• Er is over het algemeen overal wel liefde, of het nou van je vriendje komt of van je zus. Alle cupido's en cupido's in opleiding zorgen daarvoor en proberen iedereen van elkaar te laten houden. Een cupido in opleiding komt naar de aarde toe om met haar begeleider te beginnen aan zijn opleiding en aan om mensen verliefd op elkaar te worden. Ze gaan naar school en doen zich voor als normale studenten, net als ieder ander. Al gauw merken ze mensen op die elkaar niet mogen, zo nodig zelfs haten. Dit bemoeilijkt het erg. Maar terwijl ze daarmee bezig zijn, groeien ze steeds meer naar elkaar toe. Wat gebeurt er als de mensen die elkaar haten steeds meer van elkaar beginnen te houden, en een cupido in opleiding verliefd word op haar begeleider?


    Cupido in opleiding/cupido:
    - Chardine Valeraine Favre ll 1,1 ll ICantChange
    - Jack Brian Underwood ll 1,2 ll ZaynNiall / xAlways

    Jongens:
    - Kendall Francis Jackson ll 1,2 ll Kendizzzzle
    - Scott 'Scotty T' Tyne ll 1,2 ll KiliOfDurin
    - Nathaniël 'Nathan' Andrew Lockwood ll 1,2 ll ICantChange
    - Shin Woo Hyun Afterlife ll 1,3 ll ZaynNiall
    - Thomas "Tom" Jared Jones ll 1,3 ll xAlways

    Meiden:
    - Eira Niamh Turner ll 1,1 ll KiliOfDurin
    - Gereserveerd door Cambiare ?
    - Damianne Abigail Stavros ll 1,3 ll BarnOwl
    - Mary-Ann Lissandra Burke ll 1,1 ll Orianna
    - Rhoda Celeste Valencia ll 1,2 ll Adamo

    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:

    - ABN praten.
    - Geen perfecte personages, niemand is namelijk perfect
    - Minstens 5 regels per post, dat is makkelijk haalbaar.
    - OOC tussen [] () of {}
    - Topics worden aangemaakt door ZaynNiall of ICantChange
    - Reserveringen blijven max. 48 uur staan.
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Het mag bromance, maar hou hetero en bromance gelijk. Net als de jongens en meisjes.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.

    Begin:

    De cupido's worden naar aarde gebracht en maken met elkaar kennis terwijl de mensen naar school gaan. Iedereen is druk in de weer met het organiseren van het kerstbal wat over een maand is.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    xAlways schreef:
    [Iemand voor Tom?]

    [Ik heb Kendall?]


    How far is far

    [Waar is die?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Hij staat zijn motor ergens buiten te pakeren xd.]


    How far is far

    Thomas Jared Jones

    Na een tijdje is niemand er nog, dus loop ik weg. Ik zoek een beetje rond, en zie de nieuwelingen al zitten. Samen gezellig op een bankje. Ach ja, ik durf toch niet op nieuwe mensen af te stappen. Ik loop rustig rond, en kijk een beetje om me heen. Nog niemand die ik ken. Ik besluit maar naar de parkeerplaats te lopen. Ik loop over de stoep, en zie Jessica opeens. Ik steek over, en word bijna aangereden door iemand op een motor. Ik kijk op en zie Kendall. Van hem weet ik dat hij goed kan zingen. Ik had hem een keertje gevraagd om in de band te komen, maar dat wou hij niet. Hij is niet echt iemand die op de regels let. En ik wel. 'Volgende keer uitkijken he!' IK probeer het dreigend te zeggen, maar het komt er een beetje slap uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kendall Francis Jackson:

    Ik reed gewoon op mijn gemak naar school, toen ik bijna Thomas aan reed. "Volgende keer uitkijken he!" Probeerde hij dreigend te roepen, wat trouwens niet echt dreigend klonk. Ik keek om en zei "Ik zal het proberen" Ik kende hem al langer, hij had me ook gevraagd of ik in zijn band wou, waar ik nee op had gezegd Ik was veel liever in alles op mezelf. Inmiddels was ik op de parkeerplaas van school aangekomen. Rustig probeerde ik een plek voor mijn motor te vinden, maar alles stond als gewoonlijk weer vol met fietsen, dus ik duwde er een paar opzij en parkeerde mijn motor daar. Er was bijna niemand, afgezien van die nieuwe mensen dan, de enige die ik zag, die ik kende, was Thomas, maar die was onderweg naar Jessica. Dus ik ging op een bankje zitten, en bekeek de nieuwe mensen een beetje.


    How far is far

    Thomas Jared Jones

    'Ik zal het proberen.' Zegt hij, en hij rijd door. Ik loop naar Jessica, de zangeres. Ze kijkt me aan. 'Tom, jou moest ik net hebben! Ik heb een andere band gevonden. Sorry.' Zegt ze nonchalant. Mijn mond valt open. 'Maar het kerstbal is bijna! En we zouden optreden! Dat wordt erg lastig zonder een zangeres!' Zeg ik boos. Ik kan er niet tegen als mensen opeens uit de band stappen. Ze haalt haar schouders op. 'Ach... Er zijn genoeg mensen die in je mieterige bandje willen, kijk maar om je heen.' Zegt ze, en ze loopt weg. Ik zucht. Nu heb ik een nieuwe zanger of zangeres vinden. Ik kijk om me heen. Zou Kendall mee willen doen? Vast niet, maar ik kan het vragen. Ik loop naar hem toe. 'Hey. Jessica is net uit de band gestapt. We hebben een zanger nodig voor het kerstbal. Zou je in willen vallen tot we een nieuw iemand hebben?' Vraag ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kendall Francis Jackson:

    Ik was nog steeds mensen aan het bekijken, wat me begon te vervelen. Sigaretten had ik ook niet, mijn ouders waren er achter gekomen, en hadden ze af gepakt. Ik zag na een tijdje dat Thomas aan kwam lopen. "Hey, Jessica is net uit de band gestapt. We hebben een zanger nodig voor het kerstbal. Zou je in willen vallen tot we een nieuw iemand hebben?" Vroeg hij. Blijkbaar was hij geintreseerd in mijn zang stem. Hij was een van de weinige mensen die wisten dat ik kon zingen. ik twijfelde en besloot eerst te vragen waarom Jessica uit de band was gestapt. "Maar waarom is ze er dan uitgestapt?" Vroeg ik. Ik zou eigenlijk best wel mee willen doen met de band, ik zong altijd, wat eigenlijk niet echt bij de rest van mij paste.


    How far is far

    Thomas Jared Jones

    'Maar waarom is ze er dan uitgestapt?' Vraagt hij. 'Ze zei dat ze een betere band gevonden heeft. Maar ach, die vind die band over een week toch al niet meer leuk. Maar ik ben het een beetje zat dat ze de hele tijd uit de band stapt en daarna weer terug komt.' Het is dat Jessica een goede zangeres is, anders zou ze niet eens in de band zitten. Het is erg vervelend om de hele tijd een nieuwe zanger te vinden die er dan na een week weer uit moet omdat Jessica weer terug is. Maar nu is dat dus voorbij. Ze kan niet meer in de band. De band zelf bestaat uit twee gitaren, een drummer, een bassist en een pianist. Het is meestal heel gezellig, hoewel Jessica meestal vindt dat zij de leiding over de band heeft. Ik denk dat de sfeer wel beter wordt. met iemand anders als zanger. 'Dus, wat denk je?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kendall Francis Jackson:

    'Ze zei dat ze een betere band gevonden heeft. Maar ach, die vind die band over een week toch al niet meer leuk. Maar ik ben het een beetje zat dat ze de hele tijd uit de band stapt en daarna weer terug komt.' Zei hij "Ja, dat is inderdaad vervelend." Zei ik. Ik wist hoe het voelde, als iemand je iedere keer in de steek liet, en dan ineens je vriend weer was, oke, ik zat dan wel niet in een band, maar het was wel het zlefde begrip. 'Dus, wat denk je?' Zei hij. Ik wou ja zeggen, maar ik twijfelde ontzettend, wat zouden al die mensen wel niet zeggen over me, de meeste waren bang voor me, dat zou volledig voorbij zijn als ik de nieuwe zanger van de school band zou zijn. Maar wat had ik behalve dat te verliezen? "Waarom ook niet, ik doe mee" Zei ik.


    How far is far

    Thomas Jared Jones

    'Ja, dat is inderdaad vervelend.' Zegt hij. Ik knik. Dat is het echt. Vooral omdat Jessica eerst een goede vriendin van me was, maar ja... Als je iedere keer ruzie hebt dan gaat het ooit mis. 'Waarom ook niet, ik doe mee' Zegt hij. Ik wil een gat in de lucht springen. Zelf zou Kendall het niet toegeven, maar hij is echt een goede zanger. 'Oke, ik zal de rest van de band informeren wanneer ik ze zie, maar ach..' Zeg ik. Ik kijk om me heen. De bel is nog steeds niet gegaan. Ik ken Kendall echt al lang, maar aangezien we echt niet op elkaar lijken, waren we nooit echt vrienden. Toch had ik hem een keer horen zingen, en ik wist al meteen dat ik hem in mijn band moest hebben, maar dat wou hij steeds niet. En nu dus wel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kendall Francis Jackson:

    'Oke, ik zal de rest van de band informeren wanneer ik ze zie, maar ach..' Zei hij, blijkbaar was hij best blij dat ik ja had gezegd op zijn voorstel. Wie wou mij nou in zijn band? Tot nu toe niemand, mar ja, niemand wist ook dat ik zingen erg leuk vond, als een van de weinige dingen. "Welk instrument bespeel jij eigelijk?" Vroeg ik, ik had ze wel eens zien spelen, maar ik had er nooit echt op gelet welk instrument Thomas bespeelde. Ik speelde zelf ook gitaar, wat ik best vaak deed, mijn broers maken er alleen maar stomme opmerkingen over, maar ja, waarover doen ze dat nou niet? Tuurlijk had ik wel leuke tijden met ze, maar meestal zijn ze uitermate irritant, en bemoeien ze zich met al mijn zaken, ik was dan ook de jongste, maar toch vond ik dat geen rede.


    How far is far

    Thomas Jared Jones

    'Welk instrument bespeel jij eigenlijk?' Vraagt hij. Ik glimlach even en kijk naar de grond. 'Nou ik speel gitaar, piano, drums, en ik zing een beetje, maar ik speel niet mee in de band. Ik ben daar veel te verlegen voor. Ik van dan bijna flauw van de zenuwen. Maar ik vind het regelen en muziek schrijven en dat soort dingen ook heel erg leuk.' Leg ik uit. Veel mensen snappen niet dat ik bang ben om op het podium te stappen als er meer mensen naast me staan, maar ik was vroeger een van de jongens waarvan iedereen dacht dat ie homo is, maar dat ben ik dus niet. Veel mensen snappen dat dus niet, en ik ben bang dat als ik in de spotlights stap mensen meer aandacht aan me gaan besteden, en dan vooral negatieve aandacht.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kendall Francis Jackson:

    Hij gimlachte even, en keek naar de grond. 'Nou ik speel gitaar, piano, drums, en ik zing een beetje, maar ik speel niet mee in de band. Ik ben daar veel te verlegen voor. Ik van dan bijna flauw van de zenuwen. Maar ik vind het regelen en muziek schrijven en dat soort dingen ook heel erg leuk.' Leg ik uit. Veel mensen snappen niet dat ik bang ben om op het podium te stappen als er meer mensen naast me staan, maar ik was vroeger een van de jongens waarvan iedereen dacht dat ie homo is, maar dat ben ik dus niet. Veel mensen snappen dat dus niet, en ik ben bang dat als ik in de spotlights stap mensen meer aandacht aan me gaan besteden, en dan vooral negatieve aandacht. "Dat zijn veel instrumenten, en trek je er niks van aan, mensen kunnen ook nooit iets goeds over mij zeggen, waarop ik denk, als je er niks goeds uit kan laten komen, hou dan gewoon je bek, maar ja, mensen zijn nou eenmaal zo wreed, en gemeen. Je kan er niks aan doen, dus daarom gaat het bij mij tegenwoordig het ene oor in en bij de andere het er weer uit. Als je echt talent hebt, en je het leuk vind om te doen, waarom zou je je dan laten stoppen door die gemene gasten, ik weet zeker dat je erg goed bent in die instrumenten te bespelen, en zingen, ik wil je best helpen om een keer je angst voor het podium te overwinnen" Glimlachte ik, wat ik bijna nooit deed, maar zijn verhaal leek zo verschrikkelijk veel op mijn verhaal, dat ik hem er graag mee wou helpen.


    How far is far

    Thomas Jared Jones

    'Dat zijn veel instrumenten, en trek je er niks van aan, mensen kunnen ook nooit iets goeds over mij zeggen, waarop ik denk, als je er niks goeds uit kan laten komen, hou dan gewoon je bek, maar ja, mensen zijn nou eenmaal zo wreed, en gemeen. Je kan er niks aan doen, dus daarom gaat het bij mij tegenwoordig het ene oor in en bij de andere het er weer uit. Als je echt talent hebt, en je het leuk vind om te doen, waarom zou je je dan laten stoppen door die gemene gasten, ik weet zeker dat je erg goed bent in die instrumenten te bespelen, en zingen, ik wil je best helpen om een keer je angst voor het podium te overwinnen.' Zegt hij. Ik kijk op. Kendall was altijd een van die jongens die het altijd helemaal 'goed voor elkaar' hadden. Ik durfde hem nooit aan te spreken, want ja, ik bene en lange tijd bang van hem geweest. EN ik had nooit verwacht dat hij ook zijn verhaal heeft. 'Wow, bedankt. Ik denk dat ik het wel een keer wil proberen, maar niet zo snel. Over een tijdje misschien.' Leg ik uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Sorry, school is zo druk pff, kan ik ergens naartoe ?]