• Hoi,mijn verhaaltje gaat over:
    Auguste ze heeft een verschrikkelijk leven ze word gepest haar bf gaat ineens meedoen met pesten totdat ze op een dag samen met ... haar nieuwe beste vriendin een wit licht ziet.

    De rollen:

    Oude Bf:
    Pester:
    Achterna lopers pester (2x):
    Nieuwe Bf:
    Meisje uit andere wereld:

    Wat ik wil weten:
    Naam:
    Leeftijd (a.u.b. niet boven 15):
    Hobby's:
    Plaatje(anime ik wil ook wel zoeken voor je):
    Tekstje:

    Groetjes Boem


    Lallalalaááááááááá

    Even titel aangepast (hoofdletters).


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik wil wel nieuwe BFF zijn !

    Naam:Hillary milton

    Leeftijd (a.u.b. niet boven 15):14

    Hobby's:Shoppen,jongens,spotten,make-uppen,regels verbreken,lachen met vrienden,dingen uithalen,paardrijden,boksen,acteren !

    Plaatje(anime ik wil ook wel zoeken voor je):Zoek jy maar zolang ze maar blond haar heeft ;)

    Tekstje:Hillary,zieter kak uit en kan zich ook zo gedragen maar ze is best stoer en als het erop aankomt dat ze voor een vriendin moet vechten doet ze het ook,ze is een hele grappige vriendin waar je mee kunt lachen en ze wilt later actrice worden.Ze doet er ook alles voor ,musicals & audities.Ze houdt ook erg van paarden en heeft er zelf 2.Haar ouders zijn rijk ,ze vond het rijke leventje saai worden en ging zich een beeetje misdragen !

    Vind je het wat ?
    Mail me maar ;)

    xx A


    I'm REBELLIOUS

    ooh!ooh! mag ik het Meisje uit een andere wereld? (welke wereld ? xD)

    Wat ik wil weten:
    Naam: Nana
    Leeftijd (a.u.b. niet boven 15): 13
    Hobby's: Tekenen,Steren Kijken,Eten met elkaar mixen xD (bijv.rijst met peper xD),lezen,zingen (onder de douche xD)
    Plaatje(anime ik wil ook wel zoeken voor je):
    http://www.galleryblue.net/blue/toheart2/pictures/tht2230.jpg
    Tekstje:
    Hello,Hallo~ ik ben Nana (nanananananaaa~ ^^)
    en ik ga je nu een klein geheimpje vertellen : ik kom namelijk uti een andere wereld:$
    nie doorvertellen okeej? :$
    Uhmm...ik voel em soms nie op m'n gemak bij mensen en ben daarom wat verlegen :$,maar als ik iemand goe dgenoeg ken dan kan ik best hyper sijn.
    Ik hou ervan om Nanananana~ te zeggen/zinge niet in een pesterige weg,maar gewoon vrolijk ^^ nanaaaa~
    Mensen vinden dat ik te lang haar heb,maar ik wil m'n haar niet knippen het is een vriend van me (xD...o.O) <: D maarja ik hou van sterren kijken en het aquarium is ook heel mooi (whoooaaaaa)
    nouja maar uhmm..ik ga maar weer :$(doeg)(flower)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 2:45 ]


    Niet Zeuren,Maar Kleuren! :D