• Geen idee waar dit topic nou eigenlijk hoort, maar oke.

    Ik moet voor school bij beeldende vorming een anti reclame maken, bijvoorbeeld een reclame tegen racisme. Nu moeten we dus een onderwerp verzinnen om een anti reclame tegen te maken, maar ik kom echt op niets? Help?


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Tegen een taboe?


    Your make-up is terrible

    Tegen homohaat, zinloos geweld, pesten, etc.?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tegen consumerend gedrag.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Michonne schreef:
    Tegen een taboe?


    26 - 02 - '16

    Verzin iets waardoor mensen het zo afschrikwekkend vinden dat ze er een haat tegen ontwikkelen. Bijvoorbeeld het slechte behandelen van de schapen die worden gebruikt voor het maken van schoenen. Je laat ze foto's of filmpjes zien die echt té walgelijk voor woorden zijn en zo krijgen mensen later negatieve gevoelens bij het horen van zoiets. Ik heb een keer een reclame gemaakt als waarschuwing voor een gehoorbeschadiging. Ik liet allemaal clipjes afspelen met een hele vervelende pieptoon eronder, om na te bootsen wat mensen horen met een gehoorbeschadiging, met daarna de boodschap: Zo wil jij toch ook niet door het leven?


    From these ashes, I will rise

    Tegen kindermishandeling, tegen vreemdgaan, tegen dierenmishandeling.


    You are beautiful, you are love.

    Parachutes schreef:
    Tegen homohaat, zinloos geweld, pesten, etc.?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Thanks allemaal! Ik ga het doen tegen homohaat, nu nog even een geweldig idee krijgen hoe de reclame er uit moet komen te zien (:


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Misschien heb je iets aan de reclames van Sire? Moet je maar eventjes op googlen! Die hebben vaak dat soort dingen wel. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Reclame tegen reclame.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Reclame tegen reclame.


    Je haalt me de woorden uit mijn mond.

    anti-reclame tegen reclame.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 23:18 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!