan, terwijl hij stevig in zijn vuisten knijpt. Zijn spierwitte knokkels staan op springen. 'Slet' sist hij. Hij geeft me een duw, terwijl ik hard op mijn bed val. 'Jij bent het niet waard, jij bent niks waard Amy!'
    Zijn woorden doen me pijn, diep van binnen. Ik voel het van binnen weer een stukje verder scheuren. 'Waarom woon jij hier?' Hij trekt aan mijn benen zodat ik met een harde klap op de grond val. Zwarte vlekken dansen voor mijn ogen, ik word gek hier. 'Waarom ben jij mijn zusje? Je bent lelijk. O zo lelijk, niemand wilt je, meid. Deal with it.'
    Zijn spierwitte grijns word alsmaar breder en breder. Zijn wit gebleekte tanden blinken in het maanlicht. Net zoals zijn ogen, de haat, de afschuw terwijl hij naar me kijkt.
    Ik sla mijn hoofd neer. Ik voel hoe een hand mijn gezicht omhoog duwt, hoe hij me dwingt om hem aan te kijken. Zijn hoofd komt dichterbij. Ik voel mijn angstzweet over mijn voorhoofd, hals en rug lopen, terwijl dikke tranen langzaam uit mijn ooghoeken glijden. Ik val met een klap tegen de bedrand aan, als hij me een kopstoot geeft. 'Ik geef niks om je, je bent niks voor mij.' Hij spuugt in mijn gezicht, draait zich om, en loopt met zijn 'swagg'-loopje mijn kamer uit.
    Mijn verdriet slaat plots om in woede. Ik sla tegen de muur aan, 'Ik haat je Justin! Ik haat het hoe je me pijn doet, elke keer weer !'
    Ik zak neer en sla mijn hoofd in mijn handen. Tranen stromen over mijn wangen en blijven stromen. Kut Justin.''

    http://www.quizlet.nl/chapters/538373/oneseven/



    Dusja, als je het wat vind. Laat maar iets weten en dan wil ik graag meeschrijven :)
    x

    ik heb geen tijd momenteel


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.