• mijn vriend vind dat we uit elkaar moeten omdat hij te ver weg woont. (zweden) en dat terwijl ik met de grote vakantie na hem toe zou gaan...
    en meneer heeft al meteen een foto van een ander meisje op zijn facebook. en mijn schoonzus lacht me vierkantig uit op msn.... omdat ik volgens haar te naief ben.

    stomme eikel..................:@:@:@

    Hoezo te naief dan? Om te denken dat het zou lukken?
    Ja, dat vind ik ook, want een lange afstandsrelatie lukt zelden.
    Hadden jullie al lang?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Okee, dat is wel een hele stomme actie!
    Denk na: verdien je wel zo'n sukkel? (:

    [en natuurlijk, voel je niet beledigd doordat ik sukkel zeg, ik zeg wel vaker sukkel tegen mensen enzoo..]


    It ain't broke, so don't fix it.

    Hobbelpaard schreef:
    Hoezo te naief dan? Om te denken dat het zou lukken?
    Ja, dat vind ik ook, want een lange afstandsrelatie lukt zelden.
    Hadden jullie al lang?


    sinds de zomervakantie dus best lang.

    De afstand is ook erg groot en ik ben van mening dat op jonge leeftijd dat niet werkt. Maar het is alsnog kut, sterkte !


    -

    Hobbelpaard schreef:
    Hoezo te naief dan? Om te denken dat het zou lukken?
    Ja, dat vind ik ook, want een lange afstandsrelatie lukt zelden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    blacklady schreef:
    (...)

    sinds de zomervakantie dus best lang.

    3 maanden valt wel mee hoor x'D
    Maar iig sterkte!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Cliché; je bent nog jong, there are tons of fish in the sea!


    Life is hard and then we die

    Ach, soms is uitmaken het beste en daar moet je niet boos over zijn. Je kan zijn gevoelens en gedachten niet dwingen. Niet vervelend bedoeld, maar dacht je écht dat je relatie voor altijd zou zijn? Ik geloof daar namelijk écht íét in.


    your eyes are like stars in the night.

    PUKKELxDING schreef:
    Cliché; je bent nog jong, there are tons of fish in the sea!

    Volgens mij wil ze liever een jongen dan een vis (nerd)


    -

    PUKKELxDING schreef:
    Cliché; je bent nog jong, there are tons of fish in the sea!



    dat is waar.

    thanks!

    Poseidon schreef:
    Ach, soms is uitmaken het beste en daar moet je niet boos over zijn. Je kan zijn gevoelens en gedachten niet dwingen. Niet vervelend bedoeld, maar dacht je écht dat je relatie voor altijd zou zijn? Ik geloof daar namelijk écht íét in.

    Ik geloof wel dat een relatie voor altijd kan zijn, maar niet als de één in zweden woont en de ander in Nederland ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Volgens mij wil ze liever een jongen dan een vis (nerd)
    Een vis kan ook heel lekker zijn hoor! XD


    Life is hard and then we die

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Ik geloof wel dat een relatie voor altijd kan zijn, maar niet als de één in zweden woont en de ander in Nederland ;p
    \
    Ach, ik had het meer over de afstand enzo. Ik zou persoonlijk nooit iemand uit het buitenland als vriend willen. Gewoon dat die ander honderden kilometers weg is.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)\
    Ach, ik had het meer over de afstand enzo. Ik zou persoonlijk nooit iemand uit het buitenland als vriend willen. Gewoon dat die ander honderden kilometers weg is.
    Ik agree hier wel mee, ik vind het al erg als mijn vriend een stad verderop woont xD


    Life is hard and then we die

    Poseidon schreef:
    (...)\
    Ach, ik had het meer over de afstand enzo. Ik zou persoonlijk nooit iemand uit het buitenland als vriend willen. Gewoon dat die ander honderden kilometers weg is.

    Dat zei ik toch ook x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.