• In de tijd van ridders, magie en heksenjachten is er een school dat de millancio heet. Het is niet een allerdaagse school het staat verborgen in een groot woud zodat nieuwchierige burgers er nooit iets van zullen vernemen. De leerlingen van deze school zijn alles behalven standaart het wemeld er van de heksen, drakenrijders, dryaden, vampieren, weerwolven, nymfen, elfen, schimmen, dwaallichten en tovenaars en noem maar op. Vaak zijn de verschillen gewoon te groot en botst het. hierbij vallen vaak gewonden en soms zelfs enkelen doden. iedereen is zo bezig in zijn eigen wereldje en het gewoon overleven op school dat als er oppeens een barriare om de school heen verschijnt iedereen de schrik van zijn leven krijgt. Niemand kan er in en niemand kan er uit. Iedereen verdenkt elkaar ervan een spreuk uit de verboden boeken te hebben gebruik die niet helemaal gelukt is. Iedereen kan de stress om zich heen voelen. Wat gebeurt er als het eten begint op te raken? De drakenrijders zijn draakloos en de dryaden kunnen niet terug naar hun thuisboom. De vampieren hunkeren naar mensen bloed en alles begint uit de hand te lopen. Zal alles goed komen? Weten ze uitijndelijk allemaal met elkaar te kunnen samenwerken? Wie heeft de barriere gemaakt?

    de drakenrijders zijn vol anders zijn er te weing anderen studenten en teveel rijders.

    rollen:
    directrice van millancio: Caethes Mairwen Edwards Lyall
    onderdirricteur : jereon velios dracusum ik
    leraar : Dearwen Shadow ingmar118
    leraar :

    vampier
    vampier leider (m):Kendizzzzle
    vampier: Elizabeth Anna Howard BarnOwl
    vampier: Donn Jane Shepard, roepnaam Jane.Rawiyah

    elfen :
    de leider van de elfen: fellina wellea keamara fell ikzelf ;p
    elf: fleuri

    heksen;
    de populairste heks:
    heks: Aislin Luna Dorothy Windlesss

    de drakenrijders ;
    drakenrijderleider: Maerwynn Abigail Dacre BarnOwl
    drakenrijder; JamesPotter
    drakenrijder; Lyron Savior Phoenix LyraPhoenix

    dryaden:
    dryade;

    weerwolven:
    weerwolf

    tovenaars;
    tovenaar;

    niet alle mogelijk heden staan er op als je liever een weerwolf wil zijn maar alle weerwolf rollen zijn vol kan ik er altijd nog een bijmaken en als je ook nog een suggestie hebt ik sta altijd open voor mogelijk heden


    plz geef naamweizigingen en dingen waardoor je tijdelijk niet kan meedoen even vantevoren aangeven?
    alvast srry voor spelfouten ik ben dyslekt ;p

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 15:54 ]

    (Is goed, staan ze nu in hetzelfde bushokje?)


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    (Is goed, staan ze nu in hetzelfde bushokje?)


    (Bushokje aanal meter vandaan. Stuur hem wel naar jou toe)


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    (Bushokje aanal meter vandaan. Stuur hem wel naar jou toe)

    (Oke (: )


    How far is far

    Lyron Savior Phoenix
    Ik stond op de bus te wachten als ik honderd meter verderop iemand zie aankomen die me vaag bekend voorkwam. Lex mijn gouden draak, kroop onder mijn capouchon vandaan en trippelde de paar meters naar de bushalte verderop. Ik liep achter hem aan. 'Lex,' bracht ik eruit toen ik zag wie er bij het bushokje stond. Ikl voelde een glimlach opkomen en wist dat het een gezellige boel gaat worden. Lex die weer via mijn broekspijp omhoog kroop, begroef zich in mijn kraag en ik stak een zwaaiende hand op. 'Hey, hoe ist?' zei ik met een elendige openingszin.


    Vampire + Servant = Servamp

    Kendall Francis Jackson:

    'Lex,' Hoor ik iemand in de verte roepen. Ik kijk om en zie dat er een klein gouden draakje naar me toe komt huppelen, ik trek een van mijn wenkbrauwen, en zie at zijn baasje achter hem aan komt. Het was Lyron, ik kende hem al langer, hij zat bij mij op school. Ok fijn dat had ik net nodig, een vrolijke jongen met zijn gouden draakje. Ik was namelijk zoals gewoonlijk weer mijn chagrijnige zelf. 'Hey, hoe ist?' Vroeg Lyron. "Ehm, goed denk ik. En met jou?" Zei ik. Lyron was een van de drakenrijders bij mij op school, maar de leider was hij niet.


    How far is far

    (In de tijd van ridders, magie en heksenjachten)
    (maar de bus is een stukje dat gewoon op is geroepen via magie.
    )

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 10:19 ]

    jongens even voor de duidelijkhed echte bushaltes bestonden nog niet in die tijd dus verzin daar even wat op ;)
    (miss iets met een halte met bustijden alleen zichtbaar als je een lid van de school bent)

    Lyron Savior Phoenix
    'Ehm, goed denk ik. En met jou?' zei de jongen die ik nu herkende als Kendall. Ik knikte even en keek toen naar het gouden draakje. 'Met mij gaat alles goed en met dit joch ook.' Ik wees naar de gouden draak die zich had genesteld in mijn kraag, als ik ongeduldig om me heen keek. 'Die bus mag wel eens komen, ik begin me aardig te irriteren en aangezien dit mormel nog niet volwassen is, kan ik nu niet vliegen naar school,' zei ik wat geirriteerd, waarbij Lex een klein vuurtje liet onsnappen. 'Maar vertel eens hoe je vakantie was?' Vroeg ik vriendelijk, waarbij ik een gezellige glimlach liet zien. Als begon ik me af te vragen of ik ooit op Lex kon vliegen, aangezien ik over een jaar er niet meer zou zijn.


    Vampire + Servant = Servamp

    Kendall Francis Jackson:

    Lyron knikte. 'Met mij gaat alles goed en met dit joch ook.' Zei hij terwijl hij naar het kleine draakje wees. 'Die bus mag wel eens komen, ik begin me aardig te irriteren en aangezien dit mormel nog niet volwassen is, kan ik nu niet vliegen naar school,' Zei hij een beetje geirriteerd. 'Maar vertel eens hoe je vakantie was?' "Nou, die was niet echt boeiend. Ik heb elke nacht met van die irritante kleuters op mijn kamer moeten slapen, maar voor de rest was hij wel aardig goed, en bij jou?" Zei ik. "En ja inderdaad, het werd wel is tijd dat die komt ja" Mopperde ik een beetje.


    How far is far

    Lyron Savior Phoenix
    'Nou, die was niet echt boeiend. Ik heb elke nacht met van die irritante kleuters op mijn kamer moeten slapen, maar voor de rest was hij wel aardig goed, en bij jou?" Zei Kendall. "En ja inderdaad, het werd wel is tijd dat die komt ja" Mopperde hij er nog achteraan. Ik zocht ergens een geschikt plekje om te zitten. 'Bij mij was het behoorlijk saai, aangezien ik steeds het gehoor van de sjamaan aan moet horen, maar ik kan begrijpen dat het niet prettig is om met vele op een kamer te slapen,' zei ik, waarbij ik nu echt een keer hoopte dat de bus zou komen.
    Even had ik het gevoel dat ie kwam, maar het bleek een gewone paard en wagen te zijn, die voorbij reed.


    Vampire + Servant = Servamp

    Kendall Francis Jackson:

    'Bij mij was het behoorlijk saai, aangezien ik steeds het gehoor van de sjamaan aan moet horen, maar ik kan begrijpen dat het niet prettig is om met vele op een kamer te slapen,' Zei hij. "Dat is ook niet bepaald leuk nee. En inderdaad, het was vreselijk." Zei ik. Ik ging even met mijn tong over mijn scherpe tanden, wat ik trouwens altijd deed als ik me een beetje verveelde. Ik had mijn bloed voor vandaag al gehad, van een van die irritante jochies, alleen jammer dat ik ze niet kon vermoorden, nog niet, en dat ze niks meer wisten als ik mijn bloed had. Het werd nou echt tijd dat die stomme bus kwam, ik hield het niet lang meer in die stomme zon..


    How far is far

    Lyron Savior Phoenix
    Even luisterde ik naar hoe hij verelde over dat hij het vreselijk vond, maar ik liet het bij een knik. Ik keek even omhoog naar de verstikkende zon. Een glimp van iets, deed me naar het eind van de weg kijken en tot mijn verbazing was het de bus die kwam. Piepend kwam hij tot stilstand. 'Eindelijk ik wachtte al een tijd op dat ding,' Mopperde ik en begon mijn tasssen bij elkaar tee rapen, stapte de bus in en zag dat er niemand was, op een meisje op de achterbank na. 'Kom laten we bij haar aansluiten,' zei ik tegen Kendall.


    Vampire + Servant = Servamp

    Kendall Francis Jackson:

    Lyron knikte. En eindelijk kwam de bus eraan. 'Eindelijk ik wachtte al een tijd op dat ding,' Mopperde hij. "Ja, het werd tijd.." Mopperde ik ook. Ik stapte de bus in, en zag dat hij leeg was, op een meisje na dan, die op de achterbank zat. 'Kom laten we bij haar aansluiten,' Stelde Lyron voor. Fijn nog meer mensen, ik was het liefst op mezelf maar ja, wie was ik om de pret te verpesten. Dus ik knikte en liep met Lyron naar het meisje op de achterbank toe.


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    Kendall Francis Jackson:

    Lyron knikte. En eindelijk kwam de bus eraan. 'Eindelijk ik wachtte al een tijd op dat ding,' Mopperde hij. "Ja, het werd tijd.." Mopperde ik ook. Ik stapte de bus in, en zag dat hij leeg was, op een meisje na dan, die op de achterbank zat. 'Kom laten we bij haar aansluiten,' Stelde Lyron voor. Fijn nog meer mensen, ik was het liefst op mezelf maar ja, wie was ik om de pret te verpesten. Dus ik knikte en liep met Lyron naar het meisje op de achterbank toe.

    (is het goed dat Jane dat meisje is?)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)
    (is het goed dat Jane dat meisje is?)

    (Tuurlijk (: )


    How far is far