• [center]





    They say he is my father, but why let he me alone


    -Nederlands geschreven
    -Zelfverzonnen en bestaande personages
    -Paar hoofdstukken speelt zich af voor de vloek, andere na.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 19:59 ]

    Het idee klinkt wel leuk, maar ik zou je samenvatting nog eens goed doorlezen, want er staan redelijk veel fouten in en dat leest niet zo lekker.

    Bedankt heb het wat aangepast.

    Er zitten een beetje teveel komma's in. Ik denk dat je meer zinnen moet maken. Zoals het nu staat, zijn het er maar twee.
    Ik heb het net geprobeerd te verbeteren, maar ik faalde redelijkerwijs. Je zinnen kloppen gewoon niet en daardoor is het moeilijker het te snappen, wat niet zo aantrekkelijk is voor de lezer.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb het weer wat verandert, heb nu geprobeerd om wat komma's weg te laten, is het ongeveer zo beter?

    Nu heb je die komma's weggelaten en heb je er geen ander leesteken op die plaats gedaan, wat wel de bedoeling was. Ik bedoelde dat je meer zinnen moest proberen te maken en dat je gebruik maakte van het kommapunt, dit tekentje ; dus. Nu is er helemaal niks op die plaats wat nog irritanter te lezen is voor de lezer. Sorry dat ik je gek maak, haha!


    Some people are art and do art at the same time

    Het leest inderdaad niet zo fijn, vooral door die lange zinnen.

    Rumplestiltskin zoekt nog steeds naar een manier om zijn twee kinderen te vinden; het ene kind, van wie hij weet dat hij op een andere plek is, en zijn andere kind, van wie hij denkt dat zij nog in de Enchanted Forest woont - maar of ze nog leeft, dat weet hij niet. Zoals elke ouder hoopt hij echter van wel.
    Ondertussen is hij ook de Dark One geworden en helpt hij soms anderen, die daarom vragen. Maar altijd zit daar een prijs aan vast.
    Hij hoopt ook dat hij via anderen informatie weet te vinden over zijn dochter of zoon, maar helaas is hem dat nog niet gelukt. En dan wil de Evil Queen ook nog een vloek over de Enchanted Forest uitspreken, die iedereen naar het land zonder magie brengt.


    Misschien dat dit voor velen al wat fijner leest.


    En op de cover: moet het geen Magic always has a price zijn?

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 19:32 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    xiheartharry schreef:
    Het leest inderdaad niet zo fijn, vooral door die lange zinnen.

    Rumplestiltskin zoekt nog steeds naar een manier om zijn twee kinderen te vinden; het ene kind, van wie hij weet dat hij op een andere plek is, en zijn andere kind, van wie hij denkt dat zij nog in de Enchanted Forest woont - maar of ze nog leeft, dat weet hij niet. Zoals elke ouder hoopt hij echter van wel.
    Ondertussen is hij ook de Dark One geworden en helpt hij soms anderen, die daarom vragen. Maar altijd zit er een prijs aan vast.
    Hij hoopt ook dat hij via anderen informatie weet te vinden over zijn dochter of zoon, maar helaas is hem dat nog niet gelukt. En dan wil de Evil Queen ook nog een vloek over de Enchanted Forest uitspreken, die iedereen naar het land zonder magie brengt.


    Misschien dat dit voor velen al wat fijner leest.


    En op de cover: moet het geen Magic always has a price zijn?



    Bedankt wist anders ook niet meer hoe ik het anders moet doen.
    En dat cover betreft
    ja dat klopt had namelijk eerst ook als tittel dezelfde gedaan als op de cover maar toen verteld eiemand anders me dat het misschien correcter is als ik Magic Always has a price doe, dus moet de cover nog even aanpassen.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 19:38 ]

    Zelfverzonnen? Sure, maareh, zover wijkt het nu ook weer niet af van de serie.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Chekhov schreef:
    Zelfverzonnen? Sure, maareh, zover wijkt het nu ook weer niet af van de serie.



    der zitten zelfverzonnen personages bij... en met kan afwijken met de serie bedoel ik dus dat het later wat kan afwijken en vooral een paar hoofdstukken...^^
    of je moet iets anders bedoelen

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 19:44 ]

    .

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 19:39 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~