• In de tijd van ridders, magie en heksenjachten is er een school dat de millancio heet. Het is niet een allerdaagse school het staat verborgen in een groot woud zodat nieuwchierige burgers er nooit iets van zullen vernemen. De leerlingen van deze school zijn alles behalven standaart het wemeld er van de heksen, drakenrijders, dryaden, vampieren, weerwolven, nymfen, elfen, schimmen, dwaallichten en tovenaars en noem maar op. Vaak zijn de verschillen gewoon te groot en botst het. hierbij vallen vaak gewonden en soms zelfs enkelen doden. iedereen is zo bezig in zijn eigen wereldje en het gewoon overleven op school dat als er oppeens een barriare om de school heen verschijnt iedereen de schrik van zijn leven krijgt. Niemand kan er in en niemand kan er uit. Iedereen verdenkt elkaar ervan een spreuk uit de verboden boeken te hebben gebruik die niet helemaal gelukt is. Iedereen kan de stress om zich heen voelen. Wat gebeurt er als het eten begint op te raken? De drakenrijders zijn draakloos en de dryaden kunnen niet terug naar hun thuisboom. De vampieren hunkeren naar mensen bloed en alles begint uit de hand te lopen. Zal alles goed komen? Weten ze uitijndelijk allemaal met elkaar te kunnen samenwerken? Wie heeft de barriere gemaakt?

    de drakenrijders zijn vol anders zijn er te weing anderen studenten en teveel rijders.

    rollen:
    directrice van millancio: Caethes Mairwen Edwards Lyall
    onderdirricteur : jereon velios dracusum ik
    leraar : Dearwen Shadow ingmar118
    leraar :

    vampier
    vampier leider (m):Kendizzzzle
    vampier: Elizabeth Anna Howard BarnOwl
    vampier: Donn Jane Shepard, roepnaam Jane.Rawiyah

    elfen :
    de leider van de elfen: fellina wellea keamara fell ikzelf ;p
    elf: fleuri

    heksen;
    de populairste heks:
    heks: Aislin Luna Dorothy Windlesss

    de drakenrijders ;
    drakenrijderleider: Maerwynn Abigail Dacre BarnOwl
    drakenrijder; JamesPotter
    drakenrijder; Lyron Savior Phoenix LyraPhoenix

    dryaden:
    dryade;

    weerwolven:
    weerwolf

    tovenaars;
    tovenaar;

    niet alle mogelijk heden staan er op als je liever een weerwolf wil zijn maar alle weerwolf rollen zijn vol kan ik er altijd nog een bijmaken en als je ook nog een suggestie hebt ik sta altijd open voor mogelijk heden


    plz geef naamweizigingen en dingen waardoor je tijdelijk niet kan meedoen even vantevoren aangeven?
    alvast srry voor spelfouten ik ben dyslekt ;p

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 15:54 ]

    Donn Jane Sheppard ~ Vampier

    Ik kom slaperig onder mijn brug vandaan, waar ik vannacht geslapen had. Sinds het kindertehuis me niet meer wilde, had ik wat rondgezwerft. Er komt een man van ongeveer 40 aangestrompeld aan de bovenkant van de brug. "mooi meisje, kom jij eens hier" hij hijgt zwaar, en houd een groot vat bier onder zijn arm. Hij ziet dat ik naar het bier kijk. "wil je wat bier? Zelf gestolen!" Hij hikt. "liever niet." Zeg ik. Hij leunt ver over de rand van de brug, en dan verliest hij zijn evenwicht, en tuimelt over de rand van de brug, vol met zijn hoofd op de grond. Ik kijk om me heen, en er is niemand op straat. Ik sleep de man onder de brug, en kijk hoe hij eraan toe is. Dood, natuurlijk, zo'n val overleef je niet. "deze, en daarna ga ik." Fluister ik tegen mezelf. Ik pak een mes, en snij de mans keel door, en ik slurp het bloed op. Ik dump het lichaam van de man in de gracht, ik weet dat het lichaam zal zinken, voor iemand hem vind. Ik maak mijn mes en mond schoon, en stap weer onder de brug vandaan. Ik loop de straat op, en zie na een tijd lopen de bushalte. Daar wacht ik tot de bus arriveert, en dan ga ik in kleermakerszit achtterin zitten.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Lyron Savior Phoenix
    De bus reed rustig verder, waarbij ik besloot om naast het meisje (Donn) te gaan zitten. Even had ik ook niet in de gaten dat er een ander meisje aan de andere kant zat, volgens mij hadden ze elkaar nog niet herkend. 'Shit, ik zit tussen twee meiden in, dacht ik ineens. Ik kende hun wel ergens van, maar ik was zo verward en slaperig dat ik alles even vergeten was. Lex kroop onder mijn kraag vandaan en trippelde via mijn shirt naar beneden en liet zich op de schoot van het meisje (die ik net herkende nestelen.) 'Lex, doe eens beleeft en vraag eerst even voordat je op iemands schoot gaat zitten,' zei ik streng, waarbij het draakje eigenwijs bleef zitten. 'Prie' zegt hij en ik slaakte een geergerde zucht en kijk Kendall aan. 'Dat noem ik nou onbeleefd, heeft mijn broer niks geleerd van vragen stellen.'
    'Maar vertel eens wat je naam is,' zeg ik zelf weer wat onbeleefd. En kijk even naar het andere meisje.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 20:14 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    (guys srry dat ik het zeg maar ik was dat meisje achterin
    blijbaar was ik de eerste dus liep ik snel helemaal achterin en maakte het me daar convortabel. ik zat net toen ik al achterover werd gedrukt in mijn stoel en oppeens was er een fel wit licht en moest ik mijn ogen dicht knijpen. toen ik ze opende zag ik een bushalte met daarvoor iemand staan.
    )

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 20:04 ]

    walkingfar schreef:
    (guys srry dat ik het zeg maar ik was dat meisje achterin
    blijbaar was ik de eerste dus liep ik snel helemaal achterin en maakte het me daar convortabel. ik zat net toen ik al achterover werd gedrukt in mijn stoel en oppeens was er een fel wit licht en moest ik mijn ogen dicht knijpen. toen ik ze opende zag ik een bushalte met daarvoor iemand staan.
    )


    Dan gaat Lyron er gewoon tussenin zitten en dan zit het gouden draakje op je schoot en dan kan misschien Kendall met Donn praten.

    Bijvoorbeeld, het mag ook anders.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 20:08 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    (nee maar omdat Rawiyah zei mag ik dat meisje zijn en ze zei ik ga in kleermakers zit achterin zitten)

    walkingfar schreef:
    (nee maar omdat Rawiyah zei mag ik dat meisje zijn en ze zei ik ga in kleermakers zit achterin zitten)


    (Heb stukje wat aangepast.)


    Vampire + Servant = Servamp

    [Iemand voor Maerwynn of Elizabeth?

    (hahah thx)

    fellina wellea keamara fell// elf
    ik zat stilletjes in de bus toen er een ander meisje vlak bij me ging zitten. ze zei niet veel en staarde een beetje voor haar uit. ik besloot niet met haar te praten totdat zei met me zou gaan praten. evenlater kwamen twee jongens ook de bus binnen. en onbekende jongen met een goude draakje plofde opde stoel naast me. ik liet mijn blik over hun twee glijden. de jongen zag me volgensmij kijken want hij keek me oppeens een beetje raar aan. blijkbaar kenden de jongens het andere meisje want het kleinde draakje ging gelijk bij haar op schoot zitten en de jongen naast me maakten een opmerking. 'Lex, doe eens beleeft en vraag eerst even voordat je op iemands schoot gaat zitten,' zei die streng. ik had moeite niet inde lach te schieten ik wist niet dat raken konden praten. een hele kleine grinnik verlaten mijn mond.'Dat noem ik nou onbeleefd, heeft mijn broer niks geleerd van vragen stellen.' vervolgde hij dit keer keek hij de anderen jongen aan. fijn nu was ik de enige onbekende dacht ik. oppeens keek de jongen mij weer aan.'Maar vertel eens wat je naam is,' zei hij een beetjete grof naar mijn zin. ik schatte de situatie even snel hij wist niet wie ik was. dit kon nog wel eens grappig worden.'felinna wellea keamara fell' antwoorden ik met een zachte stem. maar daarna vervolgde ik : 'maar je mag me ook gewoon lina noemen dat doet bijna iedereen'. en ik schonk hem een warme lach. zo kijken wat zijn reactie zou zijn dacht ik.

    (@ barnOwl wat bedoel je daar precies mee)

    walkingfar schreef:
    (@ barnOwl wat bedoel je daar precies mee)



    [of er een personage is waar ik haar naar toe kan sturen of diegene naar een van mij personages.]

    (kom gewoon ook de bus in ;) )
    (doe maar Elizabeth miss een beetje raar als de directrice daar oppeens ook opstapt hahah)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 20:32 ]

    walkingfar schreef:
    (kom gewoon ook de bus in ;) )
    (doe maar Elizabeth miss een beetje raar als de directrice daar oppeens ook opstapt hahah)



    [Wat bedoel je?]

    [Of als Elizabeth nou te laat is voor de bus en die niet meer komt, ze moet lopen en komt dan de onderdirecteur ofzo tegen? die haar dan brengt ofzo of vergezeld, en met Maerwynn, die laat ik denk ik de bus instappen\

    Kendall Francis Jackson:

    Even later merkte we dat er nog een meisje achterin zat, en we gingen tussen hun in zitten. Aangezien Lyron met het andere meisje praatte, begon ik maar een gesprek met de andere. 'He, ik ben Kendall' Zei ik, en ik schudde haar hand om me aan haar voor te stellen, wat om eerlijk te zijn niet mijn sterkste punt is. Ik zag hoe het draakje Lex, van Lyron op de schoot van het meisje dat naast hem zat kroop, en zich daar nestelde. 'Lex, doe eens beleeft en vraag eerst even voordat je op iemands schoot gaat zitten,' Zei Lyron streng tegen hem. Ja, alsof draken kunnen praten, dacht ik. Maar het draakje begreep hem blijkbaar want hij zei 'Prie' Waarop een geergerde zucht volgde, en hij keek mij aan. 'Dat noem ik nou onbeleefd, heeft mijn broer niks geleerd van vragen stellen.' Zei Lyron tegen Lex. Ik trok een wenkbrauw op, met een kleine glimlach op mijn gezicht, en richtte mijn aandacht weer op het meisje, om op haar antwoord te wachtten.


    How far is far