• Ik ga verhuizen naar belgie en zal eigenlijk naar de wonder-wijzer moeten gaan. Maar ik ben 11 en ik weet dus niet waar ik heen moet. Moet ik naar een basisschool of naar een middelbare school gaan?

    Please tell me.


    Stay strong

    ... regelen je ouders dit niet allemaal gewoon? :')


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Weten je ouders dit niet?

    Mijn ouders zijn niet zo goed in Nederlands en ik regel het ook een beetje. Mijn ouders doen er wel veel aan maar ik probeer het zelf ook te regelen


    Stay strong

    Wordt je nog twaalf dit jaar? Want anders moet je naar het middelbaar :'D. Als je dit jaar al verjaart bent, naar de lagere =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben in januari jarig.


    Stay strong

    Ik ben in 2002 geboren


    Stay strong

    Lagere school dan =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zal eigenlijk naar de wonder wijzer moeten maar er staat alleen dat je er heen kan van je 1e tot je 10....


    Stay strong

    mooimike schreef:
    Ik zal eigenlijk naar de wonder wijzer moeten maar er staat alleen dat je er heen kan van je 1e tot je 10....


    Is de wonder wijzer een gewone school?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Voor zover ik weet wel
    Ik zoek wel even de site


    Stay strong

    Dit is hun site


    Stay strong

    mooimike schreef:
    Dit is hun site


    Hmm, dat is raar. Normaal moet jij je ook kunnen inschrijven, of moet je geboortejaar er alleszins bij staan. Kan je geen mail naar de school sturen?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb nergens iets daarvoor gevonden.


    Stay strong

    Zijn er geen instanties in België die je daarvoor kunt contacteren? En normaal gezien zijn de meeste scholen wel tot het zesde leerjaar, hoor.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb aan een vriendin op q bevraagt en zij woont in belgie ze heeft gezocht voor me en ze zei dat ik op de middelbare hoor.


    Stay strong