• Ik heb besloten om een story te maken voor YouTube kanalen, omdat ik daar zelf heel veel mee bezig ben en ik het leuk vind om te zien wat andere maken. De story kan je hier vinden en als jij een YouTube kanaal hebt en wil dat deze in de story komt dan kan dat. Het is heel simpel. Vul het onderstaande lijstje in en stuur dat in een pb/gb of zet het in dit topic. (: Elke week zal ik een random kanaal kiezen en op de voorpagina van mijn story zetten, een soort "spotlight" dus.

    Invullen:
    Link van je YouTube kanaal
    De naam van je kanaal
    Genre
    Beauty, DIY, Gaming, Random, Funny, Art, Dancing, Music, Collab Channel en Others. [Weet je meer genres, laat het me weten (:]
    Korte beschrijving
    Evt. een foto
    Een top drie van je leukste/beste/favoriete videos
    Als je nog geen drie videos op je kanaal hebt is dat geen probleem. Het kan altijd aangepast worden.
    Evt. een beschrijving van je videos

    xx
    Lizor

    Ps: het hoeft niet perse jou account te zijn. Als je nog een account van iemand anders weet dat heel leuk is kan je die er altijd bij zetten! (:

    ==> !! SPOTLIGHT !! <==
    Xtremerides
    Genre
    Reviews
    About
    Ruben Koet bezoekt verschillende Pretparken, zembaden en kermissen, hier maakt hij dan on/offrides en een grote review (beoordelingsvideo waarin hij het park/bad/plaats laat zien en ook uitleg geeft.)

    Top 3
    1.

    2.

    3.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 14:23 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik post helemaal niks op youtube XD. Het enige wat ik ooit heb gemaakt waarvan vrienden van me hebben gezegd dat ik het moet posten is een crappy Madara fight scene with very, very unfitting music.


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, zelf maak ik geen filmpjes maar ik volg echt veel mensen, ik zal ff bij je story kijken.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Hashirama schreef:
    Ik post helemaal niks op youtube XD. Het enige wat ik ooit heb gemaakt waarvan vrienden van me hebben gezegd dat ik het moet posten is een crappy Madara fight scene with very, very unfitting music.

    Haha, ik heb ook een keer een acteer filmpje gemaakt, maar die zet ik liever ook niet op YouTube haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kingsleyy schreef:
    Haha, zelf maak ik geen filmpjes maar ik volg echt veel mensen, ik zal ff bij je story kijken.

    Er staat nu nog niks op, maar ik ga zo mijn kanaal er bij zetten (: Bedankt voor het kijken in ieder geval


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Volgens mij heb ik nog een oud account. Meh, ik doe er niks op.


    Tijd voor koffie.

    Trouwens, het hoeft niet perse jou account te zijn. Als je nog een account van iemand anders weet dat heel leuk is kan je die er altijd bij zetten! (:

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 13:49 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Tesserae schreef:
    Volgens mij heb ik nog een oud account. Meh, ik doe er niks op.


    + Ik doe er niets mee :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Tesserae schreef:
    Volgens mij heb ik nog een oud account. Meh, ik doe er niks op.

    Ik ook niet, sinds ik elk videobewerkprogramma gewoon niet snap en zelfs de meest simpele al te moeilijk vind.


    Chaos is a ladder.

    Klayley schreef:
    (...)
    Ik ook niet, sinds ik elk videobewerkprogramma gewoon niet snap en zelfs de meest simpele al te moeilijk vind.

    Aww jammer, maar als je het leuk vind om videos te maken kan ik je best helpen met bewerken (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mag je ook het YouTube kanaal van iemand anders hier zetten?


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Mag je ook het YouTube kanaal van iemand anders hier zetten?

    Ja. (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Link van je YouTube kanaal
    http://m.youtube.com/user/Xtremerides
    De naam van je kanaal
    Xtremerides
    Genre
    Pretparken,zwembaden en kermissen
    Korte beschrijving
    Ruben Koet bezoekt verschillende Pretparken, zembaden en kermissen, hier maakt hij dan on/offrides en een grote rieview(beoordelingvideo waarin hij het park/bad/plaats laat zien en ook uitleg geeft.)
    Evt. een foto
    Komt nog.
    Een top drie van je leukste/beste/favoriete videos




    Evt. een beschrijving van je videos
    In de eerste twee videos beoordeelt Ruben de Efteling. In de derde centerparcs de vossemeren.


    Queer zijn is gewoon alles


    Queer zijn is gewoon alles

    OEH! mijn bff heeft een youtubekanaal, met nog weinig volgers, dus zo kan ik haar wel helpen ;) Ik zal zo snel mogelijk iets neerzetten als reactie ;)


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Dooddoenervo schreef:


    Ik heb m erbij gezet (:
    Klik


    LondenLove schreef:
    OEH! mijn bff heeft een youtubekanaal, met nog weinig volgers, dus zo kan ik haar wel helpen ;) Ik zal zo snel mogelijk iets neerzetten als reactie ;)

    Leuk!! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.