• Ik heb besloten om een story te maken voor YouTube kanalen, omdat ik daar zelf heel veel mee bezig ben en ik het leuk vind om te zien wat andere maken. De story kan je hier vinden en als jij een YouTube kanaal hebt en wil dat deze in de story komt dan kan dat. Het is heel simpel. Vul het onderstaande lijstje in en stuur dat in een pb/gb of zet het in dit topic. (: Elke week zal ik een random kanaal kiezen en op de voorpagina van mijn story zetten, een soort "spotlight" dus.

    Invullen:
    Link van je YouTube kanaal
    De naam van je kanaal
    Genre
    Beauty, DIY, Gaming, Random, Funny, Art, Dancing, Music, Collab Channel en Others. [Weet je meer genres, laat het me weten (:]
    Korte beschrijving
    Evt. een foto
    Een top drie van je leukste/beste/favoriete videos
    Als je nog geen drie videos op je kanaal hebt is dat geen probleem. Het kan altijd aangepast worden.
    Evt. een beschrijving van je videos

    xx
    Lizor

    Ps: het hoeft niet perse jou account te zijn. Als je nog een account van iemand anders weet dat heel leuk is kan je die er altijd bij zetten! (:

    ==> !! SPOTLIGHT !! <==
    Xtremerides
    Genre
    Reviews
    About
    Ruben Koet bezoekt verschillende Pretparken, zembaden en kermissen, hier maakt hij dan on/offrides en een grote review (beoordelingsvideo waarin hij het park/bad/plaats laat zien en ook uitleg geeft.)

    Top 3
    1.

    2.

    3.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 14:23 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Aww jammer, maar als je het leuk vind om videos te maken kan ik je best helpen met bewerken (:

    Nou, ik wilde altijd net zulke foto's kunnen maken als xXWhisperOfDreamsXx dus ik vroeg waarmee zij alles maakte, en dat was Sony Pro, of zo iets. Maar ik ben ten eerste al geen fan van het downloaden van programma's, en ten tweede snapte ik van Windows Movie Maker al helemaal niets.


    Chaos is a ladder.

    Ahhh thanks!


    Queer zijn is gewoon alles

    Klayley schreef:
    (...)
    Nou, ik wilde altijd net zulke foto's kunnen maken als xXWhisperOfDreamsXx dus ik vroeg waarmee zij alles maakte, en dat was Sony Pro, of zo iets. Maar ik ben ten eerste al geen fan van het downloaden van programma's, en ten tweede snapte ik van Windows Movie Maker al helemaal niets.

    Omg die halloween video is geweldig, haha. Helaas zijn die programma's ten eerste echt lastig te downloaden of anders heel erg duur. Dat is inderdaad jammer, ik gebruik namelijk ook nog steeds Movie Maker terwijl ik al minstens een jaar videos maak en ik word echt gek van dat programma haha. Je kan er niet van zulke effecten mee doen zoals zij doet, als je zoiets wilt doen zou je een beetje een wat minder professionele versie krijgen, maar goed. Movie Maker is niet voor niets gratis.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 14:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik maakte vroeger trailer, maar eigenlijk vind ik ze tegenwoordig niet zo goed meer. Ze zijn nog met WMM gemaakt, dus het trekt op niks.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hmm nou ik heb wel een youtubekanaal, maar daar komen gewoon dingen op die ik voor school moet maken aangezien ik op een film/foto opleiding zit. niet veel bijzonders, staan nog maar 2 video's op omdat ik daar tenminste nog een beetje trots op ben :) maarja: here it is


    Everything you want comes after you stop looking for it

    Link van je YouTube kanaal: http://www.youtube.com/user/LucaaYeeyy
    De naam van je kanaal: LucaaYeeyy
    Genre: Random, Music (wil ook gaming gaan doen)
    Korte beschrijving: Ik doe dingen een beetje te random. Eigenlijk valt er niet echt een bepaalde genre aan mijn channel te geven (behalve random dan :p). Ik upload niet heel vaak en als ik dat doe kan het een heel lang filmpje zijn of gewoon echt een filmpje van 10 sec. Ik heb niet heel veel filmpjes op mijn channel, komt omdat ik heeeeeel veel rare filmpjes op privé heb staan... Ik maak filmpjes in het Engels.
    Foto:


    Een top drie van je leukste/beste/favoriete videos: Persoonlijk vind ik:
    ,
    en
    het leukste... alleen You Don't Know Anything • Niall Horan (storytrailer) heeft de meeste views (zo'n 43 duizend).

    xx Manor :Y)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 17:28 ]


    how dare you speak of grace

    Dus eigenlijk een story om YouTube kanalen te promoten. Leuk idee! Helaas heb ik geen YouTube kanaal, maar ik zal de story in de gaten houden, heb wel iets nodig om de tijd te doden dit weekend. Ik schop dit dus even in mijn topics (:


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb twee kanalen ^^

    -

    Link
    - ltwinzl (met een kleine L aan het begin, geen hoofdletter i)
    - Trailer-achtige dingen
    Ik maak graag video's over films en dergelijke. Hoewel er al lang niets meer op is gezet, ben ik van plan dit zo snel mogelijk weer op te pakken.




    en

    - Link
    - FantasyLaura
    - Reviews, random video's, korte video's.
    Ik ben van plan om hier veel video's op te gaan maken. Misschien binnenkort nog met gamen en dergelijke.

    Manor schreef:
    Link van je YouTube kanaal: http://www.youtube.com/user/LucaaYeeyy
    De naam van je kanaal: LucaaYeeyy
    Genre: Random, Music (wil ook gaming gaan doen)
    Korte beschrijving: Ik doe dingen een beetje te random. Eigenlijk valt er niet echt een bepaalde genre aan mijn channel te geven (behalve random dan :p). Ik upload niet heel vaak en als ik dat doe kan het een heel lang filmpje zijn of gewoon echt een filmpje van 10 sec. Ik heb niet heel veel filmpjes op mijn channel, komt omdat ik heeeeeel veel rare filmpjes op privé heb staan... Ik maak filmpjes in het Engels.
    Foto:


    Een top drie van je leukste/beste/favoriete videos: Persoonlijk vind ik:
    ,
    en
    het leukste... alleen You Don't Know Anything • Niall Horan (storytrailer) heeft de meeste views (zo'n 43 duizend).

    xx Manor :Y)

    Woooow dat is zo veel haha omg jaloers. Ik heb je erbij gezet: Klik en het plaatje deed het op een of andere manier niet. raar :/


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Scorpia schreef:
    Dus eigenlijk een story om YouTube kanalen te promoten. Leuk idee! Helaas heb ik geen YouTube kanaal, maar ik zal de story in de gaten houden, heb wel iets nodig om de tijd te doden dit weekend. Ik schop dit dus even in mijn topics (:

    Dankjewel! (: xx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Draculea schreef:
    Ik heb twee kanalen ^^

    -
    Link
    - ltwinzl (met een kleine L aan het begin, geen hoofdletter i)
    - Trailer-achtige dingen
    Ik maak graag video's over films en dergelijke. Hoewel er al lang niets meer op is gezet, ben ik van plan dit zo snel mogelijk weer op te pakken.




    en

    - Link
    - FantasyLaura
    - Reviews, random video's, korte video's.
    Ik ben van plan om hier veel video's op te gaan maken. Misschien binnenkort nog met gamen en dergelijke.


    De eerste staat er bij, de tweede doe ik morgen omdat ik nu weg moet (: xx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    De eerste staat er bij, de tweede doe ik morgen omdat ik nu weg moet (: xx

    Okay, thank you! c:

    Link van je YouTube kanaal: There you go.
    De naam van je kanaal: Kimi Smith
    Genre: Lyric video's
    Korte omschrijving: Muziek van onder andere Big Time Rush, Olly Murs en Glee.
    Een top drie van mijn populairste video's:
    Eén, twee en drie.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Alles staat erbij (: xx
    FantasyLaura
    Kimi Smith


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Alles staat erbij (: xx
    FantasyLaura
    Kimi Smith

    Dank je wel! ;)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."