• In de tijd van ridders, magie en heksenjachten is er een school dat de millancio heet. Het is niet een allerdaagse school het staat verborgen in een groot woud zodat nieuwchierige burgers er nooit iets van zullen vernemen. De leerlingen van deze school zijn alles behalven standaart het wemeld er van de heksen, drakenrijders, dryaden, vampieren, weerwolven, nymfen, elfen, schimmen, dwaallichten en tovenaars en noem maar op. Vaak zijn de verschillen gewoon te groot en botst het. hierbij vallen vaak gewonden en soms zelfs enkelen doden. iedereen is zo bezig in zijn eigen wereldje en het gewoon overleven op school dat als er oppeens een barriare om de school heen verschijnt iedereen de schrik van zijn leven krijgt. Niemand kan er in en niemand kan er uit. Iedereen verdenkt elkaar ervan een spreuk uit de verboden boeken te hebben gebruik die niet helemaal gelukt is. Iedereen kan de stress om zich heen voelen. Wat gebeurt er als het eten begint op te raken? De drakenrijders zijn draakloos en de dryaden kunnen niet terug naar hun thuisboom. De vampieren hunkeren naar mensen bloed en alles begint uit de hand te lopen. Zal alles goed komen? Weten ze uitijndelijk allemaal met elkaar te kunnen samenwerken? Wie heeft de barriere gemaakt?

    de drakenrijders zijn vol anders zijn er te weing anderen studenten en teveel rijders.

    rollen:
    directrice van millancio: Caethes Mairwen Edwards Lyall
    onderdirricteur : jereon velios dracusum ik
    leraar : Dearwen Shadow ingmar118
    leraar :

    vampier
    vampier leider (m):Kendizzzzle
    vampier: Elizabeth Anna Howard BarnOwl
    vampier: Donn Jane Shepard, roepnaam Jane.Rawiyah

    elfen :
    de leider van de elfen: fellina wellea keamara fell ikzelf ;p
    elf: fleuri

    heksen;
    de populairste heks:
    heks: Aislin Luna Dorothy Windlesss

    de drakenrijders ;
    drakenrijderleider: Maerwynn Abigail Dacre BarnOwl
    drakenrijder; JamesPotter
    drakenrijder; Lyron Savior Phoenix LyraPhoenix

    dryaden:
    dryade;

    weerwolven:
    weerwolf

    tovenaars;
    tovenaar;

    niet alle mogelijk heden staan er op als je liever een weerwolf wil zijn maar alle weerwolf rollen zijn vol kan ik er altijd nog een bijmaken en als je ook nog een suggestie hebt ik sta altijd open voor mogelijk heden


    plz geef naamweizigingen en dingen waardoor je tijdelijk niet kan meedoen even vantevoren aangeven?
    alvast srry voor spelfouten ik ben dyslekt ;p

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 15:54 ]

    Lyron Savior Phoenix
    'felinna wellea keamara fell' antwoorden het meisje met een zachte stem. maar daarna vervolgde ze : 'maar je mag me ook gewoon lina noemen dat doet bijna iedereen'. Ik glimlachte even. 'Ik ben Lyron Savior Phoenix, en dat onbeleefde draakje daar is Lex, mijn broer,' zei ik vriendelijk. Ik klikte even, waarbij het draakje rustig terug trippelde en op mijn schoot ging zitten. 'Ik ben een drakenrijder, en jij?' Vroeg ik Felinna. Ik was ineens wat onbeleefd, doordat ik gewoon tussen de twee meiden ging zitten. 'Ehm ja, sorry dat ik tussen jullie in ging zitten.'


    Vampire + Servant = Servamp

    Donn Jane Shepard ~ Vampier

    "Ik ben Jane" zeg ik tegen de jongen. Ik probeerde in te schatten wat hij was, maar het lukte niet echt. Ik besloot om het gewoon te vragen. "misschien klinkt dit raar hoor, maar wat ben je eigenlijk?" Ik kijk naar mijn nagels, waar ik opgedroogd bloed onder vandaan pulk. dan kijk ik weer vragen op.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Kendall Francis Jackson:

    "Ik ben Jane" Zei ze. "misschien klinkt dit raar hoor, maar wat ben je eigenlijk?" Vroeg ze terwijl ze iets, wat verdacht veel op bloed leek, onder haar nagels vandaan peuterde. Dus ik schatte dat zij ook een vampier was. 'Ik ben een vampier, en jij?' Zei ik.


    How far is far

    Donn Jane Shepard ~ Vampier


    "ik ben een vampier, en jij?" Beantwoord hij mijn vraag "ik ook." zeg ik. "al gegeten?" Vraag ik nonchalant. Ik wil ervaringen delen, het kan heel intressant zijn. Dan pas merk ik dat er een gouden draakje op mijn schoot zit. Hij is van Lyra, en ik hoor dat Lyra klikkende geluidjes maakt, waarna het draakje van mijn schoot af liep, en bij Lyra op schoot kon zitten. ik kan het draakje nog net een aai over zijn staart geven.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Kendall Francis Jackson:

    'Ik ook' Zegt ze. 'Al gegeten?' Vroeg ze nonchalant. 'Nou, ja maar het was niet echt veel' Zei ik. 'En jij, heb jij al gegeten?' Vroeg ik toen aan haar. Ja, ik had al gegeten, maar het was inderdaad bijna niets, ik wou daar veels te graag weg, ik heb een hekel aan dat "Tehuis".


    How far is far

    Larvior Phoenix
    Ik keek ineens geschrokken om toen ik hoorde dat ze vampiers waren. 'Ehm, jullie gaan toch niet bijten he?' zei ik en keek ook even Lina aan. Ik schoof wat verder van hun vandaan. Ik had een gloeidende hekel aan vampiers, ooit had mijn kleine broertje me laten schrikken, hij had zich verkleed en beet expres in mijn nek, de littekens waren nog zichtbaar. Ik begon me wat ongemakkelijk te voelen.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    Larvior Phoenix
    Ik keek ineens geschrokken om toen ik hoorde dat ze vampiers waren. 'Ehm, jullie gaan toch niet bijten he?' zei ik en keek ook even Lina aan. Ik schoof wat verder van hun vandaan. Ik had een gloeidende hekel aan vampiers, ooit had mijn kleine broertje me laten schrikken, hij had zich verkleed en beet expres in mijn nek, de littekens waren nog zichtbaar. Ik begon me wat ongemakkelijk te voelen.


    [Eerlijk gezegt snap ik niet wat je precies bedoelt. Is dat draakje zijn broer? En ik kom er nu pas achter dat het een jongen is... Misschien is het handig als dat erbij staat @Walkingfar
    En wie is Lina?
    Het kan zijn dat ik nou gewoon enorm blond ben hoor]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Kendizzzzle schreef:
    Kendall Francis Jackson:

    'Ik ook' Zegt ze. 'Al gegeten?' Vroeg ze nonchalant. 'Nou, ja maar het was niet echt veel' Zei ik. 'En jij, heb jij al gegeten?' Vroeg ik toen aan haar. Ja, ik had al gegeten, maar het was inderdaad bijna niets, ik wou daar veels te graag weg, ik heb een hekel aan dat "Tehuis".


    Donn Jane Shepard ~ Vampier

    "nou, ja, maar het was niet echt veel" antwoordde hij. "en jij, heb jij al gegeten?" vraagt hij. "ja, een zwerver" ik trok een gezicht. "niet echt smakelijk. Niet dat ik anders iets anders eet, ik ga geen onschuldige mensen aanvallen ofzo. Ik bedoel, gaat iemand die zwerver missen? Hij was dronken trouwens, dat maakte het niet lekkerder." Ik glimlach, omdat ik me besef dat het heel raar klinkt voor een niet-vampier.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Kendall Francis Jackson:

    'Ja, een zwerver.' Zei ze met een viesgezicht."niet echt smakelijk. Niet dat ik anders iets anders eet, ik ga geen onschuldige mensen aanvallen ofzo. Ik bedoel, gaat iemand die zwerver missen? Hij was dronken trouwens, dat maakte het niet lekkerder." Zei ze glimlachend. 'Haha, nee die zijn inderdaad niet echt lekker nee' Zei ik. Lyron luisterde mee met ons gesprek, en schrok blijkbaar toen we zeiden dat we een vampier waren. 'Ehm, jullie gaan toch niet bijten he?' 'Kijk maar ui...' Zei ik, 'Nee, geintje, tuurlijk niet.' Lachte ik.


    How far is far

    Rawiyah schreef:
    (...)

    [Eerlijk gezegt snap ik niet wat je precies bedoelt. Is dat draakje zijn broer? En ik kom er nu pas achter dat het een jongen is... Misschien is het handig als dat erbij staat @Walkingfar
    En wie is Lina?
    Het kan zijn dat ik nou gewoon enorm blond ben hoor]



    Lyron's land is totaal onbekend. Hier spreekt hij zelden over. Hij komt uit een gezin van drie broertjes een een broer. Zijn jongste broertje van 12 kreeg net voor zijn verjaardag een hartaanval, waardoor hij kort na zijn verjaardag overleed. Lyron heeft daar nog veel problemen naar. Zijn oudere broer was als een vader voor hem, omdat zijn echte vader, altijd dronken thuis kwam.
    Na jaren heeft Lyron besloten om met zijn tweelingbroer van huis weg te lopen. Toen zijn tweelingbroer een ernstige ziekte kreeg. Lyron bracht hem naar een sjamaan, waar ze in dat dorp overnachtte en hij zei dat hij zijn leven kon redden als hij daar iets terug voor moest geven. Zijn tweelingbroer veranderde in een gouden draak (op de foto), waarbij de helft van Lyron's leven in beslag genomen is.


    Ik heb het dikgedrukt, in de spoiler. Misschien wordt het nu wat duidelijker en Linn is Felinna van @walkingfar.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    (...)


    Lyron's land is totaal onbekend. Hier spreekt hij zelden over. Hij komt uit een gezin van drie broertjes een een broer. Zijn jongste broertje van 12 kreeg net voor zijn verjaardag een hartaanval, waardoor hij kort na zijn verjaardag overleed. Lyron heeft daar nog veel problemen naar. Zijn oudere broer was als een vader voor hem, omdat zijn echte vader, altijd dronken thuis kwam.
    Na jaren heeft Lyron besloten om met zijn tweelingbroer van huis weg te lopen. Toen zijn tweelingbroer een ernstige ziekte kreeg. Lyron bracht hem naar een sjamaan, waar ze in dat dorp overnachtte en hij zei dat hij zijn leven kon redden als hij daar iets terug voor moest geven. Zijn tweelingbroer veranderde in een gouden draak (op de foto), waarbij de helft van Lyron's leven in beslag genomen is.


    Ik heb het dikgedrukt, in de spoiler. Misschien wordt het nu wat duidelijker en Linn is Felinna van @walkingfar.


    (ahaa, dat verklaard een hoop, dankje)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    felinna wellea keamara fell//elf
    Hij glimlachte even naar me . 'Ik ben Lyron Savior Phoenix, en dat onbeleefde draakje daar is Lex, mijn broer,' sprak hij om ons gesprek niet te laten doodlopen. Hij knikte richting het goude draakje , waarbij deze rustig terug trippelde en op zijn schoot ging zitten. 'Ik ben een drakenrijder, en jij?' vroeg hij weer verder. 'Ehm ja, sorry dat ik tussen jullie in ging zitten.' zei hij er nog snel achteraan. Ik keek hem even raar aan hoe kon een reptiel en een mens nouw broers zijn? Vroeg ik me af. Ik aaide even de goude schubben van het beestje en kriebelde het achter zijn oortjes.' Een elf'. Antwoorden ik hem zonder mijn ogen van het kleine beestje te richten dat ik aan het vertroetelen was. Ik stopte wat me een kleine verontwaardelijke zucht van het draakje opleverde en keek Lyron aan. Ik schudden heel licht met mn hoofd waardoor je tussen mijn haren door duidelijk de wat puntige ooren kon zien. 'Maakt trouwens niet uit ik had toch geen interesanten gesprekken met haar'. Zei ik lachend. Ik glimlachte vervolgens beleefd en keek heel snel even naar de twee daarachter die ook een gesprek waren begonnen. Oppeens ving ik het woord vampieren van hun op. ik kreeg het een beetje benauwd, ik had alleen maar verhalen over deze bloedlikkers gehoord maar nog nooit egt ontmoet.'Zijn jullie beiden vampieren'? vroeg ik zonder ook maar enige angst te laten weerklinken. Ook lyron schrok zag ik . Gelijk kwam hij een stuk dichter op me zitten.'Ehm, jullie gaan toch niet bijten he? vroeg hij met een angstige ondertoon in zijn stem. ik moets een grijns onderdrukken ik was blijkbaar niet de enige die het niet echt heel erg op vampieren had. Ik mocht Lyron wel besloot ik. ik wachte in spanning af wat er nog meer zou gebeuren, maar voor dat ik antwoord kreeg bewoog de bus weer en werden we alemaal weer in onze stoel gedrukt. Op naar de volgende halte.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 10:46 ]

    Lyron Phoenix
    Ik keek Felinna aan toen ze zachtjes over de schubben van Lex aaide, en vervolens achter zijn oor. 'Een elf,' hoorde ik haar zeggen. Ik keek haar aan. Ze is een elf, dat had ik niet verwacht, maar waar zijn.... Ze keek me even aan, schudde heel licht met haar haren, zodat haar puntige oren zichtbaar werden.
    'Maakt trouwens niet uit ik had toch geen interesante gesprekken met haar,' zei ze en keek de andere twee aan. Toen ik vroeg of die twee vampieren waren en me niet zouden bijten, was ik uiteindelijk opgelucht dat het niet zo was. Ik keek Felinna aan die zich ook niet echt bij de vampieren hoorde, waarbij dat me een vertrouwlijk gevoel gaf. 'Kijk maar ui...' Zei Kendall, 'Nee, geintje, tuurlijk niet.' Lachte hij daarna. 'Mooi ik was al bang dat je het echt zou menen.'


    Vampire + Servant = Servamp

    Donn Jane Shepard ~ Vampier

    "Jullie eten toch ook niet elke koe die je ziet? of elk blaadje?" glimlach ik. Toch steekt het me dat ze bang van ons werden alleen omdat we vampier zijn. "En zoals ik al zei, ik heb al gegeten, dus ik heb geen honger." Ik teken met mijn nagel over de bekleding van de bank, maar door mijn scherpe nagels komen er scheuren in. Ik mompel vervloekingen tegen de bank.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    felinna wellea keamara fell//elf
    met een beetje ongeloof keek ik naar de grote scheur die in de bekleding van de bank kwam. Ik wist dat deze bekleding van olifantehuid was gemaakt. een materiaal dat erg dik was. bij de gedachten dat zij het zo snel kapot had kunnen maken gewoon met haar nagels, lieten mijn nekharen overreind staan. onbewust schoof ik iets verder naar het raam toe. ik hoopte dat er zo snel mogelijk iemand nieuw in de bus kwam. de stemming was omgeslagen en ik voelde meteen de kou om ons heen. omdat ik een elf was kon ik aura's zien als ik me goed concentreerde. mijn gaves waren nog niet heel erg goed ontwikkeld maar ze waren er wel. ik concentreerde me eerst op Lyron. een beetje gele gloed omhulde zijn lichaam. dit stelde me niet gerust. Hij was ook angstig. Dat betekende dat ik wel degelijk iets te vrezen had van die bloedzuigers maar een paar meter van me verwijderd. 'muracea straat' veerklonk een computer stem. de bus stond voor een nieuwe halte.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 11:40 ]